De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lavezzi is een baas. Goede zet als ze die binnenhalen.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lavezzi en Isla _O_

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh alsjeblieft laat die smerige foto achterwegen :+

Heb trouwens het gevoel dat hij naar PSG zal gaan. Ik zie hem ook liever naar Parijs vertrekken, geen Pandev en geld bedrag of jeugdspelers of wat dan ook maar gewoon geld. Jammer dat die dan naar zo'n schijt competitie en club vertrekt maar het zou me toch pijn doen om hem te zien schitteren in het Inter shirt.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lavezzi is de beste linksbuiten in PES 2012, wat een held (met Napoli als m'n favoriete Club in dat spel:+).

Dus Inter doet goede zaken.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Kut Inter.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ebecilio vlamt 'm ook in dat spel. :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :+

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Tsja, is dat niet altijd? Je kan je afvragen of MvB naar PSV had teruggekeerd als PSV gedoemd was tot middenmoot.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt goed doet PSV het niet, hoor. 8).

Feyenoord heeft nu een uitschieter naar boven, haalt CL en iedereen wil ineens terug naar zijn clupje. Mark heeft jaren geleden al gezegd terug te keren. Dat, samen met zijn vrouw en kinderen die terug wilden, zou er ook wel voor gezorgd hebben dat hij terugkwam als PSV 6e stond ofzo.

11. Seh

Seh Guest

Van Bommel is dan ook een heel ander soort speler. Hij heeft alles al bereikt, CL gewonnen, kampioen in Spanje, Italië, Duitsland, Nederland en bijna kampioen van de wereld. Logisch dat je dan op een gegeven moment naar je gezin luistert.

Kalou wil naar Feyenoord, maar die komt echt niet nu al hoor. Als dat gebeurt dan is het echt een hele grote baas.

Drenthe is ook transfervrij en heeft het bij Everton, Hercules en Real niet gemaakt. Logische stap is dan om weer terug te gaan naar waar je begonnen bent, zeker als ze jou ook wel willen hebben én ze gewoon normaal presteren.

Castaignos moet verhuurd worden, dat is duidelijk. Vorig/Dit seizoen bleek dat hij nooit veel wedstrijden zou gaan spelen, ook het seizoen erna niet. Prima toch dat hij nu een jaartje in Rotterdam weer wil komen ballen?

Natuurlijk, als Feyenoord nu weer 10e had geëindigd hadden deze mensen waarschijnlijk niet gekomen. Maar er zijn maar weinig voetballers die hoger kunnen spelen en dan naar een club gaan die geen eens recht had op een play-off ticket voor EL.

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Van mij mogen ze allemaal komen. Zat kwaliteiten. Gaat alleen niet gebeuren :+

Maar dit zal voor Feyenoord ook wel niks worden. Ten minste, ik snap niet waarom ze zoveel bezig zijn met middenvelders. Moet je kijken wat je nu hebt staan (-Bakkal dan waarschijnlijk). Dan zijn ze nog in gesprek met Immers ook.

13. Seh

Seh Guest

Ik hoop voor Twente dat ze hun geld goed gaan besteden.

Ik kwam trouwens een nieuwsbericht tegen dat de fanbase van Twente groter is dan PSV atm, maar kan het niet meer vinden.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat Ajax interesse heeft, geloof ik niet. We hebben bergen opties voor het middenveld en als zaakwaarnemer zou ik ook zeggen dat clubs achter mijn cliënt aanzitten.

15. Seh

Seh Guest

Er is nog een 10 nodig. ;) Tonny is de enige nummer 10 en die is nog niet klaar voor een heel seizoen, kun je nog zo goed zijn. Zie Maher, die was aan het einde ook onzichtbaar.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Drenthe komt niet. Ik ken een hoop mensen die Gudde kennen (zat zelf ook met zn zoons op school), en Drenthe is vorige week (of 2 weken terug) weggestuurd bij de training omdat ie zichzelf een beetje aan het promoten was en Feyenoord hem niet moet.

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Immers? En dan Luc voor hem. En dan El Ahmadi, Clasie, Vormer. Kan Vormer trouwens ook niet op de 10?

18. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee Vormer is meer het type Clasie. Ballen afpakken en goed meevoetballen. Scoort weinig en is ook niet echt de man van de assist.
    Denk dat als ze niemand meer zouden halen dat ze Goossens ook nog wel op 10 gaan proberen. Of Vilhena, toptalent. Maar die is nog erg jong.
    Prioriteit nummer 1 lijkt mij de spitspositie op dit moment.

19. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben niet zo gecharmeerd van Goossens. Maar we zullen zien wat hij in dit elftal kan.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PSG schijnt er daardoor ook beter op te staan momenteel, maar Napoli wil Pandev graag behouden (bevestigd door Bigon). Bovendien hebben we aardig wat andere interessante ruilmiddelen voor handen en is de kans wel aanwezig dat er alsnog een flink bedrag wordt neergeteld naast Pandev (zijn waarde wordt geschat op 9 miljoen).

Ik zou het vreselijk vinden als zo'n walgelijke uit de grond geschoten paddenstoel als PSG dit soort toppers uit de Serie A gaat wegkapen. Bah. Maar ik kan jouw redenatie wel begrijpen natuurlijk. Voorlopig wijst alles richting PSG, maar ik blijf hopen :)

@ Dyonko: Hij is nog lang niet binnen en het is meer de wens als vader van de gedachte, dan dat het er momenteel echt naar uit ziet dat ie komt.

Laatst bewerkt: 17 mei 2012

Deel Deze Pagina