Ja joh, die hebben Ryan Donk lopen. Die is fucking slecht! Spoiler Morgen op Telegraaf.nl:Ajax scouts niet meer achter Donk aan
Hahaha, ongelooflijk hoe bijdehand jij bent Tyrant. Als jij denkt dat ik aan het trollen was heb je het verkeerd. Ik heb 1 à 2 weken geleden al gezegd dat ik liever heb dat de sterkste ploeg 2de eindigt en zo de CL in gaat. _0/
maak daar maar 50% van. Wij geven Ajax namelijk gewoon met dubbele cijfers. Als Feyenoord Heerenveen ook nog even flink geeft. Worden kakkies kampioen!
Ik doelde meer op iets zeggen en dan daarna je woorden terugnemen onder het mom 'het was een grapje'.
Ajax praatprogramma op EL?! Slap gelul over de talenten en jeugd. Heb het gewoon over alle wedstrijden daar vermaak je meer mensen mee. Maar ajax word kampioen en dan moet je maar ff heel de club doorlichten op tv Edit; gelukkig, ze schakelen al! Was bang dat ze alleen maar in de arena zaten
Het was weer een prima resultaat gisteren, alleen was er een te lange periode na de 1-0 waarbij ze niet bij de les leken te zijn. Beetje jammer. Na de snelle 3e en 4e goal was het uiteraard gespeeld en was het eindelijk eens rustig zitten. Mooi gebaar van Cabral richting Guidetti, waar het blijkbaar nogsteeds niet goed mee gaat. En ook leuk om Vlaar eruit te halen die op die 2 minuten na niks heeft gemist dit seizoen. De huldiging vooraf vond ik vooral kunstmatig en nogal halfbakken. EL is binnen, nu nog 1x gaan en voorronde CL binnenslepen
Erg sneu voor hem! Is het iets soortgelijks als wat Bruno Silva heeft (gehad)? Of is het heel iets anders?
Nu is het al 'een ziekte' ipv een zenuwontstekingkje? Ben dan wel benieuwd wat hem mankeert , krijg nu de indruk dat ze iets hebben ontdekt waar je niet vrolijk van word
Zenuwontsteking dacht ik door een virus. Weet het precieze verhaal ook niet, maar als het lichaam het virus aanvalt heeft de ontsteking vrije doorgang lijkt me. Zenuwontsteking valt volgens mij over het algemeen mee, maar kan ook zwaar kut zijn.
Ik las op nu.nl al een bemoedigend bericht dat het beter met hem gaat. Heerenveen haalt hij niet en dus komt hij sowieso niet meer voor Feyenoord in actie, maar het EK naar alle waarschijnlijkheid wel. Ik neem aan dat hij is behandelt met een soort breed-spectrum antibioticakuur en die slaat schijnbaar aan.
Haha, is inderdaad wel zuur voor die gasten. Vraag me trouwens wel af of Feyenoord met hen hoger zou zijn geeindigd.