1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Nog iemand problemen vandaag online met fifa? Ik val er constant na 5 min uit met de melding dat mijn wedstrijd niet syncroon loopt.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Enige wat ik echt hekel bij dit spel zijn voorzetten en corners, waarom scoren mijn tegenstanders altijd uit corners en voorzetten 8)

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    net de free version even gedaan van EURO 2012.

Het is gewoon Fifa 12 in een ander stadion. Hing ook totaal geen sfeer in het stadion.

En wat is er met de interface. Mag toch niet hopen (vrees het eigenlijk wel) dat dat de officiele interface wordt van het EK met al dat paars?????

content meteen weer verwijderd.

als je dan WC 2010 ziet op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=3qKMVf0JVTs&feature=relmfu

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Update: Niet alleen voor Wales, maar EA heeft voor meer dan de helft van de teams geen licentie en dus geen echte namen voor deze teams. Landen zonder licentie zijn onder andere het gastland Oekraïne, Slowakije, Estland en Macedonië. Ook zou de update ervoor voor crashes bij het opstarten. EA laat weten via twitter weten dat ze dit probleem aan het onderzoeken zijn.

EA heeft ervoor gekozen om geen licentie voor de namen te nemen, waardoor er geen officiële namen gebruikt mogen worden in UEFA Euro 2012. Nu moeten spelers het doen met verzonnen namen zoals Aaron Rumsey en Craig Belmont. Dit leidde al eerder tot een massale boycot van het spel in Wales.

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Alleen de landen die in FIFA 12 zelf zitten zijn gelicenseerd.
    Kwa modus valt het wel tegen maar vind zelf de Gameplay lekkerder spelen dan FIFA 12

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    :+

7. domique

domique Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @alhphin
    Vind ik ook, qua gameplay lijkt het wat soepeler te gaan. Vind het wel leuk zo, met land tegen land online. Trouwens waarom moet ik ALTIJD als ik een minder land kies als Denemarken al in de knock outfase tegen Spanje, daar is haast niet tegen aan te voetballen. Nu wordt ik gewoon verplicht bijna om ook spanje te kiezen of nederland. En ik wil graag met een klein land lekker de beker winnen tegen ook kleine landen van 4 sterren.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me onmogelijk iedereen neemt de topploegen.
    Ook een vervelende bug om de zoveel tijd zegt die dat ik de game moet gaan kopen,trail versie is om.
    Maar heb de game gekocht,als ik dan op kopen klik krijg ik en error en zegt die je hebt de full game.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Je speelde erg goed dat wel terecht gewonnen. Heb 't vandaag even gehad met fifa, je moet nooit onrustig of ongeduldig fifa spelen want dan houd je als een gek die dubbele dekking knop in :+

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat is dit weer een dramatische zet van EA zeg.

Niet voor niets uitgeroepen tot Worst Company in Amerika :emo:, ze maken het weer eens waar.

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zonder arrogantie vind ik mijzelf best een goede Fifa speler, maar ik word echt compleet van de mat getikt door de CPU op World Class. Tegen landen zoals Malta, gaat helemaal nergens over. 8)

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    hehe :cool:

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    'Oh wait, Ched Evans is in jail'. :lol:

15. Seh

Seh Guest

Snap EA ook wel, die bieden waarschijnlijk een x bedrag. Als ze koste wat het kost al die licenties willen, dan merken voetbalbonden dat ook, dus vragen ze meer. Een beetje het zelfde als wanneer City een speler wil hebben. :+

16. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zit dat met de normale teams dan? Zijn daar wel alle licenties compleet?

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dat heb ik dus ook, precies of de CPU weet welke beweging je gaat maken, als je een tackle maakt of een kapbeweging weet de CPU het altijd net een fractie sneller, echt om zot van worden 8)

18. mussi

mussi Guest

fifa street 4 te ruil tegen fifa 12 pm me (ps 3 )

19. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    op een xbox forum op de verkeerde plek...

20. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na die update krijg ik een zwart scherm als ik FIFA opstart?!

Deel Deze Pagina