De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    LOL sorry! Dacht dat het (ook) over Oranje ging. Te snel gereageerd zonder te lezen. :emo:
    Trouwens, waarom krijgt deze speler een rode kaart?
    [yt]-J061qql9Og[/yt]

2. Seh

Seh Guest

Ik denk dat scheidsrechter is omgekocht dacht dat hij zo'n fuck you gebaar maakte met zijn arm.

3. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Blessure is overmacht kerel. Als je twee maanden inzetbaar bent maar in een seizoen kan je ook niet echt veel wedstrijden spelen...

4. Seh

Seh Guest

Klopt. Dus? :thumbs:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Moet eerlijk zeggen dat ik Ajax een prima kans zou geven in een tweestrijd tegen Everton.

6. Seh

Seh Guest

Laat Royston volgend jaar mij maar mijn gelijk bewijzen dan, discussie heeft nu verder geen zin meer aangezien elke Ajacied voor is en elke andere waarschijnlijk tegen.

De auto van Boskamp. :cool:

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vrees dat jij lijdt aan een minderwaardigheidscomplex, kerel. Ik geef PSV, AZ, Twente en Ajax in normale doen gewoon een dikke vette kans tegen Everton.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    oke, maar waarom dat getrek en geduw dan :) discussies ontstaan alleen als je erop reageert.
    Niet zo slim he om gelijk een hele groep erbij te betrekken ;) Dat 1 iemand wat denkt, betekent echt niet zo dat het voor allen geldt.

laat je niet zo gek maken joh, iets wat een beetje teveel gebeurd in de voetbaldraadjes.

9. Seh

Seh Guest

En dan de nummer 2 van dit seizoen die in elke topper minstens gelijkwaardig was niet noemen, lekker volwassen gozer. :thumbs:

Maar ik geef geen van die clubs een kans in een tweeluik tegen een Engelse top 9 ploeg.

De rest bewijst het hier ook, maar ik bedoelde natuurlijk sommige Ajacieden.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Die noem ik bewust niet omdat ik Feyenoord kwalitatief minder vind dan al die ploegen. En nee, dat zeg ik niet om je te narren.

Je overschat de Engelse competitie en onderschat de Nederlandse top.

11. Seh

Seh Guest

Ik wilde bijna argumenten gaan noemen waarom Feyenoord wel in dat rijtje hoort maar dat laat ik maar achterwegen, hier laat ik het bij. :)

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ajax heeft wel laten zien dit seizoen dat het kan tegen een engelse ploeg (oke die waren niet op volledige oorlogssterkte en dachten dat de buit al binnen was), maar ajax had zeker met 1-3 moeten winnen in die wedstrijd.

Maar aan de andere kant, europees is natuurlijk wel een heel verschil met competitie. Een club kan zich daar veel beter voor opladen dan een normaal competitie duel.

Ik snap dat je sommigen bedoelde, maar als je reageert met ajacieden/feyenoorders/superboeren in het algemeen kan je het in principe ook wel verwachten :+

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet Nerazzurri gelijk geven. Denk niet dat de Nederlandse top ploegen onder doen voor teams als Everton.

14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het aantal gespeelde wedstrijden bij welke club dan ook geen fuck zegt als er zo'n dergelijke blessures bij zitten. Je vergelijking 17 wedstrijden bij Ajax en X bij Everton slaat dus gewoon nergens op. :+

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien is het probleem wel dat jij Everton aan je eigen clubje spiegelt. Dan zou ik inderdaad ook gaan twijfelen ;)

Feyenoord heeft een absoluut topjaar gehad met deze selectie. PSV, Twente en in mindere mate AZ (deels wel een topjaar) hebben een dramatisch jaar gehad met een betere selectie.

16. Seh

Seh Guest

:emo:
    Die tweet van Strootman was ook legendarisch, jammer dat hij hem verwijderd heeft.

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Man man wat is dit een nutteloze discussie zeg. Er zijn mensen die Drenthe van waardevolle toevoegingen vinden bij Feyenoord en mensen die dat niet vinden. We hoeven niet te vergelijken en Drenthe komt al helemaal niet in het Nederlands elftal dus who the fuck cares? Mogen de brilletjes weer af en zullen we naar een nieuw onderwerp gaan?

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was toch ook gewoon een domme actie van Cissé. Vier gewoon je eigen feestje ipv kleinzerig naar andere clubs te gaan wijzen.

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja dat van Oranje was stom van me.
    Maar ik vind Drenthe wel een toevoeging voor dit Feyenoord!

20. Seh

Seh Guest

Hij kreeg een shirt van PSV vanuit het publiek gegooid, is toch humor?
    Dat van Vertonghen vond ik net zo goed kunnen, net als de Jodenjacht kreten van Immers. Moeten het allemaal niet zo overdrijven, is gewoon voetbalhumor.

Elke buitenspeler met enig talent is atm een versterking voor Feyenoord. :+

Deel Deze Pagina