De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor mensen die in de buurt wonen; tot 21:00 geldig vanwege opening in Veldhoven. Ik hoef geen T-Mobile en woon ook niet in de buurt, maar misschien heeft iemand interesse. Het is een mooie deal opzich! :)

    [​IMG]
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lekker onderbouwd ook 8)
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat ik dit nu pas lees.... aanbieding was gister :9
    \

    Zijn Blackberry batterijen duur? Volgens mij is de mijne er mee opgehouden, laad niet meer op.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    de onderbouwing is voor 80% van de Apple-fanboys toch:

    "ik heb meer geld aan mijn mobiel besteedt, dus moet het wel beter zijn!"
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee. Iphone werkt gewoon veel fijner dan Android, vind iphone er ook mooier uitzien. Het enigste ding van Iphone is dat het zo gesloten is, maar met een Jailbreak is dat ook weg en zie ik geen reden waarom je niet naar Iphone zou gaan.

    Behalve dat hij veel te duur is en ik geen geld heb om er weer eentje te kopen (Vorige ging kapot) :emo:
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, ziet iPhone er mooier uit dan Android? 8) Of bedoel je iOS? Ik snap je zin niet. :+

    Nadelen van iOS/Apple vind ik:

    - iTunes
    - Geen aanpasbare browser, music player
    - Sommige apps die er op Android zijn heb je niet op iOS (en ja dat is ook zo andersom, maar dat zijn voor mij belangrijke apps)

    Heb eigenlijk niks tegen iOS, maar vind Android gewoon 10x fijner.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb het over de iOS, maar vind iPhone zelf ook gewoon er mooi uitzien :+
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Dat dacht ik eerst ook, maar na het zien van dit filmpje ben ik er compleet anders over gaan denken :).
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Toch een paar vraagjes aan jou:

    Waarom is de iPhone "serieus beter" dan "de meeste"(welke?) Android telefoons?
    Welke Android telefoons heb je gehad ter vergelijking? (Als je een budget-android hebt gehad van 99,- is het een beetje lastig vergelijken namelijk)
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Het is gewoon algemeen bekend dat Apple producten goed snel en misschien wat beter werken, tenslotte kun je er zelf vrij weinig aan veranderen. Maar hier betaal je dan ook mega veel geld voor. Voor minder geld heb je een Android toestel waar je wat meer mee kunt, maar misschien afentoe wat minder snel werkt en wel eens vast loopt of zichzelf update.

    Dat is eigenlijk de keuze die je maakt. :) En mensen die claimen dat de een beter is dan de ander hebben ze vast allemaal getest, of in ieder geval de nieuwste modellen/versies. Anders praten ze poep.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Op de telefoonmarkt zijn Apple producten echt niet heel veel duurder dan de duurdere Android/Windows Mobile toestellen, hoor. ;)
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Niet de duurste Android/Windows mobiles nee. Maar een Sony Xperia S is bijvoorbeeld wel goedkoper dan de nieuwste iPhone, als ik me niet vergis.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    €550 voor een HTC One X en €699 voor een iPhone 4s 32gb vind ik toch nog wel een aardig verschil
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep, maar het is algemeen bekend dat je ook voor het Apple logo betaald. :p Maar indd de Xperia S en ook de P trouwens zijn echt waar voor je geld. Ik heb ook een tijdje lopen twijfelen voor iPhone, maar ik vond het toch maar niks. Het design is prachtig en besturing is opzich ook wel fijn. Alleen je bent zo afhankelijk en het is allemaal zo standaard. En als ik ergens een tering hekel aan heb is wel het verplicht moeten gebruiken van bepaalde software voor alles wat je met je foon wilt doen. Verder ben ik geen fan van in elkaar geplakte gevoelige hardware. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi spul... alleen niks voor mij! ;)

    Trouwens hoe zit het met de Samsung Galaxy SIII? Niet dat ik 'm ga kopen, want ik ben blij dat ik nu even van Samsung af ben. 8) Maar hadden jullie onderstaande al gezien? Geen idee of het echt is, maar als het wel zo is dan moet ik zeggen dat het er qua design fraai uit ziet en heel wat anders is dan die saaie SII. :p

    [​IMG]
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ziet eruit als een futuristische vrouwen massage voorwerp ;-)

    Nee, niks voor mij.... Ik associeer Samsung met tv's :)
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, WTF?! 8) Nee, maar ik zie wel iets terug in het design van die nieuwe Samsung Smart TV's. Dus het zou goed kunnen dat dit het design is en het schijnt trouwens om de achterzijde te gaan. :)
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Samsung heeft al gezegd dat alle 'gelekte' ontwerpen niet op het echte ontwerp van de SIII (ook wel Galaxy M of Project M genoemd), het enige wat ze hebben vrijgegeven is dit:
    [​IMG]
    Samsung is ook een van de hoofdsponsors van de Olympische Spelen van 2012 in London, dus het lijkt me logisch dat ze m rond die tijd uitbrengen en promoten.


    Eens.
    iPhone's worden ook pas goedkoper als er een nieuw model is, waarbij Android toestellen meestal na een maand of 2 rond de 10-20% in prijs dalen.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat weet ik. Maar de Galaxy M is ook een heel ander toestel welke gewoon op de markt komt. ;)

    Deze dus (ontwerp kan uiteindelijk iets afwijken):
    [​IMG]
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    En dan moet je je voorstellen dat de tv's en telefoons maar een deel van de markt van Samsung is. 8)

    Die gasten maken echt alles. Zo zijn ze oa. 's werelds op een na grootste scheepsbouwer.
    Daarnaast is hun vastgoedtak onder andere verantwoordelijk voor de Burj Khalifa en de Petronas Twin Towers. 8)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt! Halfgeleiders, scheepsbouw, landbouw, medisch etc. etc. Maar ja, Samsung krijgt ook staatssteun. ;) Wat ik wel jammer vind is dat ze o.a. bij de Mediamarkt Samsung voortrekken en dit als eerste proberen aan te smeren... en dan hoef ik denk ik niet uit te leggen waarom de Mediamarkt dat doet. :+ Beetje jammer weer, het verkoopt toch wel. Maar goed... :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina