Is Up-Down een leuk magazine? Ik lees zelf maandelijks de Bikefreak, leuk blad maar ook veel (zeer) technische artikelen waar ik zelf niet zo heel veel mee heb. Vind de reviews van de Nederlandse en buitenlandse tracks altijd leuk om te lezen, en natuurlijk de fiets- en onderdelenreviews.
Van dat rijtje kan ik je vooral Schoorl aanraden ondanks dat het een flink rijden is voor jou. Amerongen heeft wel een paar vette afdalingen en een de beroemde 'marmottenbak' (is een groot afdalend veld met wortels, bomen, kuilen etc met ongeveer 10 verschillende paden er doorheen). Tot nu toe het snelste parcour waar ik heb gereden. Ik haal hier ruim 50 km/u in de snelste afdaling. Dit pad is speciaal verbreed zodat de ambulances er gemakkelijk bij kunnen, ga maar na
Zeddam ken ik nog niet maar dat schijnt ook ontzettend gaaf te zijn.
Ik blijf zeggen dat Lage Vuursche echt een onderschatte baan is. Veel mensen vervloeken het zand maar als je er ergens een speeltuinsfeer hangt is het wel daar.
Ik heb sinds gisteren een nieuw stalen ros:
Specs staan hier
hier
Heb een hele tijd zitten nadenken over een 29er maar toen ik uiteindelijk op een 29er zat voelde dit gewoon niet fijn. Verder zijn ze gewoon nog niet ver met de ontwikkeling van een 29er fully. Fuel Ex van Trek is een legendarische serie waar gewoon zo'n beetje iedere fabrikant bang voor is. Die gasten weten echt wel hoe ze fietsen in elkaar moeten zetten. Sterke kant van de fiets is echt de suspension, wat een mechanismes zijn dit zeg. Fox levert echt topspul. Voor en achter 185 mm discs maakt hem meteen Alpen proof.
Klik om te vergroten...