De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    12 maart 2012

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Betekent dit ook dat Vitesse volgens jaar ook echt kampioen word? :confused:

Ik krijg een ongemakkelijk gevoel van je voorspellende gave...

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als dit Feyenoord CL haalt moet Vitesse dat ook kunnen.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Dat ze maar eens minder aanvallend spelen! Na Barca en Real is PSV de ploeg die het meeste heeft gescoord van alle ploegen op het hoogste niveau in Europa. Liever de 0 tegen de toppers dan 6-2 tegen 'n de Graafschap.

Aanvallend is PSV zeker geweest dit seizoen.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vond PSV uit tegen Ajax ook erg aanvallend

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het kan heel plaatselijk zijn, dan kunnen de wedstrijden gewoon plaatsvinden.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij maakte Advocaat ze vroeger kampioen door juist de verdediging op orde te brengen. Hij is pas wat aanvallender gaan spelen sinds die is vertrokken naar Rusland dacht ik.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom gaan jullie er direct van uit dat PSV dan met 2 controleurs gaat spelen? Strootman heeft laten zien dat hij geen échte vechter is, zoals Mark (die hard de duels ingaat), maar meer een centrale middenvelder. We zullen zien hoe het volgend jaar gaat.

En dat 'aanvallend voetbal' dacht ik gehoord te hebben bij VI, sorry. ;)

_O_

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  10. Seh

Seh Guest

Van Bommel als enige verdedigende man gaat ook leuk worden met zo'n drama verdediging. Die kan dat echt niet meer allemaal belopen. Die kan een Fer, El Ahmadi, Eriksen of Maher nooit heel de wedstrijd bij houden.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je mag als PSV fan toch wel hopen dat ze met Strootman en vBommel naast elkaar gaan spelen. Daarmee lossen ze de defensieve problemen hopelijk deels op, daarnaast is dit team totaal uit balans en te offensief ingesteld. Strootman kan daarnaast gigantisch veel leren van vBommel, ik zie in hem volgend jaar een van de betere spelers van de eredivisie, mits de samenwerking met vBommel gaat werken natuurlijk.

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Are you serious? :lol:

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    via: Goal.com

Nee, PSV gooide na de 1-0 vaak de wedstrijd al gelijk in het slot :emo:..

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als die Zanka goed is, helpt dat al een hoop. Dan mis je alleen een RB, maar Hutch speelt daar erg goed dit seizoen. Marcelo is dit seizoen enorm gegroeid, wint ieder duel en vecht er altijd voor. Alleen moet hij voetballend beter worden (ook al veel in gegroeid dit seizoen), want daarmee brengt hij vaak zijn teamgenoten in gevaar.

Derijck begon geweldig, met zijn enorme rust leek het dé man voor de onrustige verdediging van ons. Nadat hij lange tijd heeft moeten banken voor Bouma, onder Rutten, is hij alles kwijtgeraakt lijkt wel. Onrustig, slordig, etc. En tja, Bouma kan het niet meer aan. Al waren zijn laatste wedstrijden best goed.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Volgend seizoen gewoon dit:

--Mertens---Lens---Narsingh--
    ----------Wijnaldum-------------
    ---Strootman----v. Bommel---
    -Pieters-Zanka-Marcelo-Stam-
    --------------Tyton--------------

Toivonen gauw verkopen, daarvan Narsingh halen.
    En voor het geld van Manolev moeten ze Stam halen. Zijn er in ieder geval al 2 rotte appels uit het elftal!

En mocht Narsingh niet lukken, Depay opstellen. Gauw laten bijtekenen en flink veel laten spelen. Is er net zo een als Labyad, die zal na volgend seizoen ook het geld achterna gaan!

Ook al zo'n golddiggertje, maargoed dat moet die natuurlijk allemaal zelf weten.. Desalniettemin blijft het een baas in 't veld!

Laatst bewerkt: 10 mei 2012
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lens als spits heeft wel een erg laag rendement. Wijnaldum als 10 vind ik ook een risicootje. Lijkt niet te leren van zijn fouten.

En die Slegers roept idd de hele tijd dat Narsingh naar PSV wil... weet niet hoe ie daar op komt? Het is al maanden zo duidelijk als wat dat die gast naar Ajax wil. Sterk het idee dat Raiola Slegers (volgensmij bekenden van elkaar) gebruikt om druk te zetten op Ajax.

17. Seh

Seh Guest

Narsingh gaat denk ik naar Ajax, Wijnaldum op de 10 serieus?, Stam :lol: en die Zanka moet het nog maar laten zien.

Tevens:
    http://nos.nl/video/132106-dick-advocaat-oetlul.html
    _O_
    ''Mooie lul''

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2012
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.620
    Die Zanka schijnt wel een toptalentje te zijn.

In PES2012 dan :+

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zanka werd ook door o.a. Arsenal gevolgd dus zou echt wel iets kunnen. En tsja, goede backs kosten nou eenmaal veel tenzij er een getalenteerde uit de jeugd komt.

20. Seh

Seh Guest

Stam is dan ook geen goede back.

Deel Deze Pagina