1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] DTM Cup [PRO] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 mrt 2012.

1. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ook niet. Volop bezig met die OP van de Asian Cup. Kost toch altijd meer tijd dan je denkt.

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Oeii Sur ^^, das een snelle tijd in vergelijking met mij. 1.28 xxx clean op zijn snelst.

Vanavond Indianapolis, ikzelf vind het een moeilijk circuit. Vanwege de breedte van de baan vind ik het moeilijk om de ideale lijn en instuurpunten van de bochten te vinden.

Ik voorzie met name problemen in bocht nr. 1 vanaf de Oval het "infield" insturen, wees daar dus alert op je voorganger en weet ook waar de rempunten zijn.

De Flaa zal met name opletten dat in bocht 10 (haakse bocht naar links) er niet teveel en consequent wordt afgesneden tijdens Heat 1,2, en 3.
    Dus 2 wielen op het asfalt.

Pit ingang is bijna direct bij het opkomen van de OVAL aan de rechterkant, mocht je die missen is het niet toegestaan om alsnog via het gras naar de pitlane te gaan. Je remt teveel af en zal dan achteropkomende coureurs hinderen. Let uberhaupt op bij de Oval dat je niet met een wiel het gras raakt want dat remt enorm af!

Verder nog even opletten bij de opwarmrondes, let op je voorganger houdt aansluiting met je voorganger en met name voor diegene die op nr 1 positie rijdt: houdt je snelheid het liefst zo constant mogelijk, dit om hard afremmen of optrekken in met name het achterveld te voorkomen.

Succes en tot vanavond.

grt A

Laatst bewerkt: 2 mei 2012
  3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Is volgens mij best snel.
    Na de DTM op Suzuka deden we nog een practice met zn allen op Indinapolis en reden de koplopers 1:28.xxx

Ik heb een 1:27,5xx. zal wel aan de Sunoco brandstof liggen die ze hier schenken.
    Ook tegen advies na de hoofdsponsor toch weer meegedaan aan de nieuwe mei-rivals.
    Die nieuwe dlc Hennessy auto is niet te besturen.

Ook te veel tijd besteed aan de Deadly viper cone challenge:
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/5392517/ShowThread.aspx

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kan het helaas niet met Leaderbord hard maken, want heb in het verleden al met andere auto sneller gereden zag ik gisteravond. Maar moet wel toegeven dat die tijd NIEt standaard was. Gemiddeld kwam ik uit op ongeveer 1:28.4xx
    Die klapper van 1:27.195 was pas in Heat 3, ronde 6 ofzo. Had zelf een online comp opgezet met AI op moeilijk en mét 30%-handicap.
    Maar ik verwacht vanavond dus niet continu zo laag te rijden.

5. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Update:

Ik ben er vanavond dus niet bij ivm een klapperende verbinding. Ik krijg een nieuw modem opgestuurd (fritzbox 7360) die stabieler moet zijn. Verder kon mijn isp mij ook niet helpen.

Ben wel online vanavond maar als ik zou racen klap ik toch midrace eruit omdat mijn verbinding dan ineens wegvalt, en dat gaat mijn stuur niet overleven.....

Ik hoop dat jullie hier een beetje begrip voor hebben

6. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Als ik maar de eerste bocht zonder schade doorkom. Schade aan de aero/parts voorkomen is mijn eerste zorg. Je hele race is anders naar de moon daar in Amerika.

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Daar gaat je 100%! Door iets waar je niks aan kunt doen :mad:

Jammer! Mocht ik een race winnen, dan is die voor jou. :+ (figuurlijk, niet in punten natuurlijk)

8. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan vanvavond niet meedoen. @ alpha nl ik stuur je een pm

9. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Hee Topper!!,das niet leuk voor je =(, maar je 100% score blijft wel staan hoor!, dit zijn oorzaken van buitenaf tellen dus niet mee :p.

Het zou me trouwens niks verbazen als 1 van onze concurenten hier achter zit... Volgende week is alles weer ok en gaan we iedereen opvreten :)

Mocht ik een race winnen is ie ook voor jou!...,, tsss Nori probeert een beetje met MIJN teamgenoot te sjansen, moet niet gekker worden.

grt A.

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Het is algemeen bekend dat GoPro Racing erg sociaal is ingesteld ;)

Het beste voor met de racewereld.

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Jammer dat je niet mee doet Bergje. Nu hebben we allebei er maar 1tje gemist.

Ik kan niet eens normale bochten rijden op Indy.
    Vanavond weer pro tips krijgen van mijn teammaat. :cool:

12. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het geeft me iig een warm gevoel van binnen dat jullie zo meeleven.

