[XOne] Call of Duty : Black Ops 2

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  2. Spa.QuantiX

    Spa.QuantiX http://gameu.nl

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    9GAG FTW!_O_
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]tyDFDHHRBMo[/yt]

    wat meer multiplayer info. Interview met Mark Lamia (Studio Head Treyarch)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mehhh ondanks dat ik verbaasd ben, weet ik het nog niet. Teveel teleurstellingen de laatste 3 delen dus ik wacht het wel af :)
     
  6. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Idd, maar ben wel blij dat ze wat nieuwe dingen gaan proberen. Zeker qua singleplayer was dat hard nodig.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh nou dan weet je meer dan mij hoor. Ik kijk alleen naar de graphics.....daarom is RPG ook mijn favoriete genre he? Omdat dit genre gewoon altijd de meest zieke graphics heeft?, geen onzin lopen verkondigen nou. Ik heb nooit ontkend dat ik graphics heel belangrijk vind, en je mag me dan een graphics hoer vinden en ik geef het dan ook gewoon toe. Bullshit is het echter dat ik daar alleen naar kijk, als de gameplay zuigt van een game...dan maken die graphics erg weinig uit. En aan de andere kant...als de gameplay helemaal top is,maar grafisch afgrijselijk is dat wel iets wat ik heel erg jammer zou vinden. Sommige games hebben geen killer graphics nodig...Super Meatboy bijvoorbeeld maar genoeg wel.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat ze in ieder geval de ballen hebben om wat nieuws te proberen is zeker een pluspunt :). SP klinkt interessant, maar dat is ook maar afwachten. Nooit het sterkste punt geweest namelijk :+
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Pagina terug kijken.
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb de SP van BO en MW3 niet eens uitgespeeld, volgens mij ook niet die van CoD4 en MW3 8) Stap met deze spellen gewoon direct in de MP, daar koop ik ze ook voor.

    MP details zal wel niet lang mer op zich laten wachten, anders komt er wel een leak :+
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit dus, maar door zombies koop ik hem wss toch wel.

    Ook kun je je eigen keuzes maken maar ik weet sws al dat die keuzes niet zo veel verschil maakt, of het zal maar 1x in de game voorkomen met de keuzes of je wilt rappelen of snipen 8)

    CoD zegt elke keer weer dat er nieuwe verbeteringen zijn(kijk MW:cool:, maar alsnog blijft het een kut game. Helaas zit hier de zombies bij dus zal ik hem toch kopen(maar niet voor de full-price ;) )
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb vandaag die trailer gezien, wat ziet dit er bagger uit zeg. Die hele CoD reeks van vroeger is de afgelopen tijd verprutst en nu al helemaal met die futuristische shit erin. Nee niet mijn cup of tea!

    Maar het zal wel weer een verkoop succes worden, en er zullen tal mensen zijn die zich ermee vermaken. Daarom is het ook mijn menig he. :9
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben het er mee eens dat dit allemaal ver weg is van het origineel. Zeker dat Zombie gedoe is belachelijk. Maar ze kunnen ook niet meer WW2 doen. Dat is nu echt te vaak gedaan.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het is ook nooit goed he. :p
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    1:32... WTF?!
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Tja, het zijn ook ieder jaar de zelfde personen die lopen te roeptoeteren en uiteindelijk het spel alsnog op releasedag aanschaffen.

    We zijn het wel gewend van ze. :)

    Zoals Rene van der Gijp altijd zegt: Ach laat maar gaan joh.
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zie nu ookal op youtube als best comments 'You all say CoD is the same but now they're changing every bit'
    Doet me zo denken aan MW3 :+
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij persoonlijk was World at War de beste CoD tot nu toe qua SP en MP. Ik heb daar zo ontzettend veel lol aan beleefd, zoveel uren in gestoken, het is niet normaal meer _O_

    Daarna heeft MW2 me flink teleurgesteld, dat is dan ook de minste CoD deel in mijn ogen.. Te chaotisch, en ik heb niet zoveel met Spec Ops en dat soort dingen, het sprak me gewoon het minst aan.

    Black Ops is voor mij op WaW na de leukste CoD. Ik vind het overduidelijk dat Treyarch echt heel veel moeite doet om een goede game neer te zetten, en ik zie dat ook duidelijk naar voren komen. :)

    MW3 is een beetje een 50-50 game voor mij. Aan de ene kant haat ik het spel zo erg, maar aan de andere kant is het wel weer gewoon een leuke game, wel alweer een MW1 in een nieuw jasje, nieuwe maps, killstreaks, maar daar is helemaal niks mis mee. Ik bedoel, mensen willen vernieuwing, en dat snap ik ook wel, maar waarom iets vernieuwen wat al heel goed werkt? Koop het dan gewoon lekker niet. Infected is btw ook heel erg leuk _O_

    Ik heb iig alle Call of Duty's gekocht, omdat ze uiteindelijk toch allemaal verslavend zijn en de mensen om me heen het ook weer kopen, en ook ik raak geïrriteerd door alle campers, shotgun-noobs etc, maar ik blijf het toch weer spelen! :)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf kan ik me niet plaatsen in veel van de hier negatieve comments op MW2 en 3. Zelf koop ik ze ook voor de Single Player die me toch weer goed bevalt.

    Die hele online meuk kan me niet zoveel schelen alleen het verschil is echter klein tussen MW3 en 2. Ik snap sowieso die hele ophef hier niet van.
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zegt dat je dan de game koopt puur voor zombies snap je het niet helemaal volgens mij :p.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina