De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Is ook logisch, want Samsung is ook verantwoordelijk voor 1/5e van de export van het land. Dat is echt abnormaal voor een bedrijf. 8)
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik weet ik weet, heb 4 jr in Seoul gewoond ;-)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, indd ja. 8) Ik kan me nog wel die grote lelijke plastic Samsung TV's herinneren toen ze net binnen proberen te dringen... moet je nu kijken! :p
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Me vader heeft nog een hele oude bak tv van Lucky Goldstar uit 1973, wat nu dus LG is hahahahha
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Serieuze prijs hoor, maar blijkbaar toch een 12MP camera net als de Xperia S. :p

    [​IMG]
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Deze blijkt ook al niet de SIII te zijn :p.
    We zullen gewoon moeten wachten tot 3 mei.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is 'm blijkbaar wel en duikt nu op meerdere webshops op voor dezelfde prijs, o.a. hier. Ondanks dat ik na 2 jaar Samsung zat ben en er voorlopig ook geen meer hoef, ben ik zeker wel benieuwd naar de S3. Sowieso naar de features natuurlijk, maar ook naar het design en of ze het nu ook echt op een andere boeg hebben gegooid i.p.v. constant hetzelfde saaie sobere design. :p Hier is trouwens een vreemde teaser en ik vraag me af of ze met die schapen op iPhone-gebruikers doelen. 8) Is die muziek niet van Mass Effect? :{

    [yt]8NnVU8R6mAU[/yt]
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Muziek is inderdaad van ME2, en met die schapen worden inderdaad de 'iSheep' bedoeld, omdat het zulke enorme kuddedieren zijn :+.
    Ik ben voorlopig blij met mijn LG Optimus 2x Speed, dus de SIII ga ik niet halen.
    Ik wacht even tot begin volgend jaar totdat er telefoons zijn met quadcore cortex a15 architectuur chips, en natuurlijk een nieuwe Android versie en heel misschien zelfs een WP8 toestel (maar in iedergeval geen iPhone :+) :)
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, iSheeps. 8) Maar ja, er zit wat in! :p Ik wacht ook wel op de volgende generatie, want ik ga voorlopig genieten van de Xperia S! :cool: Het is namelijk eindelijk gelukt om m'n contract te verlengen bij Vodafone met een goede deal en nog voor een jaartje ook. \o/ Daarna kijk ik wel weer verder! :)

    Trouwens over de S3 is naar buiten gekomen dat Samsung heeft gekozen voor een Quad-Core i.p.v. snellere Dual-Core met als reden dat het geavanceerder overkomt en beter voor de marketing. :+ Dus met andere woorden hij is trager, maar mensen kunnen dan zeggen dat ze een Quad-Core in hun foon hebben! :F:
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is jammer zeg, alweer gebaseerd op de A9 ipv de A15. Ik ben heel benieuwd of deze zich wel zal kunnen meten met de S4 van Qualcomm.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Als iemand nog een goedkope Windows Phone, moet, HTC Titan op iBood.
     
  13. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan een mobiel trager worden van vallen?
    Heb zo'n idee dat hij wat trager is. bijv. met het starten van twitter/facebook
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zo, net een update van Twitter geinstalleerd die heel mn telefoon fucked. Staat ook in de comments op de market.
     
  15. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus dan download je hem maar? 8)
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zag het pas staan nadat ik had geupdate, of kijk je voor elke update eerst overal wat de gevolgen zijn?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, krijg ik net m'n Xperia S binnen alleen ik heb geen Micro SIM. 8) Iemand een idee of dat gratis is te regelen bij Vodafone? :) Anders knip ik 'm zelf wel. :p
    [​IMG]
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Care, gewoon zelf knippen/snijden. Zo gedaan. :)
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Laatst bewerkt: 27 apr 2012
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja, Sony zit niet stil natuurlijk! :) Maar ja, ik vind die Galaxy's sowieso gewoon teveel een hype en echt niks bijzonders. Ik heb altijd Sony Ericsson gehad, toen overgestapt naar Samsung en nu weer terug bij Sony en daar blijf ik denk ik voorlopig ook. :)

    Je hebt trouwens nog een goede deal met je abonnement en ik ben ook echt blij dat ik nu kon verlengen, want de nieuwe abonnementen die bijv. Vodafone gaat invoeren 14 mei worden kut en belachelijk duur! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina