Engeland zou juist niet zo'n probleem zijn denk ik, hij heeft er o.a. vier in liggen tegen Arsenal in één potje. Verder weet ik niet of je je die wedstrijden tegen Man. U. kunt herinneren, maar die zogenaamde topverdediger Vidic was helemaal nergens. Silva heeft ook wel eens opgemerkt tegen de pers dat hij de Spaanse verdediging juist beter vindt omdat deze technischer en slimmer spelen. Dat hij er in thuiswedstrijden over het algemeen (en zeker dit seizoen) meer heeft gemaakt heeft ook te maken met het team, dat het seizoen in uit-wedstrijden heeft weggegooid. Ik denk eerder dat hij moeite zou hebben met Italiaanse ploegen, scoort hij veel minder tegen. Henry lag de Italianen ook niet en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te bedenken.
Maar eh, 'poep' onder de 5/6. Dus dat geldt ook voor Bilbao, Sevilla en Villarreal volgens jou? Villarreal heeft gewoon weer een goede coach nodig en dan zouden denk ik best weer onderaan de subtop mee kunnen draaien. Van Bilbao en Sevilla lijkt het me evident dat het geen prutclubjes zijn. Verder zou je in Engeland ook kunnen zeggen dat alles onder de eerste 6 poep is, op ook 2/3 uitzonderingen na.
Laatst bewerkt: 6 mei 2012