De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Emanuelson is ook geen echte back, nooit geweest ook. Nog minder dan Anita.

Ik vind dat er wel minstens 1 echte linksback mee moet. Als dat dan Buttner of Willems word dan moet dat maar

2. Seh

Seh Guest

DAFUQ?! Van der Wiel naar Real? Zou wel tof zijn voor die gozer.

Of Urby, Schaars, De Jong of desnoods Willems of Kuyt. 8) Maar geen fucking Bouma, die gozer stond er bij PSV niet eens meer in, hij is veel te traag (geworden).

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2012
  3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben gecharmeerd van Viergever, denk dat hij ook wel als linksback uit de voeten kan.

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Bouma vs. Nani/Ozil/Ronaldo :emo:.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik vind het altijd zo vreemd dat mensen in de media altijd de verdediger direct wegzetten tegen de aanvaller...

6. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Wat heeft Bouma aanvallend in te brengen dan? 8)

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Nani speelt amper bij United ... Waarom zo'n verdomde vrees voor een Ronaldo en Nani?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Nee ik doel op het feit dat jullie verdedigers 1 op 1 gaan vergelijken met de aanvaller waarbij hij staat..

Dit vind ik altijd maar onzin. Mathijssen en Ooijer speelde ook wel goed. Ik vind het gewoon nietszeggende vergelijkingen aangezien je er geen kut mee opschiet. Zie bv niet in waarom Willemsen helemaal zou worden voorbij gestreefd als hij links back zou staan tegen Müller.

9. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Omdat hij vliegensvlug is en Bouma niet bepaald :+. Maar ik ben het met je eens Tyrant, lijkt me gewoon een raar gezicht om Bouma tegen deze topspelers in actie te zien 8).

EDIT: Ik snap Real's interesse in vd Wiel wel. Zo'n fantastische rechtsback hebben ze niet..

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo'n gozer als Willems is nog jong en die wil nog wel. Geloof me, die krijgt NU de kans om zichzelf te bewijzen en ik hoop dat hij dat ook gaat doen. Een Maicon werd tijdens het WK ook gezien als dé rechtsback. Kijk wat daar nu van is geworden. Allemaal nietszeggende dingen. Omdat de directe tegenstander van wereldklasse is en onze defensie niet wil dat per definitie al zeggen dat we verliezen. Eensch met Tyrant.

Pardon? ... Wat? Ramos tegen van der Wiel?

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ramos speelt centraal bij Real.

Maher heeft inmiddels aangegeven ook wel binnen Nederland van club te willen wisselen, mits hij daar speeltijd krijgt en het een stap hogerop is.

1....2....3.....

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Sowieso vind ik Ramos ook niet echt super. Voor een club als Real die toch kunnen kopen wie ze willen had ik wat beters verwacht.

En nee, dan bedoel ik geen Greg :p.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ramos is wel meedogenlozer, maar ook weer een mongool. Pakt elke wedstrijd wel een kaart. Greg is daar rustiger in, maar verdedigend minder. Zou beter bij Barca passen.

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Elke club waar Aanvallen > Verdedigen is goed voor Greg. Real hoort daar wel bij, dus snap ik de interesse wel.

@ hierboven: Barça zou dan nog beter zijn idd, maar ik neem aan dat Dani Alves daar niet vertrekt.

Laatst bewerkt: 15 mei 2012
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Denk dat Greg wel enorm zou opbloeien bij een topclub, bij hem is het toch zijn concentratie die hem parten speelt. Denk dat hij veel meer focus heeft na een grote transfer.

16. NuclearGoat

Leuk Bevonden:
    863
    Dit. Nu spelen toch Albiol of Arbeloa rechtsback bij Real? Vind ik allebei matige spelers, Greg heeft in ieder geval veel meer potentie (stuk jonger nog).

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :{

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand wilt graag naar Ajax.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Held Eriksen blijft vooralsnog gewoon dus Maher mag lekker bij AZ blijven en laten zien dat hij volgend jaar ook nog zoveel progressie kan maken

20. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

Deel Deze Pagina