1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport - Cup 4

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door averagegamer, 8 feb 2012.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    :DLOL volgens mij zit iedereen te popelen om te beginnen.

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo boys & girls,

Bassie heeft vandaag ja gezegd tegen een nieuw huisje!

Dat is natuurlijk awesome, maar heeft waarschijnlijk ook wat consequenties.

Ik zou graag de positie van Host willen afdragen, aan iemand die dat (natuurlijk) met net zoveel enthousiasme doet als ik. (hehe). Ik kan je helpen met settings etc. We hebben ook al wat mensen met host ervaring.

Heeft ook een paar voordeeltjes (waarschijnlijk):
    - Coldzero kan joinen
    - Tender kan joinen

Welgeteld 2 voordeeltjes. Maar goed ik ga wel meedoen met de cup, zal ook echt wel proberen er altijd te zijn. Indien nodig kan ik dan ook gewoon hosten.

Kusjes!

3. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    gefeliciteerd dude! Kom je ook naar Delfzijl?
    Hosten is voor mij helaas geen optie omdat ik regelmatig er niet ben.

welk onderstaand ontwerp vinden jullie de moeite waard?

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Geen huisgenootje meer met Blauw Hok dan? :'-(

Ik wil op zich wel Hosten. Ben er sinds mijn 1e race maar 1 keer niet bij kunnen zijn. Dus ik ben er vrijwel altijd. Ik heb met Fujimo volgens mij gehost en toen kon B Tender ook Joinen.

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik vind die Falken het mooiste Lircky. Vinden jullie de velgen trouwens niet te klein? of prima zo?

6. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    18"heb ik eronder, maar deze versie heeft verder geen mods dus ook geen veren etc. Dus misschien als hij wt lager wordt dat het er al heel anders uitziet.

Deel je de tune ook nog?

7. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal top! _O_

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Tune staat in mijn storefront!

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    @BassieBaas Oke cool. Dan moet jij de settings ff een keer PMen of mailen. :)

10. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Geen LAMBO, LAMBO, LAMBO, LAAAAMBOOOO ? :'-(

Nou ja dan maar weer Aziatische Rommel.., is er ook een landwind?

Kiezen kan ik nog niet, heb wel in beide gereden eerst ging ik voor de SUB maar daarna voor de MITSU, dilemma dus. Ik wil wel weer graag meedoen, mocht dit nog niet het inschrijf topic zijn dan TBC, anders inschrijving onder nr. 75 met aan het stuur Asjemenou.

@ Bassie, hopelijk ga je niet hoger dan, zoals nu, 2 hoog wonen. Dit ivm toekomstige Le Mans starts. Gefeliciteerd man, moet je veel werk verrichten?

grt A.

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Keuze is ook nog niet echt mogelijk als je echt kijkt naar rijeigenschappen, omdat de Lancer nog niet klaar is ;)

Volop aan het testen en tunen nu. Gister even dragraces gedaan met Flavour. Hij reed met de Subaru een 0:29,000 op Sedona drag. De Lancer kwam toen niet verder dan een 0:30,3xx. Wat heb ik nu als resultaat:

Nu de handling nog wat aanpassen en ze zijn zo goed als gelijk. (Op Nurburgring GP 02:04,92x om 02:04,97x)

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Vanavond wat zitten painten. Wilde iets met thema EK 2012 doen. Gelukkig een aantal sponsoren weten te vinden die ook deze cup er voor zorgen dat ik me financieel geen zorgen hoef te maken.

Nu hopen dat de verplichte livery niet (teveel) dwars gaat zitten, anders beginnen mn sponsors weer te zeiken.

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Niet allemaal de Subaru kiezen he :+

Tof Surreallistic, als Nederland Europees Kampioen wordt ga jij in ieder geval shinend de straten op.

Gearing moeten aanpassen omdat anders de Impreza een hogere top had. Nu dragt de Lancer 00:00,017 sneller. Vast geen ramp :+

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  15. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Menno en Loyal zijn al in de Subaru gezien. :+

16. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Op Mapple Valley was ik met de Subaru 2,5 seconde sneller. Nu de nieuwe tune van de Lancer er is zal ik deze testen om een definitieve keuze te maken.

Heb de Subaru al wel gepaint.

17. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Op verzoek van Nori gisteren heel enthousiast aan de verplichte livery stickers begonnen. Moet wat Japanse merken uitzoeken die affiniteit met racen hebben.
    Gezien relatief korte beschikbare tijd kan ik niet voor elke sticker een gecompliceerde vorm kiezen omdat replica logo's maken tijdrovend is.

Ik kan wel zeggen dat je zowieso altijd rekening moet houden met het rechthoekige vlak van de race#plaat op de portieren thv de spiegels, wat gemakshalve gebruikelijk is tot nu toe bij alle verplichte livery's in de cupseries.
    Dat wordt de grootste sticker.
    Van de rest van de verplichte stickers zal ik het formaat bescheiden houden zodat iedereen ruimte genoeg overhoud voor zijn artistieke inbreng met betrekking tot de custom livery.

Mogelijk alleen aan de bovenzijde op het dak een wat grotere Asian "smokin hot" AWD XBWf cup-series logo.
    Ik zal proberen om de verplichte livery-stickers zo vlug mogelijk af te krijgen.
    Heb al wat stickers gemaakt. Vandaag even concentreren op de DTM-race in Japan en daarna heb ik ruim gelegenheid om de rest van de stickers te maken.
    Ik probeer de deadline van a.s. zondag (mogelijk al a.s. zaterdag) te halen zodat iedereen op tijd aan zijn custum livery kan ploeteren.

Ik zal weer voor elke auto een sticker-pack maken voor alle zijden met in de OP de juiste coordinaten. Dan is het een makkie om de stickers juist aan te brengen op de goede plaats.

Tot nu toe aan custom made logo's speciaal gemaakt voor deze cup:

Autobacs,
    Hitachi power tools,
    Ogura racing clutch,
    NGK Iridium spark plugs.....

Twijfels over: "LED TV led by Samsung" en "XBWF-cups mede mogelijk gemaakt door Yogho Yogho" logo's.
    Zoek nog 1 a 3 geschikte logo's voor klein formaat verplichte stickers. Mogelijk "INJEN technologies" o.i.d.
    Eindresultaat zal ik alleen aan Nori aanbieden voor goedkeuring of eventuele wijzigingen.
    Er is dus geen klachtenlijn:+ Er is alleen een Noord Koreaanse burger reactie mogelijk van massaal juichen (optioneel met grote foto van mij in de lucht blijven vasthouden) en een standbeeld voor mij:+:+:+ (standbeeld hoeft niet in de lucht te worden gehouden)

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    hoofdsponsor Falken is niet blij met de huidige toevoegingen qua sponsoren. Derhalve is de inzet van Loyal op en top. Falken is zich nu aan het beraden wat te doen met de Subaru van Lircky, mochten de toevoegingen meevallen dan zijn ze bereid om hoofdsponsor te blijven.

19. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik wil me ook graag weer aanmelden met #30. Hopelijk lukt het me nu wel om te joinen want dat was afgelopen cup een ramp, ook al was ik wel elke keer aanwezig. Om wat tegengas te bieden aan de Subaru's zal ik wel kiezen voor de Mitshu.

20. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Mbt inschrijving. Uiteraard aanwezig met nr 88

Deel Deze Pagina