Oeii Sur ^^, das een snelle tijd in vergelijking met mij. 1.28 xxx clean op zijn snelst.
Vanavond Indianapolis, ikzelf vind het een moeilijk circuit. Vanwege de breedte van de baan vind ik het moeilijk om de ideale lijn en instuurpunten van de bochten te vinden.
Ik voorzie met name problemen in bocht nr. 1 vanaf de Oval het "infield" insturen, wees daar dus alert op je voorganger en weet ook waar de rempunten zijn.
De Flaa zal met name opletten dat in bocht 10 (haakse bocht naar links) er niet teveel en consequent wordt afgesneden tijdens Heat 1,2, en 3.
Dus 2 wielen op het asfalt.
Pit ingang is bijna direct bij het opkomen van de OVAL aan de rechterkant, mocht je die missen is het niet toegestaan om alsnog via het gras naar de pitlane te gaan. Je remt teveel af en zal dan achteropkomende coureurs hinderen. Let uberhaupt op bij de Oval dat je niet met een wiel het gras raakt want dat remt enorm af!
Verder nog even opletten bij de opwarmrondes, let op je voorganger houdt aansluiting met je voorganger en met name voor diegene die op nr 1 positie rijdt: houdt je snelheid het liefst zo constant mogelijk, dit om hard afremmen of optrekken in met name het achterveld te voorkomen.
Succes en tot vanavond.
grt A
Laatst bewerkt: 2 mei 2012