De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En het feit dat hij al heel vaak met deze verdediging (op de LB na waarschijnlijk) gespeeld heeft telt natuurlijk ook mee

In potentie nog steeds onze beste keeper en een keeper is bij uitstek iemand die ondanks een minder seizoen in een ander elftal zomaar een prima toernooi kan spelen volgens mij

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Van der Sar had ook een slecht tot matig seizoen in Italië, dus het komt vast wel goed. :)

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Stekelenburg gewoon de eerste keuze, het zijn meer de kneuzen in de verdediging van Roma die het laten afweten.

Verdomme, ik lees dat Ajax net tekort komt om in pot 2 CL te komen.

Laatst bewerkt: 16 mei 2012
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lees net dat City in pot 2 zit voor de CL.. Hoe dan? Die zaten vorig jaar pot 3/4 en hebben toen geen briljant Europees seizoen gespeeld.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kampioen van Engeland zou eigenlijk gewoon in Pot 1 moeten vind ik

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb dit jaar toch de nodige potjes gezien van AS Roma en Stekelenburg heeft veel houdbare ballen toch niet tegen gehouden. Ik vond hem bijzonder matig, en staat in geen verhouding met de goede prestaties van Krul en Vorm. Vanwege zijn ervaring zou ik zelf Stekelenburg wel op doel zetten met het EK, maar na het EK vind ik dat de 3 op nul moeten beginnen. Alle drie een gelijke kans. Persoonlijk zie ik Krul als nieuwe nummer 1 (op basis van dit seizoen). Die heeft echt geweldig staan keepen.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Als er 2 van de 2/3 ploegen in de voorronde niet doorgaan naar het hoofdtoernooi (Braga, Kiev en eventueel Tottenham), dan komt Ajax ook in pot 2. :cool:

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik hoop dat Van Marwijk Krul ten minste één keer een basisplaats geeft in een oefenwedstrijd. Hij heeft een beter seizoen gekeept, Steek heeft imho amper of geen vooruitgang gemaakt. Ik vond vorig jaar al dat hij naar de Engelse competitie moest (lees: ManU). Waarschijnlijk was ManU dan ook kampioen geweest.

Verbaast me toch wel dat veel van die jongens zo snel kinderen hebben of willen. O-)

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    :)

10. Seh

Seh Guest

Definitief terug zal keren? :eek:
    Voor een jaartje toch zeker?

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voor 5 miljoen mogen jullie hem hebben }:]

Ben benieuwd hoe de deal er uit zal zien en of die knuppel van Inter blijft.

12. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zit het met Chivu? Tijd geleden las ik dat ze er weer niet uitkwamen.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter heeft hem een voorstel gedaan maar z'n zaakwaarnemer heeft deze week gezegd dat het waarschijnlijk niet voldoende is, en dat ze een schitterende buitenlandse aanbieding hebben. Zijn vertrek is dus nabij, tenzij Inter nog een tegenbod doet, wat ik niet verwacht.

14. Seh

Seh Guest

Haha, voor een miljoentje of 2 mogen ze hem van mij halen.

Maar denk dat het om verhuur gaat.

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Chivu? Hm. Weet nou niet of ik dat als een meerwaarde moet zien voor je elftal. Het WAS een goeie ... kan daar nu niet meer over oordelen. Volg Inter niet zoveel meer.

Denk dat Inter zowiezo een leegloopje kan verwachten deze zomer. Sneijder misschien dan eindelijk? Chivu, Castaignos ... goed, daar zullen er nog wel meer vertrekken.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde verhaal als v/d Sar. Steek is een zelfde soort keeper die gewoon niet in het Italiaanse voetbal past. V/d faalde daar ook en werd in Engeland pas echt goed.

17. Seh

Seh Guest

[yt]CN2nsHG-FaM[/yt]
    ''Hij is een lauwe papi hoor die gozer. ''

Toch wel heel sneu voor die gozer dat hij niet mee kan naar het EK.

8)

En de rest van de geinige quotes uit de VI

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2012
  18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Het is wel een held dat hij daar zo tussen de supporters mee gaat. Dat zullen niet veel andere voetballers hem nadoen. Maar het ophemelen van die jongen word ik wel een beetje zat.

19. Seh

Seh Guest

Gewoon zonder angst tussen de supporters in zingen, op de schouders richting De Kuip. Dan ben je gewon een baas.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ook wel een beetje ja. Maar goed, dit was gelijk na Heereveen, groep was onderweg van stadhuisplein naar de Kuip.

Deel Deze Pagina