[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik had graag wat keer combo's per wapen of wat meer abilities gezien. Maargoed zeker wel een toffe game. Co op had helemaal vet geweest.

Stel je deze game voor met nog meer vijanden en dan met 4 man en meer keuze in je klasses. Denk aan een healer, een warlock/necromancer of een druid.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja precies en dan in MMO variant. WoW kan wel inpakken dan. :+

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Zitter er trouwens ook coole en sfeervolle steden in? Waar je je gevonden meuk kwijt kunt en ook weer wat kunt verkopen. En eventueel een babbeltje maken etc... ?

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Zitten zeker steden en dorpen ik waar je kunt handelen, craften en quests kan oppikken.

Omdat het 1 speler is, kun je natuurlijk noet voa xbox live handelen met anderen.

Speel anders eens de demo. Daar zit ook een klein dorpje in waarin je deze dingen kunt doen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jazeker. Een stad met bijna alleen maar Gnomes, een stad met een heleboel Elfen. Wanneer je bij de stad van de Elfen komt, naam even kwijt, ben je al een behoorlijk eind en kun je ook leuke dingen tegen komen qua items.

Je kunt in sommige gevallen een praatje maken, maar meestal beperkt het zich tot het starten of inleveren van quests.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je bedoelt Ysa

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja. Er zijn drie grote steden en een aantal kleine dorpjes/nederzettingen. Ik moest zeggen dat het gewoon werkt in deze game. Je hoeft ook niet zoiets als in Skyrim of Oblivion te hebben. Gaandeweg door het verhaal heen word het allemaal wel wat epischer gemaakt. Het probleem zit hem in het begin wanneer alles nogal saai en eentonig over kan komen en het feit dat hier en daar de balans flink te zoeken is. Over de balans stoor ik mezelf niet aan, maar het is ook niet iets wat hoort in games. Ook het verschil in power op latere levels is om te huilen en dat heeft niet direct met ervaring te maken waar ik Gakkie eerder over hoorde, hier of in een ander topic. Ik heb zelf ook al lastige bosses gehad, kan niet anders na main story, maar ik kreeg ze wel allemaal neer. Ok, speel op de laagste stand, maar met level 26, cap ligt op 40, al ruim voorbij de main boss te zijn klopt naar mijn idee ook niet. Ik heb de main boss rond level 20 verslagen. Het verschil in de difficulty is gewoon te klein. Gakkie heeft veel ervaring en speelt op Hard, maar ook hij heeft totaal geen problemen gehad. Dit zou je zo nu en dan wel moeten krijgen als je op hogere standen speelt. Ik vraag me alleen af wat EA van plan is als het op het patchen van deze game aankomt, anders laat ik hem de komende tijd nog mooi even liggen.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    De monsters schalen mee. Voorbeeld: bepaalde gebieden zijn de monsters tussen de level 8 en 14. Als jezelf level 11 bent als je de eerste keer een gebied betreedt zijn de monsters gelocked op level 11.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Shit, ik denk dat ik maar eens aan een nieuw avontuur ga beginnen. Heb de game toch wel een beetje gemist. Zonde dat ik de game niet heb kunnen uitspelen omdat het te makkelijk werd.

Nu maar eens een keer proberen met een merchant based warrior. Lekker wapens kopen en verkopen ipv zelf alles maken. Kon echt gek worden dat ik zelf nooit de juiste resources kreeg om sterke gear te maken. :+

En gemmen was ook zo overpowered. 8)

Ik ga wel voor een echte Archtype ipv een Hybrid. Heb het idee dat een Hybrid zwakker is. Maar misschien roll ik hem ook slecht. Het is natuurlijk ook vervelend om verplicht je skills te verdelen om een betere class card te unlocken.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom zou hybrid zwakker zijn? Hybrid destinies hebben leuke bonussen en extra abilities in hun destinies.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Amalur is zeker een game waarbij Hybrid rollen goed werken en door de game ook gesupport worden, oa door destinies zoals Syke ook al zegt ...

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Midgame zijn ze zwakker. Dan kom je regelmatig gear tegen die je niet kan dragen en je krijgt de nieuwe destinies ietsjes minder snel. Vooral het gearen is gewoon lastig bij een hybrid.

Over het gear dus. Je hebt bijvoorbeeld 60 skillpunten in finess ervoor nodig. Als je dan een mage/roque hybrid hebt met 40 in magic en 40 in finess, kan je het dus niet dragen. Hierdoor liep ik dus steeds achter met mijn hybrid.

Nu maar eens een full warrior bouwen. :cool:

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game inclusief twee DLC's uitgespeeld met gear dat requirement minder dan 40 had. Op hard, zonder problemen. Dus dat hoeft echt geen belemmering te zijn.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Spel uitspelen telt niet als midgame wijsneus. :+

Of ben ik nu een wijsneus? Hmmm.

Ik zou graag een Warrior rollen met Finesse gear maar de Finesse wapens spreken me niet aan. Om die reden wil ik gewoon skills in Finess gooien en dus geen Hybrid. Als ze nou speciale Hybrid gear erin hadden gegooid of armor classvrij hadden gemaakt werd het wel tof voor mij om Hybrid te gaan.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je kan net blacksmithing en sagecrafting zelf toch gear maken? Dan maak je door toevoeging van componenten gems gear met extra bonussen voor een hybrid zoals extra crit% of extra armor, of misschien meer health/mana.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voornamelijk meer health en mana. Gems zijn alleen leuk wanneer je wapens en armor vindt met slots. Via blacksmith kan je alleen van die shitty standaard gems gebruiken.

Sowieso heb ik te veel moeite om toffe gear te maken via blacksmith. Ik krijg maar geen goede onderdelen gevonden. En bij het afbreken van gear krijg ik alleen crap onderdelen en daarnaast vind ik het maar zonde van het geld. Wapens kopen en verkopen vind ik makkelijker.

Wel weet ik toevallig van andere forums dat je met blacksmithing zwaar overpowerd gear kan maken. Maar die zijn ook grotendeels gecheat. (Via loadgame steeds je paarse gear uitelkaar halen totdat je de juiste onderdelen krijgt)

Ik heb nu trouwens toch weer een Hybrid gerolled haha. Mijn warrior had namelijk een range attack nodig, dus hij is uiteindelijk ook maar een archer geworden. Aangezien ik de game op mijn gemak doorloop ben ik nog niet underleveld geweest voor de loot die ik vind.

Straks maar weer verder spelen met dit zoethoudertje totdat zijn grote broer op 15 Mei uitkomt. MET ECHT TOFFE LOOT!

Is de DLC het kopen waard trouwens?

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De legend of Kell zeker wel imho, zeker als je de game echt leuk vond. Teeth of Naros is wat kleiner en wat minder interessant. Alleen als je echt niet genoeg hebt gehad ...

Stiekem hoop ik op nog een grote DLC met een verhoging van de level cap, maar dat gaat denk ik niet gebeuren. Ik denk dat het hierbij blijft ...

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bij de developer is iedereen ontslagen!:mad::mad:
    Link: Kingdom of Amalur: Reckoning 2 was al in de maak

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En EA komt niet ff de boel redden?

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had het ook al gehoord ja, kakzooi, een MMORPG of Amalur 2 had ik best zien zitten :mad:

Deel Deze Pagina