Mischien willen ze als Nicolai weer helemaal fit is hem LCV maken? Speelde in de jeugd ook altijd als LCV. Verder is het natuurlijk wel een goede zet omdat hij transfervrij is, maar een transfersom had je nooit moeten betalen voor een back. 1ste keus voor LB: Boilesen 2de keus : Poulsen 3de keus: Blind/koppers/Dijks toch wel aardig bezet de linksbackpositie.
Jammer dat transfers van Ajax naar Feyenoord nooit goed uitpakken, anders had ik graag die Lodeiro gezien bij Feyenoord.
Denk eerder dat Poulsen eerste keus zal worden. Boilesen ziet de technische staf (volgens mij) op termijn sowieso als centrale verdediger en niet als linksback. Idem voor Blind.
Ik vind het ook jammer dat hij bijna geen kans heeft gehad op zijn echte positie (ook door blessures). Ik denk dat er nog erg veel potentie in hem zit.
Johan Cruijff Lijkt me eigenlijk wel geinig, Lodeiro naar Feyenoord en jullie dan als wraak kampioen maken. @Modder, ja sowieso voor Janssen want die is te langzaam en behoudend voor het lichtsnelheid spel dat we moeten spelen.
En van Rhijn? Dit seizoen back en dan het seizoen erna door naar de CV als Alderweireld verkocht wordt?
Memphis Depay @MemphisDepay22 Hahaha een vriend stuurt me dit ik ga stuk ik ben niet weg te rotten het ligt bij Psv niet bij mij dombo's
Ik vind het vermakelijk, want PSV. Maar het is echt van de zotte nu. Al heeft het natuurlijk ook met de situatie te maken. Als PSV tweede was geworden had Feyenoord nu misschien deze situatie gehad.
Inderdaad. Grote kans. Vanmiddag zat Depay Labyad ook op te fokken op twitter door te zeggen dat hij plaatjes van Lissabon moest posten om PSV supporters te kloten. Nee, Labyad (en wellicht ook Depay) zij irritante kutkindjes met een te grote arrogantie.
Newcastle omdat Tiote naar Inter gaat? Ik zou het echt kut vinden als hij weg gaat Arsenal heeft net M'vila gehaald en ik kan me niet voorstellen dat United, City of Chelsea naar hem hebben geinformeerd. Want hij doet het de laatste tijd uitstekend maar zo goed nou ook weer niet