1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oooooh. Haha, thanks voor de hulp dudes. 8) Tijdens m'n laatste poging zag ik wel al die rode bollen (soort van), maar niet bij stilgestaan dat je alleen die te pakken kan krijgen. Thanks, moet wel lukken nu.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat zijn de intriges en wendingen in deze game toch goed! En ik ben nogmaals blij dat er veel info in de questlog staat. Tis af en toe echt handig en zelfs nodig om ff alles terug te lezen om elk detail te vangen en te snappen...

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik zal wel moeten inderdaad, maar ik begrijp je punt nu ook van eerder over de quest log. Misschien moet ik die manual er even bijpakken.

CD Projekt doet manual erin = instant win. :)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    En toen lukte de Kayran in één elkaar. En hahaha, kort na het gevecht:

ik aangestuurd op die seksscène met Triss. Wat slecht. :emo: Ik vind het bewonderenswaardig dat de makers proberen dit in het spel te stoppen, maar het is meer iets voor film/tv-serie. Het komt zo totaal niet over in dit spel, omdat het qua graphics en geluid gewoon niet te doen is.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Doen jullie iets met dat quest boekje wat bij de game zat? Ik heb er even kort doorheen gebladerd maar doe er eigenlijk niks mee. Volgens mij spoilt het ook teveel. Ik moet zeggen dat het geluid ook subliem is in deze game, in weinig games hoor ik omgevingsgeluiden zo helder en klinken ze zo extreem realistisch. Ook de stemmen klinken overtuigend en dat gescheld vind ik echt geweldig. Wat me opvalt in fantasy verhalen....
    elven zijn altijd onderdrukt he? Zowel in Witcher,Dragon Age en Skyrim.
    volgens mij geen spoiler...maar toch voor de zekerheid.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het boekje nog niet opengehad. Niet leuk om quests van te voren te weten door het te lezen. Ik laat me leiden door het verhaal en maak in de conversaties keuzes die bij 'mijn' Geralt horen. Dus als ik iemand een scumbag vind dan zal die dat weten ook :)

Zo wilde ik aanvankelijk voor Iorveth's path gaan, omdat ik het idee had dat hij voor gelijkheid was, maar ik vond het zo'n rot character dat ik voor Roche ben gegaan. Maar daar heb ik nu ook weer mijn bedenkingen bij. Heerlijk toch :)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Is dat quest boek iets dat bij een exemplaar voor de Xbox 360 zit? Ik heb 't spel via Steam.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt geweldig. Dit zorgt voor zoveel replay value, fantastisch gewoon! Meer van dit soort RPGs mensen, nog veel meer :D. Hoe dan ook...CDP hebben we nu aan boord voor de consoles, dus dat is helemaal top.

Yeps.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    In Skyrim zijn het meer de onderdrukkers. ;)
    En elfen worden niet altijd onderdrukt, vergeet Lord of the Rings niet. Daar zijn het zowel trouwe bondgenoten als de ergste vijand. Orcs zijn in Midden Aarde namelijk ontstaan door de eerste elfen.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ooooh serieus? Ik dacht dat de Dark Elves
    juist onderdrukt werden in Skyrim. En dan vooral in Windhelm. Ik heb dan mijn research niet goed gedaan, haha.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat kan wel kloppen, maar er zijn meer soorten elfen in Skyrim. Ik vind het zelfs extreem vreemd dat je dat niet weet aangezien:
    Je voor de mainquest naar een Elfen Ambassade moet. ;)
    Het lijkt dus wel of je nog niet zo ver bent met Skyrim of je hebt de game nog nooit gespeeld. No offence intended.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb zo'n 250 uur in Skyrim zitten, maar inderdaad direct nadat je bij de
    greybeards
    bent geweest, ging ik mijn eigen kant op. En net als met Oblivion en Fallout 3 kwam het erop neer dat ik ging sidequesten en gewoon echt veel exploren, heel heel veel exploren. Ik en Skyrim niet gespeeld hebben, gek joh ;)

13. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Jaa joh die elven altijd , standaard mans te doen. Ze vragen er gewoon om. :+

Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  14. TheBoomBoomMan

TheBoomBoomMan hallo

Leuk Bevonden:
    0
    ben zojuist aangekomen in locc muinne met iorveth en ben net weer uit de dungeons ontsnapt. alleen blijven de guards me steeds aanvallen, is dit te verhelpen ?

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Spoilerrrrrrrr

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net act II afgerond met ruim level 29! Op naar het einde, wat een ride _O_

Bossfights ridiculously easy voor mij. Er is een speciale boss in act ii roches path
    De Draugh, die zou allerlei special attacks doen die ik nooit heb gezien, werkelijk binnen 10s lag hij plat. Bij aanvang van de battle gelijk naar hem toegerolled en drie heavy hits gedaan. Boem, 75% health al weg. Paar dodges en nog twee klappen en hij is dood :cool:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Uhmz, iets wat ik niet snap is dat veel van mijn crafting diagrams er niet tussen staan als ik bij een crafter ben. Iemand een idee waar dat aan ligt?

EDIT
    duh! Ik ben gewoon blut :)

Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En jij speede op normal? Gakkie kan weer een tandje bijzetten, tot dat weer te makkelijk word. :+

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik zou nu zeker op hard kunnen spelen, want ik gebruik totaal geen potions, bombs, traps, oils, etc. Gewoon puur swordplay. Maar toch erg vermakelijk....

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Staat hij bij jou toevallig niet ergens in je Steam of game folder? Ik weet dat ik bij The Witcher 1 allerlei goodies bij m'n steam copy had.

Deel Deze Pagina