[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Huh wat, ik snap je post niet of reageerde je niet op mijn comment? Rose raakte geblesseerd in het einde van game 1 die ze wonnen. Ik ben er zeker van dat wanneer Rose niet geblesseerd zou zijn dat ze de series met 4-1 of 4-2 hadden gewonnen.

Ik denk nu dat het Philly vs Boston wordt in de 2de ronde, Boston wint -> conference finals vs Heat (of heel misschien de Pacers).

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zoals Wahlberg zegt, dit is gewoon puur omdat Rose, Noah en Deng zijn geblesseerd.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Was niet op jouw comment, maar op die van Gforce ;)

Disaster season eigenlijk dus voor de Bulls, áls ze gaan verliezen.

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Phantom cam (slow motion) JR smith dunk

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Heerlijk _O_

6. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Blijkbaar toch erger dan sommige hier dachten.

Ik denk niet dat de Knicks hem nu een nieuw contract gaan geven voor volgend seizoen, zal van zijn herstel afhangen. Hij krijgt toch nog zijn 14.5 miljoen van de Cavs dus misschien moet hij maar stoppen met basketbal.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Binnenste kruisband en binnenband.. Niet zo lekker nee.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zelfde als Rose niet?
    Die zie ik volgend jaar ook niet meer spelen tot maart ofzo. Met geluk mag die dan nog playoffs spelen.

Tja hopelijk ligt de oorzaak van al die blessures niet aan het volgepropte programma ivm de lockout, want Davis is natuurlijk niet de enige. Zo'n blessure als Noah (ook al zo'n vieze) kan op zich altijd nog wel gebeuren, maar als gewoon je complete knie instort heeft dat toch wel diepere oorzaken lijkt me... Hopelijk een les.
    In een league die steeds meer gaat draaien om PG's is het nooit leuk als er dan nog goede PG's afvallen (Billups, Rose, Davis), en lopen er steeds minder rond. Je zag het al in de zoektocht van de Lakers die in Sessions nou niet echt een topper hebben, dat zulke gasten echt schaars gaan worden.

Te hopen voor Knicks dat Lin volgend jaar kan laten zien dat dit seizoen geen incident was...

9. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben al blij dat de Lakers Sessions hebben gehaald in plaats van Felton. Sessions is inderdaad geen top PG à la Rose/Rondo/CP3 maar hij doet het erg goed en de Lakers hebben geen geld om iets beters te halen.

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    _O_

11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    4 ploegen die het vandaag hadden kunnen beslissen en maar 1tje die het doet.

Ik hoop dat de Bulls deze series nog winnen, lekker spannend. En des te langer de Lakers vs Nuggets series duurt, des te meer tijd de Thunder heeft om te rusten/oefenen/trainen.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yup Bulls nog steeds in leven met 77 - 69, waarvan 43 punten gescoord door Deng en Boozer.

Hopelijk winnen ze alsnog, dat houdt de playoffs interessanter (voor mij dan).

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoezo?
    Voor Bulls is het seizoen toch al ten einde.

Dat hoekje van de bracket is nu echt het meest oninteressant van allemaal :+

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?

15. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze nooit en te nimmer van de Heat zullen winnen!

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zonder Rose is elke win nu een leuke bonus. De Celtics winnen denk ik van Sixers of Bulls, dus ik zie daar weinig spannends.

Met de Lakers - Nuggets (spannend?), Heat - Knicks (pure show) zie ik veel leukere wedstrijden komen. Neem bv. Spurs - Clippers :D

@Rebby: de conference finals halen ze geen eens joh.

17. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch hoop ik op Memphis. En heb ook zwak voor Pacers

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Echt?

Pacers - Magic waren btw echt slaapverwekkende duels :p

19. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Enige waar ik naar uit kijk is Miami vs Pacers en de conference finals wat hopelijk Boston vs Miami gaat zijn. Ik denk dat Boston een goede kans (70%) maakt om de finale dan te halen.

Oldschool finale met Spurs vs Boston. _O_ Al gaat de NBA er niet blij mee zijn want dat is geen kijkcijferkanon. OKC vs Miami dan weer wel.

Ik hou me er niet echt mee bezig maar ik lees die verhaaltjes wel dat de refs niet goed fluiten of de wedstrijd doen kantelen waardoor een ploeg verliest. Kobe en Lebron travellen echt ongelooflijk veel maar dat zien ze niet.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Check 2:50

Deel Deze Pagina