De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet veel bijzonders. Hij zegt dat de muziek niet helpt om het droog te houden, en hij noemt iemand (Colli ofzo, waarschijnlijk degene die het filmpje heeft gemaakt voor Milan Channel) een echte vriend en zegt dat het lastig is om wat te zeggen.

En hij heeft nog pijn in z'n poepertje van afgelopen zondagavond waarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 12 mei 2012
  2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oke; danku. :)

Over pijn in z'n poepertje: tja, dat is wel klote, maar uiteindelijk draait het toch echt om het aantal punten. En in die stand staat AC Milan 19 punten voor op Inter en moeten ze nog tegen degradatiekandidaat Novara, waar Inter tegen Lazio moet.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    True, maar als je de aartsvijand hoogstpersoonlijk de grond onder de voeten vandaan kunt schoppen aangaande de titel doet dat toch wel pijn aan het poepertje hoor :D

Voor Inter was het seizoen toch al verloren. De twee derbyzeges zijn enorme lichtpunten in de duisternis :)

4. Seh

Seh Guest

Was jij niet een van de mensen die het overdreven vond hoe de winst op Ajax werd beleefd door Feyenoorders?

Zo niet dan heb ik niets gezegd. :+

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja. Nou ja, vooral hoe Vlaar met die microfoon uit z'n plaat ging. Hoezo?

6. Seh

Seh Guest

Dat gevoel wat jij had toen Inter van Milan wordt moet je je indenken en dan in het kwadraat. Zo voelt het om als Feyenoorder van Ajax te winnen. ;)

Lol ik had deze nog niet gezien:
    [yt]Zv5Z8pJqj3o[/yt]

Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2012
  7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Beetje zielig eigenlijk. Je voordoen als iemand anders en dan handtekening uitdelen en op de foto gaan met kleine mannetjes. Die kan trots op zichzelf zijn zeg.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja maar als je hem hoort praten dan weet je toch dat ie dat niet is.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat dat gevoel veel verschilt, want ik denk niet dat je blijer kunt zijn dan ik of een andere Interista op zo'n moment. Maar dan hoef je je toch nog niet als een idioot (Vlaar) te gaan gedragen :+

10. Seh

Seh Guest

Jawel. Ik gedraag me ook als een idioot als ik De Kuip betreed, mijn IQ daalt dan met ongeveer 30 punten (hahaha, onder de 0 istie dan!! xxDDD) en dan mag dat. Zodra ik De Kuip uitloop ben ik weer gewoon een normaal persoon maar daar binnen wordt iedereen gewoon een debiel. :+ Ik en elke Feyenoorder met mij vond dat van Vlaar juist mooi. Ontlading, eindelijk weer in staat normaal tegenstand te bieden tegen de aartsrivaal. En je moet niet vergeten dat toen eigenlijk hetzelfde was als je net beschreef, normaal gesproken zou Ajax nooit meer kampioen kunnen worden toen er gewonnen werd. Dat ze uiteindelijk een über reeks neerzetten daarna bewees dat het gevoel niet terecht was maar toch.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, ik begrijp die emotie ook wel.

Lastig uitleggen wat nou datgeen is dat het zo overdreven deed aanvoelen.

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kan me voorstellen dat dat op de beelden niet helemaal over komt. Maar het was heel erg puur. Niemand had gezien dat Vlaar naar de microfoon was gegaan en ineens hoorde je hem schreeuwen haha. Hij was gewoon erg geëmotioneerd blijkbaar haha.

13. Seh

Seh Guest

[yt]JDrcqbbS5Wk[/yt]

14. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kuyt komt dit jaar niet terug naar De Kuip lees ik net.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dan hoeft ie helemaal niet meer te komen, sluit ie maar lekker af bij Quick Boys

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tis jammer, maar over 2 jaar is het natuurlijk maar de vraag of die nog van waarde is. Verder had ik mezelf nog niet rijk gerekend over zijn komst. Het verschil van 4 miljoen euro per jaar is gewoon te groot en niets menselijks is Kuyt vreemd.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.618
    Tja het is gewoon een erg logische keuze. Elke voetballer kiest voor geld, en dan is 80% verschil gewoon te groot.

Enige wat ik hem kwalijk neem is dat hij nu trots gaat lopen verkondigen dat hij Feyenoord een kans heeft gegeven. Ik denk dat Dirk zelf best weet dat hij bij Feyenoord zeer weinig zou gaan verdienen. Als je dan wel het gesprek aangaat en dan laat afketsen op salaris en prestaties, snap ik uberhaupt niet waarom je de tijd van Feyenoord hebt verdaan. Dit had je kunnen verwachten.
    Nu geef je enkel valse hoop aan Feyenoord en haar fans.

Jammer, maar dit was je kans. Voorronde CL en jij bent 31. Over 3 jaar spelen we misschien weer playoffs voor EL en ben jij 35. Dan hoeft het niet meer.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Snap het ook wel. Hij zegt alsnog af te willen sluiten bij Feyenoord, maar dat kan ie wel uit zijn hoofd zetten.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Rare keuze van Kuyt, hiermee overschat die zichzelf wel een beetje. Is geld echt de reden dat het niet doorgaat?

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup.

Kuyt heeft iets niet wat Van Bommel wel heeft, clubliefde.

Deel Deze Pagina