Nog iemand problemen vandaag online met fifa? Ik val er constant na 5 min uit met de melding dat mijn wedstrijd niet syncroon loopt.
Enige wat ik echt hekel bij dit spel zijn voorzetten en corners, waarom scoren mijn tegenstanders altijd uit corners en voorzetten
net de free version even gedaan van EURO 2012. Het is gewoon Fifa 12 in een ander stadion. Hing ook totaal geen sfeer in het stadion. En wat is er met de interface. Mag toch niet hopen (vrees het eigenlijk wel) dat dat de officiele interface wordt van het EK met al dat paars????? content meteen weer verwijderd. als je dan WC 2010 ziet op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=3qKMVf0JVTs&feature=relmfu
Update: Niet alleen voor Wales, maar EA heeft voor meer dan de helft van de teams geen licentie en dus geen echte namen voor deze teams. Landen zonder licentie zijn onder andere het gastland Oekraïne, Slowakije, Estland en Macedonië. Ook zou de update ervoor voor crashes bij het opstarten. EA laat weten via twitter weten dat ze dit probleem aan het onderzoeken zijn. EA heeft ervoor gekozen om geen licentie voor de namen te nemen, waardoor er geen officiële namen gebruikt mogen worden in UEFA Euro 2012. Nu moeten spelers het doen met verzonnen namen zoals Aaron Rumsey en Craig Belmont. Dit leidde al eerder tot een massale boycot van het spel in Wales.
Alleen de landen die in FIFA 12 zelf zitten zijn gelicenseerd. Kwa modus valt het wel tegen maar vind zelf de Gameplay lekkerder spelen dan FIFA 12
@alhphin Vind ik ook, qua gameplay lijkt het wat soepeler te gaan. Vind het wel leuk zo, met land tegen land online. Trouwens waarom moet ik ALTIJD als ik een minder land kies als Denemarken al in de knock outfase tegen Spanje, daar is haast niet tegen aan te voetballen. Nu wordt ik gewoon verplicht bijna om ook spanje te kiezen of nederland. En ik wil graag met een klein land lekker de beker winnen tegen ook kleine landen van 4 sterren.
Lijkt me onmogelijk iedereen neemt de topploegen. Ook een vervelende bug om de zoveel tijd zegt die dat ik de game moet gaan kopen,trail versie is om. Maar heb de game gekocht,als ik dan op kopen klik krijg ik en error en zegt die je hebt de full game.
Je speelde erg goed dat wel terecht gewonnen. Heb 't vandaag even gehad met fifa, je moet nooit onrustig of ongeduldig fifa spelen want dan houd je als een gek die dubbele dekking knop in
Wat is dit weer een dramatische zet van EA zeg. Niet voor niets uitgeroepen tot Worst Company in Amerika , ze maken het weer eens waar.
Zonder arrogantie vind ik mijzelf best een goede Fifa speler, maar ik word echt compleet van de mat getikt door de CPU op World Class. Tegen landen zoals Malta, gaat helemaal nergens over.
Snap EA ook wel, die bieden waarschijnlijk een x bedrag. Als ze koste wat het kost al die licenties willen, dan merken voetbalbonden dat ook, dus vragen ze meer. Een beetje het zelfde als wanneer City een speler wil hebben.
Dat heb ik dus ook, precies of de CPU weet welke beweging je gaat maken, als je een tackle maakt of een kapbeweging weet de CPU het altijd net een fractie sneller, echt om zot van worden