Voornamelijk meer health en mana. Gems zijn alleen leuk wanneer je wapens en armor vindt met slots. Via blacksmith kan je alleen van die shitty standaard gems gebruiken.
Sowieso heb ik te veel moeite om toffe gear te maken via blacksmith. Ik krijg maar geen goede onderdelen gevonden. En bij het afbreken van gear krijg ik alleen crap onderdelen en daarnaast vind ik het maar zonde van het geld. Wapens kopen en verkopen vind ik makkelijker.
Wel weet ik toevallig van andere forums dat je met blacksmithing zwaar overpowerd gear kan maken. Maar die zijn ook grotendeels gecheat. (Via loadgame steeds je paarse gear uitelkaar halen totdat je de juiste onderdelen krijgt)
Ik heb nu trouwens toch weer een Hybrid gerolled haha. Mijn warrior had namelijk een range attack nodig, dus hij is uiteindelijk ook maar een archer geworden. Aangezien ik de game op mijn gemak doorloop ben ik nog niet underleveld geweest voor de loot die ik vind.
Straks maar weer verder spelen met dit zoethoudertje totdat zijn grote broer op 15 Mei uitkomt. MET ECHT TOFFE LOOT!
Is de DLC het kopen waard trouwens?
Laatst bewerkt: 2 mei 2012