Op verzoek van Nori gisteren heel enthousiast aan de verplichte livery stickers begonnen. Moet wat Japanse merken uitzoeken die affiniteit met racen hebben.
Gezien relatief korte beschikbare tijd kan ik niet voor elke sticker een gecompliceerde vorm kiezen omdat replica logo's maken tijdrovend is.
Ik kan wel zeggen dat je zowieso altijd rekening moet houden met het rechthoekige vlak van de race#plaat op de portieren thv de spiegels, wat gemakshalve gebruikelijk is tot nu toe bij alle verplichte livery's in de cupseries.
Dat wordt de grootste sticker.
Van de rest van de verplichte stickers zal ik het formaat bescheiden houden zodat iedereen ruimte genoeg overhoud voor zijn artistieke inbreng met betrekking tot de custom livery.
Mogelijk alleen aan de bovenzijde op het dak een wat grotere Asian "smokin hot" AWD XBWf cup-series logo.
Ik zal proberen om de verplichte livery-stickers zo vlug mogelijk af te krijgen.
Heb al wat stickers gemaakt. Vandaag even concentreren op de DTM-race in Japan en daarna heb ik ruim gelegenheid om de rest van de stickers te maken.
Ik probeer de deadline van a.s. zondag (mogelijk al a.s. zaterdag) te halen zodat iedereen op tijd aan zijn custum livery kan ploeteren.
Ik zal weer voor elke auto een sticker-pack maken voor alle zijden met in de OP de juiste coordinaten. Dan is het een makkie om de stickers juist aan te brengen op de goede plaats.
Tot nu toe aan custom made logo's speciaal gemaakt voor deze cup:
Autobacs,
Hitachi power tools,
Ogura racing clutch,
NGK Iridium spark plugs.....
Twijfels over: "LED TV led by Samsung" en "XBWF-cups mede mogelijk gemaakt door Yogho Yogho" logo's.
Zoek nog 1 a 3 geschikte logo's voor klein formaat verplichte stickers. Mogelijk "INJEN technologies" o.i.d.
Eindresultaat zal ik alleen aan Nori aanbieden voor goedkeuring of eventuele wijzigingen.
Er is dus geen klachtenlijn Er is alleen een Noord Koreaanse burger reactie mogelijk van massaal juichen (optioneel met grote foto van mij in de lucht blijven vasthouden) en een standbeeld voor mij (standbeeld hoeft niet in de lucht te worden gehouden)
Laatst bewerkt: 25 apr 2012