De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet levenslang.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

-1 voor beide.

3. Seh

Seh Guest

Neymar moet maar eens naar Europa komen, wil hem wel eens zien in de CL.

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is wel een enorme jankert. :lol: Je vraagt er toch echt zelf om als je zo onnozel iemand probeert te vernederen. Dit hoeft hij in Europa bij iemand als Lucio of Pepe niet te proberen. Dan gaat hij echt jankend het veld af.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Iedereen weet dat de politiek zijn zegje heeft wanneer een evenement van deze grootte wordt toegekend aan een niet zo koosjer land.

Lees dit even: http://www.hrw.org/world-report-2012/world-report-2012-turkey

Ik snap niet waarom jullie zo pro-Turkije zijn?! Een land waar zulke praktijken vandaag de dag nog aan de gang zijn verdient het gewoon niet. Dit is een land dat al jarenlang bij de EU wilt en nog altijd zo achterloopt op deze (zie verslag) zaken.

Politiek en voetbal gaat hand in hand. _0/

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk ook niet dat die zo makkelijk happen op alles, naar de bal blijven kijken is een truukje wat ze de verdedigers in zuid amerika blijkbaar pas op late leeftijd leren :+
    Ik denk zomaar dat die dribbelaar in een grote competitie hard door de mand valt. Tuurlijk is hij technisch heel goed maar ik zie in hem niet de enorme versnelling die Messi en Ronaldo wel hebben.

7. Seh

Seh Guest

Pro-Turkije valt wel mee, gewoon kijkend naar dat land in zijn geheel gun ik het zo'n land wel. Natuurlijk zijn er nog dingen die niet goed zijn (volgens de Westerse cultuur), maar dat wil niet zeggen dat je zo'n land dan deze dingen maar niet moet laten organiseren. Dat is gewoon niet eerlijk, politiek en sport gaan hand in hand tijdens het organiseren. Er zou een scheiding moeten zijn tussen die twee dingen voor en na de evenementen, tijdens het organiseren is dat natuurlijk anders.

Maar om op zulke dingen een land iets als een Olympische spelen/EK te ontnemen is imo gewoon bullshit. Ik ben het ook niet eens met hoe Amerika mensen rechten schendt in eigen gevangenissen, ze onder valse voorwendselen heel de wereld in Irak en Afghanistan laten poppen op onschuldige mensen en het 'democratische' systeem van kiezen tussen extreem rechts en gewoon rechts. Moeten die dan ook maar niets meer mogen organiseren?

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    http://www.fco.gov.uk/en/travel-and-living-abroad/travel-advice-by-country/europe/turkey

Still current at: 01 May 2012
    Updated: 27 April 2012

In Londen heb je natuurlijk ook de kans op een aanslag maar dat verwacht ik allesbehalve. :)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wat wil je zeggen?
    De grootste aanslag van het laatste decennium is in Noorwegen gebeurd.

Is Noorwegen nu een gevaarlijk land zonder mensenrechten en politiek instabiel?

10. Seh

Seh Guest

Ja, alle rechten ontnemen om internationale sporttoernooien te organiseren! Dat land is niet normaal!

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Kijk voor de grap eens wat ze over Nederland zeggen:

There is an underlying threat from terrorism. Attacks could be indiscriminate, including in places frequented by expatriates and foreign travellers.

8)

12. Seh

Seh Guest

Ja maar het staat op the internetz dus is het waar. Ook maar geen EK hier in Nederland.

Lekker voorbeeldje van wat meer onderzoek doen naar je bronnen voordat je ze als waarheid aanneemt. En vooral in wat voor schaal van overdrevenheid (ofzoiets 8) je ze moet schalen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    O het is vast wel een objectieve bron hoor, maar vond het wel grappig.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die site is best tof. Maar zo word een vakantie naar een land niet meer leuk eigenlijk als je daar steeds gaat lezen. :D

15. Seh

Seh Guest

Gaat niet over objectiviteit, maar als ze dat al zeggen over Nederland... 8) Dan moet je dat van Turkije ook maar met een korrel zout nemen imo.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Natuurlijk niet Tyrant, je weet goed genoeg wat ik bedoel. Turkije is IMHO (en volgens andere onbetrouwbare bronnen op het internet) niet het aangewezen land.

:x

Meer onderzoek doen naar mijn bronnen, nu maak jij je anders even belachelijk. "in wat voor schaal van overdrevenheid je ze moet schalen". Wat een prachtige zin. Hoe oud ben je 17-18?

gov.uk is inderdaad een heel onbetrouwbare bron. _0/

17. Seh

Seh Guest

Gaat niet over objectiviteit, maar als ze dat al zeggen over Nederland... 8) Dan moet je dat van Turkije ook maar met een korrel zout nemen imo.

Wat ik net ook al postte.

Overigens moet je nu niet het onderwerp gaan verleggen, het ging over Turkije. Niet over mijn mooie en inventief gevonden zinnen. Jij haalt zo'n stukje van gov.uk aan terwijl op diezelfde site
    dit over Nederland staat. 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mei 2012
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wat weet je zelf over Turkije?
    Toevallig heb ik laatst voor school nog redelijk wat onderzoek gedaan naar Turkije ivm export..

Dat land is inderdaad erg booming, hooggeschoold, seculier en de politieke situatie is prima.
    Ik zie geen reden om zo'n land uit te sluiten voor een WK.
    Want ik vind Turkije echt niet veel gevaarlijker dan Rio of Zuid-Afrika.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zuid-Afrika is sowieso niet gevaarlijk.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vertel dat aan de blanke boeren. ;)

Deel Deze Pagina