De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja daarom heeft die ook 8 wedstrijden gespeeld omdat die zo goed is..
    "Gewoon een stukje stift op me truitje!"

2. Seh

Seh Guest

Ik zeg toch niet dat hij een heel seizoen goed gespeeld heeft? :emo:

3. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Als hij bij Feyenoord van toegevoegde waarde is, dan maakt dat toch geen donder uit?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus je kan niet zeggen dat die dan de beste linksbuiten is.

5. Seh

Seh Guest

Want wie vind jij dan aantoonbaar beter? Tadic heeft ook geen bal geraakt.

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Boerrigter is een held, maar die speelt met wat geluk zes wedstrijden in een jaar. :'-(

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo gastje die het te hoog in zijn bol heeft kan goed de sfeer verzieken.
    Dus ligt eraan waar je prioriteiten liggen. Grote kans dat het een tweede El Hamdaoui gaat worden.

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Grote kans? Serieus? 8) hoe trek jij deze conclusie? Door je eigen aannames?

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mertens
    Boerrigter
    Malki
    Assaidi
    Ola John

Kan wel even doorgaan

En Drenthe heeft een handvol wedstrijden gespeeld sinds die werd verhuurd door Real. Dus je kan nooit zeggen dat die de beste van Nederlandse competitie is. Samen met dat die het te hoog in zijn bol heeft

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat heeft die zelf wel laten zien. ;) Vorige maand nog toen die uit de selectie van Everton werd gegooid..
    Maar je mag blij zijn dat die komt. Vind ik prima. Maar spreken elkaar wel over een half jaar. ;)

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  11. Seh

Seh Guest

Malki is meer een (tweede)spits. Boerrigter heeft ook 10 wedstrijden gespeeld, Assaidi en John zijn sowieso weg na dit seizoen. :thumbs: Mertens zou misschien nog kunnen.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat zijn gedrag bij Feyenoord heel erg gaat afhangen van z'n eigen prestaties. Loopt het lekker dan is alles koek en ei, zoniet dan kan hij nog wel eens stennis gaan schoppen.

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind hem zelf ook niet echt iets, en hoef hem niet perse weer bij Feyenoord te hebben. Maar het zou ook een leuke speler kunnen zijn en het alleen terug komen voor CL is ook niet compleet waar. Hij probeerde al bij real verhuurd te worden aan Feyenoord al was dat natuurlijk financieel niet mogelijk. Maar om te zeggen dat hij Feyenoord in de steek liet is ook veel te ver, wat was het 12 miljoen?! Iedereen bij Feyenoord snapt dat hij voor zo'n bedrag meteen weg moet.

Zoals ik zei ik hoef hem niet echt terug te zien, maar ik verwacht dat de trainers en onze TD met hem zelf een gesprek zouden kunnen aangaan en er een goede beslissing over te nemen. Zo lang ze niet teveel salaris betalen voor hem mag die zich zelf bewijzen belangrijk te zijn voor Feyenoord.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Drenthe zal waarschijnlijk niet ineens de beste speler van de eredivisie zijn, maar
    voor Feyenoord kan die weldegelijk van toegevoegde waarde zijn. Dat hij puur
    voor het geld is weggegaan bij feyenoord is een beetje kort door de bocht.
    Het is niet zo dat die een dik contract in Qatar kreeg aangeboden, nee één van de
    grootste clubs van de wereld wilde hem hebben en legde +/- €12 miljoen euro neer.

Als er zo'n bod komt kan geen Nederlandse club zo'n talent binnenboord houden,
    nogmaals hij had nauwelijks in de eredivisie gespeeld en werd puur op basis van
    een paar wedstrijden van Jong-Oranje gekocht.

Feyenoord blij met het geld en Drenthe blij met een mooie club.

Koeman heeft het bij Guidetti voor elkaar gekregen om deze flamboyante speler
    binnen het gareel te houden. Ik denk dat die dat bij Drenthe ook kan. Die wordt gelijk
    op zijn plaats gezet als die vedette neigingen vertoont. Maar ik moet het allemaal nog
    zien. Ik hoop dat Drenthe weet dat er nog steeds een salarisplafond is en dat het bereiken
    van de voorronde CL niet betekend dat Feyenoord ineens onverantwoord
    met geld gaat smijten, zeker niet nu ze eindelijk in de veilige categorie zitten.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speelt ook vaak genoeg als buitenspeler. Boerrigter heeft er 17 gespeeld helaas.
    Assaidi en John weet je nog niet tenzij je inside info hebt.
    Dus nogmaals om hem nu al de beste linksbuiten te noemen is raar, zeker als die de afgelopen 2 jaar totaal niks gepresteerd heeft. Dan alleen maar stennis schoppen.

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En dan heb je Ebecilio nog!

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :eek: :mad:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. En dan hebben de andere clubs nog mazzel zelfs dat die niet vaak rechtsbuiten speelt.

19. Seh

Seh Guest

John gaat naar Benfica, dacht dat dat al rond was?
    Assaidi zal wel vertrekken hoor, ben ik van overtuigd.
    Ik vind Malki een goede spits, geen buitenspeler. En Drenthe heeft dezelfde kwaliteiten als Boerrigter, kan een man passeren en heeft een aardige trap. Maar imo heeft hij wat meer. :)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Drenthe heeft veel meer kwaliteit dan Boerrigter man. Die zit op een veel hoger niveau, en dat is ook niet gek. Die heeft al in de Liga BBVA én Premier League 'gespeeld'.

Deel Deze Pagina