[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    No offence tegen Down mensen, maar die Wilders kiezers zijn toch echt Josti's als je het mij vraagt. De enige die ik hier mee wil raken is de hersenloze Wilders stemmer.

Scholieren kozen hem ook in de scholenverkiezingen. Kun je maar zien waar het politieke verstand van mensen vandaan komt. :emo:

Dit gaat nog wel 5 miljard of meer kosten aan bezuinigingen en daar komen de kosten van hervormingen en de eerder geplande bezuinigingen nog bij. =(

Het komt er op neer dat ik met Tyrant en o.a. GForce eens ben. :)

Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  2. Seh

Seh Guest

Waarom geef je nu alleen Wilders de schuld? Ze zitten daar toch met zijn drieën te onderhandelen?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, maar als hij op dat ene punt, de AOW, op het meest ongelukkige moment de stekker eruit trekt. Bovendien is die Wilders gewoon niet betrouwbaar, dat moet toch duidelijk zijn geworden sinds hij in de landelijk politiek kwam met zijn partij. 8)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sterker nog ik denk dat er nog veel en veel meer pure gevoelsstemmers gaan komen. Natuurlijk zat niemand echt te wachten op de aangekondigde bezuinigingen dus dat wordt 'tegenstemmen' (beide kanten op)

'geen bezuinigingen' 'het moet anders' 'tijd voor een nieuwe wind' en ga zo maar door,. Dit wordt een verkiezingsstrijd die gewonnen gaat worden door de partij met de beste one-lineders

5. Seh

Seh Guest

Dan staat hij voor wat hij vind, dat jou (en de rest van Nederland) dat dan niet uit komt tja. Daar heb je een filosofie en politieke partij voor.

Ja, de rest van politiek Den Haag (en mensen in het algemeen) zijn wel lekker betrouwbaar. :emo:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wilders is gewoon een hipster!

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dramatische timing allemaal.
    Ben ook bang dat de SP er straks met 30 zetels of meer vandoor gaat, daar zit ik helemaal niet op te wachten.:x

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Perfecte timing juist. Oprotten met die keiharde bezuinigingen die onze economie en consumentenvertrouwen volledig lam leggen. Gewoon het ijkpunt verleggen naar 2015 en daar een solide economisch hervormings/bezuiningingsplan voor maken en inleveren bij onze lieve Europese vriendjes.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik verbaas mij nog het meest over de hypocrisie van de PVDA. Samson wil zich ineens niet aan de 3% houden, terwijl o.a. PVDA ervoor heeft gezorgd dat die norm er überhaupt is gekomen. Dus wel eisen dat andere landen zich hieraan houden, maar nu het ons even niet uitkomt die norm laten varen... :emo:

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Samsom wil proberen om zich in 2015 op 0% te richten, zo hoorde ik 'm zojuist zeggen. Dat lijkt me veel logischer. Europa wil vooral een gezond beleid zien, en als je dat kunt overleggen voor 2015 voldoet dat prima aan de eisen.

Met keihard bezuinigen trek je de hele economie aan gort. Dat zie je nu ook al gebeuren. Het consumentenvertrouwen is beneden ieder peil, we hebben als enige van onze Europese partners geen Europese groei, en de huizenmarkt zit muurvast. Niet echt iets waarmee de toekomst er rooskleuriger uit ziet.

Laatst bewerkt: 23 apr 2012
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Precies. Door nu zo drastisch in te grijpen ga je dadelijk niet van 3% naar 0% maar 3% naar 6%.

Economische crisis binnen Nederland is ook maar een vicieuze cirkel die door de media grotendeels in stand gehouden wordt...

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en terwijl we ons druk maken om de 3%.....

http://www.hln.be/hln/nl/960/Wereld...instort-wordt-leven-op-aarde-weggeveegd.dhtml

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Nou Japanners, aangezien jullie zo goed zijn in Kamikaze-werk. Begin maar alvast met inkapselen. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Lijkt me wel wat hebben eigenlijk.
    Ik hou het in de gaten!

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :confused:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Fallout 4 here we come!

Ik ga vast een Pipboy knutselen van mn 4s

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :lol:

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik ga ff kijken wie er allemaal in mijn vault mogen.
    Vault 69.

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Een nieuw begin.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ik ga alvast nog wat Fallout spelen om te oefenen. :cool:

Deel Deze Pagina