Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoezo niet? Het is de laatste jaren wel redelijk gemeengoed geworden dat je je buik al goed meepakt met squatten, deadliften etc (bij een goede vorm) en dat een 6pack verder voornamelijk afhankelijk is van je vet%. Ik train mijn buik zo 1x in de twee weken oid

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hard! Is eigen merk van b&fshop right?
    Wou die ook nemen alleen zelfs de verkoper zei dat het t net niet is.
    Jack3d is bijna op. Ga hierna voor de noxi pro.

Vanavond maar eens kijken of ik alweer beetje rustig benen kan doen.
    2 weken geleden kijk operatie gehad. Meniscus is beetjebeschadigd en had lidteken weefsel wat ze schoon gemaakt hebben.

Hopelijk binnenkort maar weer vol te kunnen knallen.

Wat buik betreft; ik pak altijd wel 1/2x per week Core stabiliteit oefeningen mee.
    Maar is voornamelijk omdat het voor football ontzettend belangrijk is een goede Core te hebben.

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    flutspul ;)

De enige reden waarom ik waarschijnlijk wakker bleef was vanwege de overmaat aan cafeïne.

4. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Noxi pro gebruikt 60% van mijn gym en iedereen is er lovend over.

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag was het been en buik dag. Squat 10x80, aantal weken geleden dat het de laatste keer was en deadlift 1x100 gedaan. Zat er niet helemaal in, geen idee waarom.

Wat eten jullie tussen de maaltijd na het trainen en het avondmaal? Heb beetje honger en eet pas over dik anderhalf / 2 uur.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ja, totdat je 's avonds in je bed rond ligt te kijken en niet kan slapen. Ook word ik na 3-4 uur een beetje duizelig, gevoel van evenwicht kwijt.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Direct na de workout suikers (banaan), wanneer ik thuis kom whey en 100gr rijst met kip.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tijdens de training whey + dextrose + water

thuis komen ==> dinnertime!

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    God, dextrose voor de insulinepiek.

Die uitspraak heb ik geweten, verjaardag vol met acta studenten en voedings "deskundigen" die maar bleven vragen waar mijn wetenschappelijk bewijs was dat een insulinepiek goed was. De simpele vraag naar de functie van insuline konden ze niet beantwoorden, maar vooral stug volhouden dat insuline pieken slecht zijn omdat dat wetenschappelijk onderbouwd is.

Waarschijnlijk met proefpersonen met een kantoorbaan, 15 min. beweging per dag en avondje bankhangen en chips kanen ja....Die opmerking werd ook niet in dank afgenomen :emo:

10. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Wil thuis wat krachtoefeningen gaan doen.
    Heb een matje en standaard handgewichten van 1kg.

Heb de OP bekeken en ook die 5x5 oefeningen maar niet alles valt thuis te doen.

Iemand tips?

11. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je met gewichten van 1 kilo niet zo ver komt.
    Opdrukken, pull ups, buikspieroefeningen en squats moeten thuis wel lukken toch?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon niet aan beginnen. Is totaal niet lullig bedoeld maar het gaat je nauwelijks tot niet helpen en vraagt vele malen meer discipline en kennis dan met trainen in een gym :)

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren Bigger Stronger Faster* gekeken. Vond het wel een interessante docu, misschien wat aan de lange kant though. Ook vond ik hem niet echt neutraal, zoals velen hier zeggen. Ik zeg niet dat in alle media terug moet komen dat AAS slecht zijn, maar in deze documentaire werden alle personen die AAS "slecht" vonden, als 'dom' of onkundig afgeschilderd, of dat waren ze ook gewoon. Het neigde eerder naar het positieve dan het negatieve of het neutrale standpunt, vind ik.

De film benadrukt wel goed dat Amerika niet zo je van het is als het soms lijkt in de films.

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Krachttraining met 1kg |:-

Tip: Ga naar de gym.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is dat wel zo? Ik vond dat vooral de nadelige geestelijke effecten goed in beeld werden gebracht (het is nooit genoeg, ik voldoe niet). Al werd het gezondheidsaspect inderdaad wat gegeneraliseerd.

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ook 3 per week a een halfuur oid?

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je kunt net zo goed niets doen als dat je plan is. Dat heeft echt gewoon géén zin. Waarom ga je niet gewoon naar de gym?

18. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet het plan, ik wil juist een plan maken. ;)

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je thuis echt wilt sporten kan je er op rekenen dat je een behoorlijk budget nodig hebt. Bank, stang, losse gewichten en dumbells kosten aardig wat, en dan kan je nog niet eens zwaar squatten.

20. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Ik train nu ongeveer 6 week (full body schema) en heb een behoorlijk verschil in me traps.. Me linker is goed zichtbaar als ik hem aanspan maar rechts is vrijwel niets te zien.. Ik ben wel rechtshandig. Weet iemand hoe dit kan? En wat er tegen te doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina