[Algemeen] Harry Potter [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 22 jul 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Zo'n beetje de enige keer dat jullie de cup wonnen was Harry nog geen student. :+

2. Seh

Seh Guest

Harry wilde zelf niet, anders had hij ook bij ons elite clubje gezeten. Zoals het hoort, alleen de échte tovenaars.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    45 minuten is kort hoor. :+ Diezelfde potion waar jij het nu (denk ik) over hebt duurde in het begin zo een 80 minuten. Met de snelste ketel.

Maar dat is dan ook mijn grote klacht over het potion maken; je kunt het niet even snel tussendoor doen. Ja, ik vind het ook leuk dat je echt moet wachten, maar3 kwartier vind ik te veel. 10 minuten max imo.

4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad. En dan wacht je driekwartier en dan mislukt het alsnog. :+
    Ik vind het sowieso ook niet echt leuk, de tijd is heel kort en de instructies zijn soms een beetje vaag. Geef dan ook gewoon 10 housepoints, het is nogal een prestatie als hij lukt. :p

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het verschilt per potion hoeveel points je krijgt. ;) Die moeilijkste is volgens mij 11 waard.

Ik vind het zelf wel leuk om te doen, maar het pruttelen duurt te lang en er zit té veel tijdsdruk achter tijdens het maken. Hopelijk tweaken ze dat nog.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, vind ik nog steeds niet echt veel. Die tijdsdruk is ook echt vervelend, die instructies lezen en ondertussen ook nog alles bijhouden.
    Hoe kom jij eigenlijk aan zoveel points? Hoeveel battles heb je wel niet gedaan? ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Veel. :+ Maar ik heb er wel al heel lang de tijd voor gehad he. :p

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Even heel opnieuw begonnen in pottermore en deze keer de vragen accurater beantwoord.

House: Slytherin (jammer genoeg)
    Naam: WizardJinx31338
    Wand: Hornbeam and Dragon Core, 12 1/2 in, Slightly Springy

9. Seh

Seh Guest

Ik kan nu al niets meer doen, na een paar duels heb ik dat ook wel gezien. Potions maken is kut en het verhaal al gedaan tot nu toe. Ik wil moar! Als het pas over een paar maanden is bekijken ze het maar.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zei ik 8 maanden geleden ook. Maar ik ben erachter gekomen dat ik het niet meen. :+ Zodra boek 2 er is spring ik er hoe dan ook weer in. Tot die tijd zo nu en dan een duel, een ketel laten ontploffen.

Ik wilde wel dat ze wat duidelijkheid zouden geven over de volgende boeken. Dagen/weken/maanden? IETS!

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nu overnieuw begonnen omdat je in Slytherin kwam? 8)

12. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Niet echt, heb nu de vragen accurater beantwoord.

13. Seh

Seh Guest

Je kunt je niet blijven verstoppen voor je lot. }:]

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik hoop dat we later als Slytherin ons aan kunnen sluiten bij You Know Who en Harry en al die sukkels kunnen vermoorden! }:]

15. Seh

Seh Guest

Duels met avada kedavra. _O_ Komen die pussy Gryffindors met expelliarmus. :emo:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, Gryffindor is zo te zien wel bezig met een fikse comeback. Eerst waren ze ruim voorlaatste maar ze staan nu op het punt om Slytherin in te halen. Ha! :+

Let maar niet op Hufflepuff wat ruim laatste staan.

17. Seh

Seh Guest

Zal me allemaal jeuken, ik ga geen punten meer verdienen als er niets leukers komt. Ik hoop zo dat ze na dit verder gaan met een rpg/mmo. Zou anders niet zo goed weten waarom ze dit zo doen, het is leuk maar verder voegt het weinig toe. Weinig extra dingen in het verhaal, alleen wat uitleg van Rowling vooral.
    Dat is wel zoals het 'hoort' qua verhaal, verder wel lievv enzo alleen zijn ze nergens echt goed in. :+

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Wij supporten gewoon Gryffindor, waar denk je anders dat al die verliespunten voor zijn? :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Story of my life. :+

Maar dat met die house points was meer een reactie op jullie posts over de superioriteit van Slytherin en de slechtheid van Gryffindor. ;) Niet dat ze er echt toe doen. Ik blijf iig samen met je hopen dat er een RPG komt. En dan hoeven ze van mij niet te wachten totdat ze met Pottermore klaar zijn. :D
    Hopelijk ligt de licentie nog steeds bij EA en zetten ze Bioware oid aan het werk om er iets moois van te maken.

En ik vind dat ze de eerdere HP games op XBLA moeten uitbrengen! Toen ik een tijd terug voor het eerst Chamber of Secrets begon te spelen was ik gelijk helemaal weg van die voice over.

Vind dat zo perfect passen bij een boek-game. Heerlijk sfeervol.

Maar goed, het is een 'film game', dus dat zullen ze nooit porten naar XBLA =(

20. Seh

Seh Guest

Ohja, BioWare hoort nu bij EA. Dan hoop ik inderdaad dat ze de rechten nog hebben, maar dat denk ik niet. Denk dat ze dat gewoon per film hebben gekocht/gekregen.

Deel Deze Pagina