De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    1-2 Norwich

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Verkeerde topic

:):

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen lekker los door Heerenveen lopen \o/ Nu al zin in :+ Delphiki, ik zal vanuit het uitvak naar je zwaaien als Janmaat in de 93'ste minuut de 1-2 in eigen doel kopt!

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat zou ik ook doen als ik Janmaat was, want Heerenveen mag niet gelijkspelen :)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mag wel.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja alles mag ;)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Grácies Pep. _O_ Oneindig respect en dankbaarheid voor een onvergetelijke 4 seizoenen.

Messi 50 in La Liga. 100 Puntjes voor de gouden schoen. Koekoek Ronaldo.

Laatst bewerkt: 5 mei 2012
  8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ronaldo landskampioen. Koekoek.

Wel echt ziek hoor, 50 doelpunten pff :eek:

Laatst bewerkt: 6 mei 2012
  9. Seh

Seh Guest

Messi zou er nog geen 20 maken in Engeland heb ik het idee... Die ploegen in Spanje zijn echt poep onder de top 5/6. Hij heeft er nog maar 1 gescoord daar en dat was op 'neutraal terrein' tegen United in de finale.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Engeland zou juist niet zo'n probleem zijn denk ik, hij heeft er o.a. vier in liggen tegen Arsenal in één potje. Verder weet ik niet of je je die wedstrijden tegen Man. U. kunt herinneren, maar die zogenaamde topverdediger Vidic was helemaal nergens. Silva heeft ook wel eens opgemerkt tegen de pers dat hij de Spaanse verdediging juist beter vindt omdat deze technischer en slimmer spelen. Dat hij er in thuiswedstrijden over het algemeen (en zeker dit seizoen) meer heeft gemaakt heeft ook te maken met het team, dat het seizoen in uit-wedstrijden heeft weggegooid. Ik denk eerder dat hij moeite zou hebben met Italiaanse ploegen, scoort hij veel minder tegen. Henry lag de Italianen ook niet en zo zijn er vast nog wel meer voorbeelden te bedenken.

Maar eh, 'poep' onder de 5/6. Dus dat geldt ook voor Bilbao, Sevilla en Villarreal volgens jou? ;) Villarreal heeft gewoon weer een goede coach nodig en dan zouden denk ik best weer onderaan de subtop mee kunnen draaien. Van Bilbao en Sevilla lijkt het me evident dat het geen prutclubjes zijn. Verder zou je in Engeland ook kunnen zeggen dat alles onder de eerste 6 poep is, op ook 2/3 uitzonderingen na.

Laatst bewerkt: 6 mei 2012
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Cambuur hooligans.

:emo:

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Gelukkig draait het niet om doelpuntjes :lol:

14. Seh

Seh Guest

Als je niets wint in een jaar wel.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind ik eerder andersom. Wat hebben die doelpunten voor een nut gehad als je niets wint, het is toch juist wel opmerkelijker dat je alles wint vanwege de doelpunten

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Idd fantastische seizoenen. Pep had net zo goed al naar het eerste seizoen kunnen stoppen...hij had toen al de treble te pakken damn! Vergeet die 2-6 ook niet meer zo snel in Bernabeu. Eerst scoorde El Pipita nog, maar daarna was het snel over met het feestje van de Madrilenen. Sowieso blijft het eerste seizoen bij mij het meest in mijn hoofd zitten, met name doordat ik zelf ook een topwedstrijd had gezien in Camp Nou.

Maar Messi met zijn 50 doelpunten. Het is toch iets om over huize te schrijven zeg.

Trouwens wel erg leuk door de spelers van Porto om hun haar in blauw/wit te verven. Geeft toch een soort teamgevoel denk ik.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    @SuperGuidetti: Yeeees #Championsleuage
    @SuperGuidetti: Everyone 2 the kuip party timeee :) please bye my #Guidetti shirt i am rasing money 4 kids in africa!

@Bartvanmerwijk: Voor sommige mensen is het gewoon heel handig dat ze kunnen voetballen. Zullen we maar zeggen. #guidetti

18. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    please bye.... :+

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Held.

20. Tim

Tim Active Member