Oooooh. Haha, thanks voor de hulp dudes. Tijdens m'n laatste poging zag ik wel al die rode bollen (soort van), maar niet bij stilgestaan dat je alleen die te pakken kan krijgen. Thanks, moet wel lukken nu.
Damn, wat zijn de intriges en wendingen in deze game toch goed! En ik ben nogmaals blij dat er veel info in de questlog staat. Tis af en toe echt handig en zelfs nodig om ff alles terug te lezen om elk detail te vangen en te snappen...
Ik zal wel moeten inderdaad, maar ik begrijp je punt nu ook van eerder over de quest log. Misschien moet ik die manual er even bijpakken. CD Projekt doet manual erin = instant win.
En toen lukte de Kayran in één elkaar. En hahaha, kort na het gevecht: Spoiler ik aangestuurd op die seksscène met Triss. Wat slecht. Ik vind het bewonderenswaardig dat de makers proberen dit in het spel te stoppen, maar het is meer iets voor film/tv-serie. Het komt zo totaal niet over in dit spel, omdat het qua graphics en geluid gewoon niet te doen is.
Doen jullie iets met dat quest boekje wat bij de game zat? Ik heb er even kort doorheen gebladerd maar doe er eigenlijk niks mee. Volgens mij spoilt het ook teveel. Ik moet zeggen dat het geluid ook subliem is in deze game, in weinig games hoor ik omgevingsgeluiden zo helder en klinken ze zo extreem realistisch. Ook de stemmen klinken overtuigend en dat gescheld vind ik echt geweldig. Wat me opvalt in fantasy verhalen.... Spoiler elven zijn altijd onderdrukt he? Zowel in Witcher,Dragon Age en Skyrim. volgens mij geen spoiler...maar toch voor de zekerheid.
Ik heb het boekje nog niet opengehad. Niet leuk om quests van te voren te weten door het te lezen. Ik laat me leiden door het verhaal en maak in de conversaties keuzes die bij 'mijn' Geralt horen. Dus als ik iemand een scumbag vind dan zal die dat weten ook Zo wilde ik aanvankelijk voor Iorveth's path gaan, omdat ik het idee had dat hij voor gelijkheid was, maar ik vond het zo'n rot character dat ik voor Roche ben gegaan. Maar daar heb ik nu ook weer mijn bedenkingen bij. Heerlijk toch
Ja echt geweldig. Dit zorgt voor zoveel replay value, fantastisch gewoon! Meer van dit soort RPGs mensen, nog veel meer . Hoe dan ook...CDP hebben we nu aan boord voor de consoles, dus dat is helemaal top. Yeps.
Spoiler In Skyrim zijn het meer de onderdrukkers. En elfen worden niet altijd onderdrukt, vergeet Lord of the Rings niet. Daar zijn het zowel trouwe bondgenoten als de ergste vijand. Orcs zijn in Midden Aarde namelijk ontstaan door de eerste elfen.
Ooooh serieus? Ik dacht dat de Dark Elves Spoiler juist onderdrukt werden in Skyrim. En dan vooral in Windhelm. Ik heb dan mijn research niet goed gedaan, haha.
Dat kan wel kloppen, maar er zijn meer soorten elfen in Skyrim. Ik vind het zelfs extreem vreemd dat je dat niet weet aangezien: Spoiler Je voor de mainquest naar een Elfen Ambassade moet. Het lijkt dus wel of je nog niet zo ver bent met Skyrim of je hebt de game nog nooit gespeeld. No offence intended.
Ik heb zo'n 250 uur in Skyrim zitten, maar inderdaad direct nadat je bij de Spoiler greybeards bent geweest, ging ik mijn eigen kant op. En net als met Oblivion en Fallout 3 kwam het erop neer dat ik ging sidequesten en gewoon echt veel exploren, heel heel veel exploren. Ik en Skyrim niet gespeeld hebben, gek joh
ben zojuist aangekomen in locc muinne met iorveth en ben net weer uit de dungeons ontsnapt. alleen blijven de guards me steeds aanvallen, is dit te verhelpen ?
Net act II afgerond met ruim level 29! Op naar het einde, wat een ride Bossfights ridiculously easy voor mij. Er is een speciale boss in act ii roches path Spoiler De Draugh, die zou allerlei special attacks doen die ik nooit heb gezien, werkelijk binnen 10s lag hij plat. Bij aanvang van de battle gelijk naar hem toegerolled en drie heavy hits gedaan. Boem, 75% health al weg. Paar dodges en nog twee klappen en hij is dood
Uhmz, iets wat ik niet snap is dat veel van mijn crafting diagrams er niet tussen staan als ik bij een crafter ben. Iemand een idee waar dat aan ligt? EDIT duh! Ik ben gewoon blut
ik zou nu zeker op hard kunnen spelen, want ik gebruik totaal geen potions, bombs, traps, oils, etc. Gewoon puur swordplay. Maar toch erg vermakelijk....
Staat hij bij jou toevallig niet ergens in je Steam of game folder? Ik weet dat ik bij The Witcher 1 allerlei goodies bij m'n steam copy had.