De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, in Nederland is toch ook sprake van een "onderliggende dreiging van een terroristische aanslag" wij doen mee aan al die leuke invasietjes en worden wel eens in Al-qaida boodschappen genoemd.
    Over Turkije wordt gesproken over een "hoge dreiging" en ook dat lijkt me met een immer onrustige PKK niet zo gek.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Turkije is inderdaad wel een stabiel land. Ik blijf me toch steeds verbazen waarom ze van die rare buurlanden hebben in het Oosten. :+

Als Turkije het evenement niet in hun eentje aankunnen, zie ik dan maar graag dat ze samenwerken met de Grieken(die kunnen wel een steuntje gebruiken). Geen Iran graag. 8)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol dat willen beide landen echt niet . Griekenland en Turijke blijven water en vuur.

4. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan organiseren we het toch lekker op Cyprus? :+

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Iran lijkt me wel leuk, beetje afwisseling.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Vandaag is het zo ver. :D
    Iemand enig idee hoe laat morgen eventueel de huldiging is? Vast weer op het moment dat ik verplichte aanwezigheid heb. :emo:

Oh, enne:

Heerenveen zal wel veel te veel vragen, helemaal met dat getroll van PSV er nu bij. :emo:
    Alsof PSV centjes heeft voor Narsingh...

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hmm, wat is dan de hoofdprijs? Want Narsingh in deze vorm is wel 5 miljoen waard.

Tottenham heeft zich officieel gemeld voor Vertonghen btw. Dat zou voor hen een fantastische aankoop zijn, maar of dat nu de stap is die Vertonghen wil maken? Ze bieden overigens minder dan 10 miljoen.

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Vertonghen is wel iets meer dan 10 waard. Helemaal als je de bedragen binnen Engeland ziet voor vreselijke spelers als Carroll. :emo:

Edit: Hij heeft natuurlijk nog maar een 1 jarig contract. Maar alsnog te weinig.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet Narsingh nog maar hetzelfde zien doen als de tegenstander niet zijn verdedigende linies verlaat. Ik vind 5 miljoen wel veel.

@Modder 19.30 komen de spelers, 17.30 begint de muziek dacht ik gelezen te hebben.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Narsingh doet het inderdaad het beste met wat ruimte achter de laatste linie maar voor welke buitenspeler geld dat niet?

Ook met weinig ruimte gaat hij vaak voor de achterlijn en de voorzet ipv alleen maar naar binnen te komen en dat maakt hem als rechterspits in Nederland al bijna een unicum :+

En daar komt bij dat hij zich dit jaar enorm heeft ontwikkeld terwijl ik me dat bij Elia niet voor kan stellen.

Als ze hem lang vast kunnen leggen voor een redelijk normaal salaris moet Ajax gewoon die 5 miljoen betalen, goede buitenspelers zijn nu eenmaal goud waard. Je kan niet elk jaar een Boerrigter (of zoals Heerenveen een Assaidi /Narsingh) voor een prikkie ergens op de kop tikken

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ah, kut. Dat ga ik nooit redden als ik pas 18.30 vanaf Delft weg ga. :mad:

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Huldiging is trouwens al om 19.00 u, niet 19.30.

Prima dat Ajax de interesse verlegt, lijkt me in eerste instantie deel van de onderhandelingstactiek.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vraag me sowieso of in hoeverre de interesse van PSV echt is, aangezien die al hun geld nodig gaan hebben voor Dick en van Bommel. :+

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die lopen Ajax gewoon dwars te liggen.

Nog een aanvaller erbij:emo:

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou het leuk vinden om Elia bij Ajax te zien maar 1. Salaris? Hij verdiende de afgelopen jaren al redelijk veel geld dus moet hij inleveren. 2. Als hij zijn eerste seizoen bij Ajax erg goed speelt is hij het jaar er op sowieso weer weg omdat hij in het buitenland wilt spelen met het bijbehorende salaris. Dan heb ik liever Narsingh die je minstens 2 jaar bij je kunt houden.

Ik denk dat Elia ook nog genoeg interesse kent van de middenmoot in Engeland/Duitsland al is Ajax wel de mooiere ploeg om bij te spelen + CL. :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Toch grappig dat Ajax nu interesse heeft in 2 eigen jeugdspelers :+

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heel naar.

18. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Zou echt heel erg zijn als Narsingh nu weer voor Ajax komt voetballen idd. :+ Jeugd en spelen voor het eerste elftal van een BVO zijn gewoon totaal niet te vergelijken.

Overigens kan die vermeende interesse van Ajax in Elia ook tactiek zijn in de onderhandeling met Heerenveen. Onder het mom: we shoppen wel ergens anders als de prijs te hoog ligt.

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alleen is Elia een linksbuiten en Narsingh een rechtsbuiten..

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Elia is rechtsbenig dus kan hij gewoon op rechts spelen.

Deel Deze Pagina