Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens echt een top recept gevonden voor onderweg(werk/school).

Een pasta tonijn salade.

Beetje pasta koken, penne of fusilli vind doe ik zelf alleen zou ook vast wel met macaroni kunnen. Af laten koelen, vervolgens flink wat tonijn doorheen gooien. Doe er zelf wat kapertjes, cashewnoten en olijven bij voor wat extra smaak. uiteindelijk gooi je er nog een beetje rukola doorheen en je hebt een top voedzame maaltijd wat je makkelijk in een tupperware bak mee kan nemen en ook nog eens koud lekker is, dus geen gezeik met opwarmen oid!

Ga vanavond een kilo bak maken zodat ik voor de week genoeg heb, steeds een bakje kan maken om mee te nemen of tussendoor natuurlijk.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dat is gewoon een salade 8)

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik toch ook muppet!

Kwam een maatje vorige week mee aanzetten. En toen ik er zo aan dacht is het ook echt een top maaltijd wat voedzaamheid en bereidingsgemak betreft. En is nog eens verdomd lekker ook.

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Updateje, Nek + shouders is beter aan het worden. Smeer het elke dag in met zalf voor ik ga slapen en heb nu 1 week mijn shouders en rug niet getrained.

Deze week d.m.v werk kan ik niet trainer ( en hij is donderdag en vrijdag ook dicht ) dus kan het mooi een week allemaal even rusten. Ben 90% zeker dat het volgende week over is!

5. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik in 1 training inderdaad, ik ga waarschijnlijk volgende week beginnen met 5x5. Moet er nog een beetje meer over lezen en een schema maken.

Is dat een vraag? Ik lees er redelijk veel over laatste weken, ben nu de Rippetoe FAQ en Stronglifts 5x5 e-books aan het lezen uit de startpost.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Je doet alsof het de heilige graal is :+

Vervang tonijn door kip of zalm en het is ook heerlijk.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hij bedoelde: Lees je er veel over in.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat bedoelde ik, thanks ;) vanavond weer lekker UB knallen!

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Weet iemand goeie oefeningen voor je core?

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Squat en deadlift

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    over head press ook

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Moet maar eens gaan deadliften dan..nog nooit gedaan. 8)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tip; Kijk op youtube naar tutorials. Verder zou ik eerst een lichtgewicht eraan doen en de techniek perfectioneren. Hier mag je best lang over doen, zolang het op den duur maar goed gaat.

Gaat het goed> werken aan hoger gewicht.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    In de startpost staat dit filmpje (zie spoiler), en dat is echt impossibru! Kom niet eens 1x omhoog als ik het op die manier doe 8)
    [yt]bTV2p3Hj1L4#![/yt]

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Net geprobeerd met m'n bankleuning (die ook behoorlijk hoog staat) en gaat prima :).

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou je in godsnaam zulke oefeningen doen :+

17. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Kak, ben in anderhalf maand zo'n 7 kilo afgevallen. VP is ook wel omlaag gegaan, maar ben bang dat hier ook wel wat spier bij zat.
    Stronglifts 5x5 bevalt me opzich ook wel goed. Meeste oefeningen doe ik zwaarder dan voorheen. Alleen benchpress wil niet echt lukken nog, terwijl mijn borst toch wel flink bijgetrokken is ten opzichte van 6 maand terug. Merk ook dat cutten, dus hardlopen, en 3x in de week squatten niet optimaal is. Squat ondertussen 122,5 (met riem, dus speel wel een beetje vals). Dat ga je wel lekker voelen in de benen.
    Vroeg me ook af eigenlijk wanneer je het best met wheyshakes kunt beginnen, of maakt dit eigenlijk geen reet uit? Zit er nu wel aan te denken, aangezien ik in de cut zit en zo snel zoveel ben afgevallen.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dit, lekker die barbell vlakbij de schenen houden, rug goed hol houden en reet naar achteren. Bij het naar boven komen gebruik maken van de "hefboom" die je maakt.

Beter nog: Haal de instructeur er bij om op je techniek te letten, de deadlift weten ze gelukkig wel.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja 3x pw squatten is heavy. Merkte het ook en daarom ben ik ook afgestapt van 5x5. Ik neem bij m'n ontbijt en na de training whey, je kan het in principe altijd wel gebruiken als aanvulling op je voeding, zolang de basis maar goed is.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    God wat is een bord spinazie aardappelen en vlees toch goddelijk na het trainen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina