De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kalou lijkt me niet erg waarschijnlijk dat hij terugkeert bij Feyenoord. Hij zal eerder naar een club gaan waar hij een topsalaris kan verdienen. Afrikaanse spelers schatten vaak de waarde van geld hoger in dan clubliefde (hoewel bijna iedere speler dit doet)

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Generaliseren, een mooi iets.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg vaak, maar het is gewoon zo. Zij groeien vaak op in armoede en dan realiseer je je hoe belangrijk geld is. Hij moet natuurlijk ook voor zijn hele familie zorgen, dus het is zeer begrijpelijk.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kalou speelt al 6 jaar bij Chelsea toch? Hij en zijn familie hebben de schaapjes inmiddels wel op het droge hoor. :+

5. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat kalou dat ook denkt.:+

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kan hij beter in Qatar gaan voetballen.....

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kalou heeft het goed gedaan bij Feyenoord maar ben je dan meteen een ras-feyenoorder?

Ik kan me voorstellen dat hij meer binding met Chelsea heeft, daar speelt hij volgens mij al wat langer dan hij ooit bij Feyenoord heeft gedaan

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nehh, dit kwam ook enkel in de media door Kuyt. En sowieso hoef je niet echt een ras-Feyenoorder te zijn om terug te gaan naar een mooie club toch?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    [Siemenn mode on]
    Moet het wel een mooie club zijn hé

[Siemenn mode off]

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee tuurlijk niet maar wel om op dat al te doen op Kalou zn leeftijd denk ik.

Die kan nog zo enorm veel geld verdienen in het buitenland/een of andere zandbak dat hij wel heel erg gek zou moeten zijn op Feyenoord om dat te laten schieten.

Denk dat we ons er bij neer moeten gaan leggen dat we onze oude helden alleen nog terug kunnen halen als ze echt helemaal over the hill zijn.

Mannen als Kuyt, Kalou, VdV, Seedorf etc hebben op zo'n hoog niveau gespeeld dat er altijd wel ergens een sjeik o.i.d rondloopt die ze wel in zijn achtertuin wil laten spelen voor een veelvoud van een redelijk salaris bij een nederlandse club

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben ik dat ja? :x

Hopelijk volgend jaar Mark terug naar PSV.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168

?:+

13. Seh

Seh Guest

Is niet zo, zei hij in Nieuwsuur gister. Althans, er was een klein stukje over hem. ''Feyenoord altijd nummer 1'' kwam er uit zijn mond, neem dus aan dat hij meer voor Feyeoord voelt. Hij heeft volgens mij redelijk wat jeugdelftallen doorlopen, dus zijn jeugd bestond uit Feyenoord.

Hij heeft overigens 7 of 8 zusjes/broertjes dus hij kan nooit genoeg geld verdienen. :+ Hij is gewoon een Afrikaanse broodvoetballer die naar Europa is gekomen voor de dikke knaken, dat begrijp ik heel goed. Hij zei dat Kuyt hem heeft gevraagd terug te komen samen met hem. Maar logisch dat hij dat nu sowieso nog niet wil. Misschien wil hij zich aan het einde van zijn carrière settlen in Nederland/Rotterdam, dan lijkt mij het een goede keuze om terug te komen. Mits Feyenoord dan nog op hem zit te wachten natuurlijk.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Op fr12.nl verscheen de kop dat Guidetti zondag niet zou kunnen spelen wegens een zenuwontsteking, met de tekst 'later meer'. Echter is fr12 nu plat en de Feyenoord site ook.

edit: Feyenoord facebook zegt het ook.

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  15. Seh

Seh Guest

Op Twittah staat het ook inderdaad

Fernandez dus weer in de spits, ben benieuwd. Guidetti heeft zo toch al aardig wat wedstrijden gemist. :'-(

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    John Guidetti niet inzetbaar tegen AZ

Feyenoord zal het zondag in de kraker tegen AZ moeten doen zonder John Guidetti. De Zweedse spits is geveld door een zenuwontsteking, veroorzaakt door een virus.

Dat is dinsdag gebleken na onderzoek in het Erasmus MC. ‘Het virus heeft waarschijnlijk toe kunnen slaan omdat John vorige week verzwakt was door een stevige buikgriep’, aldus clubarts Casper van Eijck. ‘Hij zal nu intensief behandeld worden, maar de wedstrijd van zondag komt in ieder geval te vroeg.’
    Guidetti ontbrak afgelopen zondag ook al bij de wedstrijdselectie van Feyenoord, voor het duel met ADO Den Haag (1-2). De spits werd toen vervangen door Guyon Fernandez.

feyenoord.nl

verdomme

17. Seh

Seh Guest

Ach, als je heel eerlijk kijkt heeft Fernandez het gister beter gedaan dan Guidetti in alle wedstrijden na RKC. Of ben ik iets vergeten?

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    daar zit wel wat in, al wordt er dan anders gespeeld (zondag veel lange ballen/diepe ballen)

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die Guidetti is ook vaak ziek zeg

20. Seh

Seh Guest

Hij leeft ook totaal niet gezond. Misschien is het nu al wat verbeterd, maar de eerste maanden vroeg hij regelmatig naar een pizzatent of andere ongezonde crap op twitter. Dan ging hij samen met zijn chick daar eten.

Deel Deze Pagina