Voor mij persoonlijk was World at War de beste CoD tot nu toe qua SP en MP. Ik heb daar zo ontzettend veel lol aan beleefd, zoveel uren in gestoken, het is niet normaal meer
Daarna heeft MW2 me flink teleurgesteld, dat is dan ook de minste CoD deel in mijn ogen.. Te chaotisch, en ik heb niet zoveel met Spec Ops en dat soort dingen, het sprak me gewoon het minst aan.
Black Ops is voor mij op WaW na de leukste CoD. Ik vind het overduidelijk dat Treyarch echt heel veel moeite doet om een goede game neer te zetten, en ik zie dat ook duidelijk naar voren komen.
MW3 is een beetje een 50-50 game voor mij. Aan de ene kant haat ik het spel zo erg, maar aan de andere kant is het wel weer gewoon een leuke game, wel alweer een MW1 in een nieuw jasje, nieuwe maps, killstreaks, maar daar is helemaal niks mis mee. Ik bedoel, mensen willen vernieuwing, en dat snap ik ook wel, maar waarom iets vernieuwen wat al heel goed werkt? Koop het dan gewoon lekker niet. Infected is btw ook heel erg leuk
Ik heb iig alle Call of Duty's gekocht, omdat ze uiteindelijk toch allemaal verslavend zijn en de mensen om me heen het ook weer kopen, en ook ik raak geïrriteerd door alle campers, shotgun-noobs etc, maar ik blijf het toch weer spelen!
Laatst bewerkt: 2 mei 2012