Nu moeten jullie een andere 'stootkussen' vinden :)

13. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gewoon meedoet =( Anders heb ik geen stootkussen!

14. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom hopelijk ook nog ff online, eerst weer ff verven!
    Hoelaat zijn jullie ongeveer klaar?

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het spijt me ontzettend maar ik kan helaas niet meedoen. Heb het FM4 schijfje zondag bij m'n ouders laten liggen (had m voor t weekend meegenomen om misschien wat te painen e.d. maar ben hem daarna vergeten). Ben ik eindelijk mooi op tijd hier, lijken de joinproblemen opgelost en dan ligt m'n schijfje 80 km. verder...

Volgende keer beter :) Fijne race gewenst

16. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Realiseer me net dat ik m'n afmelding voor heden avond was vergeten door te geven. Ben er komende zondag voor de opening van de nieuwe cup helaas ook niet bij. Ik krijg eind Mei ook nog een trip Zwitserland voor de kiezen dus dat wordt dan voor beide cups ook een aantal maal DNS en zal de afmeldingen tegen die tijd doorgeven voor de rijders van de backup lijst.

17. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Het was vanavond erg rustig!
    maar toch gezellig, volgende week hopelijk weer meer mensen!

Ik had trouwens ook nog die bug bij de pits, dat ie bleef hangen...
    En 1 wiel in het gras toen ik achter denven zat,
    daarna niet echt meer bij gekomen.

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Damn! Miste compleet mn focus vanavond. Tot half 9 hadden we visite (zwager op bezoek die we niet vaak zien), maar ik kon gewoon racen. Mic was volgens mij kaduuk, ook handig.... pas bij de race gewisseld.

Qualy: slechts 1 ronde onder de 1:28.000 kunnen rijden. Miste net de perfecte lijn om een goede 1:27-er neer te zetten. Als 9e gestart meen ik

Heat 1: bocht 2 raakte ik Bassie. Sorry man. Zoals gezged, mic was kaduuk, dus kon op dat moment bitter weinig excuus aanbieden. Heb je wel voorgelaten. Ik had zelf lichte voorbumper schade, kwam dus niet echt aan mn tijden. Kweenie of jij schade had?
    Ik eindigde als 7e, mede door in de laatste bocht nog iemand in te halen. Die maakte volgens mij een stuurfout, die hem 4 plaatsen kostte.

Heat 2: -volgens mij zonder bijzondere zaken? Staat mij weinig bij. ben volgens mij 6e geworden.

Race: Weet niet meer welke ronde het was, maar voor mij spinde een paar racers, waaronder Asjemenou. Ik kon gelukkig een flinke crash voorkomen, maar helaas nog net met mn voorbumper Asjemenou geraakt. Kwam dus weer niet aan mn tijden. volgens mij werd ik 8e, vlak voor Blauwhok. Was nog een leuke laatste 2 rondes met hem.

En ik was zo lekker op dreef met een 4e stek in de eerste DTM en 2e vorige week....

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Je verloor toch zo'n 100 meter dacht ik.
    Gelukkig voor jouw niet zoveel als bij Menno die verloor 350 meter en kon nog maar net Loyal achter zich houden.

Lekker gereden Menno! Gelukkig maakte ik het voor Total in heat 3 nog goed. :)

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik kan mij nu alleen nog de hoofdrace redelijk herinneren.

Hoofdrace:
    Een redelijk goede start en geen schade gereden in de eerste bocht en kon aanhaken bij Menno.
    Vond het wel moeilijk dicht achter Menno te blijven rijden en te zorgen dat ik mijn rempunten niet miste. Ik wilde absoluut geen kop-staart aanrijding riskeren met Menno.
    Verder geen onbezonnen dingen gedaan en eigen tempo gereden zonder te forceren.
    Mooie tweede plek in de hoofdrace.

1e Sprintrace:
    Weer redelijke start en schadevrij naar finish gereden. Kan mij verder niets meer van deze sprintrace herinneren zonder replay.

2e sprintrace:
    Ik vond het heel erg moeilijk om clean in te halen, wel mijn best gedaan om het clean te houden.
    Desondanks toch kontakt met ...Arnaud als ik het goed herinner. Sorry als ik niet voorzichtig genoeg was. Heb replay nog niet kunnen terugkijken.

De oefenrace op Sebring pakte ook gunstig uit.

Daarna hondje uitlaten in de regen en braaf op de bank met wederhelft. Wel inclusief een Irish koffie en een bak paprika chips.

Deel Deze Pagina