Toen ik jong was ben ik Finidi een keer tegengekomen bij een wedstrijd van Real Betis tegen een lokale voetbalclub. Dit was eind jaren 90 en iedereen vond m een held, maar hij gedroeg zich als een enorme douchebag. Dus sindsdien is hij uit het heldenlijstje geschrapt. Wie toen wel aardig deed was bazenkeeper rapper Pinto.
Vind het echt goed van Ajax dat ze al zo vroeg bezig zijn met de versterkingen voor volgend seizoen. Dat voorkomt paniekvoetbal tijdens de transferperiode. Bericht van nu.nl:
Narsingh word een lastige deal voor ajax denk ik. Heerenveen houd altijd de poot stijf en dan zit je ook nog eens met die Raiola als zaakwaarnemer. Hoe erg heeft Ajax Narsingh eigenlijk nodig? Ik denk wel dat je met Boerrigter , Goalbeinn, Narsingh een prachtige voorhoede hebt om het echte Ajax spel te spelen maar er lopen toch ook al aardig wat buitenspelers rond in Amsterdam als een voetballer 'geen goed gevoel' zegt mbt een aanbieding denk ik altijd meteen dat er niet genoeg nullen in het nieuwe contract staan. Maar die Cabral moet gewoon even normaal nadenken, betere clubs dan Feyenoord zitten echt nog niet op hem te wachten. Tenzij hem verteld is dat hij 3e keus gaat zijn ofzo maar dat kan ik me niet voorstellen (als hij weer in vorm raakt en zich een beetje doorontwikkeld)
Heerenveen is een lastige club, maar omdat Narsingh nog voor maar 1 seizoen vastligt, denk ik dat dat de doorslag zal geven.
Narsingh zal 3,5 miljoen ofzo kosten denk ik. Wijnaldum ging vorig seizoen voor 5 naar PSV. Narsingh zal qua marktwaarde iets lager liggen verwacht ik. Alhoewel PSV natuurlijk teveel heeft betaald voor Wijnaldum, maar dat terzijde.
3.5 ? Als ik Heerenveen was zou ik ook vasthouden aan 5 miljoen. Vast wel een Duitse/Engelse club die dat wil ophoesten voor hem.
Het gaat natuurlijk bij Narsingh om dit seizoen, bij Wijnaldum om vorig seizoen. Maar Heerenveen heeft geen Mr. Yellow () Ik weet niet in hoeverre Heerenveen wil bluffen.
Hoeveel goals/assists had hij vorig seizoen dan? En Heerenveen heeft mr Yellow niet nodig, gezien de historie met binnenlandse transfer. Die weten altijd wel aardig het onderste uit de kan te halen En anders blijft Narsingh toch lekker, ik moet volgens seizoen ook nog wat hebben om naar te kijken. Van la Parra doet het leuk maar gaat echt niet zoveel assists geven
Wijnaldum had vorig seizoen 15 goals, 0 assists Ja een nummer 10 met 0 assists. En dan nog 5 miljoen ervoor krijgen Cabral is weer zo'n verwend ventje dat z'n geluk ergens anders mag gaan zoeken maar door deze beslissing waarsschijnlijk zijn hele carriere nergens gaat komen en op z'n 28e stopt met voetbal omdat de motivatie weg is (lees: geen werklust meer). Achja, als hij dat wilt.. Kan misschien nu wel ergens 3 jaar veel geld gaan verdienen, daarna nog naar een paar derde rangs buitenlandse kutclubs. Echt mooie carriere