De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lol, Ajax gaat ff shoppen in Nederland? 8)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou toch wel leuk zijn als ik volgend jaar bij Heerenveen ook nog wat spelers heb om naar te kijken :|

Al denk ik wel dat beide spelers een versterking voor Ajax kunnnen zijn, kunnen ze mickey en ebicilio mooi verpatsen

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    En Blind is niet goed genoeg. :+

Ik denk toch echt niet dat ze Assaidi gaan halen.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Goed scoutwerk overigens!

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker je geld verspillen aan dure binnenlandse transfers!

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nuytinck heeft nog een contract tot 2015, kost klauwen vol geld zo.

Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze zijn alle spelers weer lekker gek in het hoofd aan het maken. Hoop dat Poulsen aan de bak komt in Engeland

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Spelers weer lekker gek in het hoofd te maken. Haha, de complotten als Ajax (volgens een medium) interesse heeft in iemand :lol:

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ze moeten eens wat nieuws verzinnen, droeftoeters :lol:

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    8)8)8)8)8)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We doen bij eindtoernooien wel altijd mee aan die van de VI, maar op het forum zelf komt er niks geloof ik.

Word echt schijtziek van ons technisch beleid. Frank luistert niet naar de scouts (dat neem ik aan dan) en gaat lekker in de Eredivisie shoppen. Dramatisch.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Is het soms 1 april vandaag?! :9

Sulejmani moeten ze deze zomer verkopen maar dat lukt waarschijnlijk niet met zijn blessure (:'-() dus dan is het goed dat ze verlengen. Maar Blind mag bij Volendam gaan spelen bij zijn papa. _0/

13. Seh

Seh Guest

Waar zien jullie complotten? Ik zie niets of niemand hier beweren dat er samen wordt gezworen oid hoor. Het is toch gewoon zo dat Ajax al die spelers gek aan het maken is, door dit soort dingen te lekken? Geeft verder niet, je moet gebruik maken van de macht die je hebt. Maar doe nu niet alsof het raar is dat mensen dit zeggen.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Of het nou door Ajax bekend gemaakt wordt of niet. Lekken gebeurt toch. Bij Ajax is niks geheim.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Mwah het is toch netter richting de tegenpartij als zulke dingen binnenshuis worden gehouden.

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gewoon niet scouten maar op basis van een goed seizoen kopen. Heeft voor PSV ook goed uitgepakt.

17. Seh

Seh Guest

Heerlijk toch? 25 miljoen vergallen aan de beste talenten en allemaal vallen ze door de mand in de tweede seizoenshelft. :lol:

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zoveel versterkingen zijn er toch niet nodig. Een goede linksback is een pre, evenals een waardige vervanger van Vertonghen. Een rechtsbuiten om met Sulejmani te concurreren is ook niet verkeerd, aangezien die maar al te vaak met een attitude in het veld staat van: "Ik word toch niet meer gepasseerd" en dan vervolgens achterlijk grote kansen verprutst en voor de rest van de wedstrijd naar zijn lul staat te turen.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het eigenlijk wel met Boilesen/Denswil in het centrum willen proberen. In dat eerste seizoen onder Jol kwam Alderweireld toch ook redelijk uit het niets? Stond op zijn 19e al vast in de basis. Vertonghen was op de centrale positie toen ook nog niet echt ervaren. Dat seizoen hadden we echt 20 tegengoals ofzo. Waarom moet er per se een 'ervaren leider' komen?

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    En Denswil dan maar het diepe ingooien in de CL? Kan je zo'n jongen niet aandoen. Zijn tijd komt nog wel, maar blijkbaar is die nog niet aangebroken.

Gewoon een waardige vervanger voor Vertonghen (niet Moisander) zoeken.

Deel Deze Pagina