Thanks voor het uploaden, man! \o/ Goede tijd ook!
Kan ik die video trouwens kopieeren zodat ik hem op mijn eigen YT-account kan zetten en public kan maken!?
Hmmm... ik denk in een paar uur per dag, en dan een paar dagen. In principe zou ik het nu veel sneller kunnen doen als ik het na zou moeten maken omdat ik weet waar ik alles wil enzo.
De eerste keer gaat de tijd vooral zitten in het telkens checken van ieder stukje en of je soepel door kunt blijven rijden of dat er bepaalde punten zijn waar je telkens achter blijft haken enzo. Zelfs in de officiele banen heb je soms punten waar je toch opeens 'struikelt' omdat er iets uitsteekt wat eigenlijk weggewerkt had moeten worden, zoals bij die dichtklappende rotshand...
Daarnaast zit je soms met dat water te kloten om het er fatsoenlijk uit te laten zien, en hetzelfde geldt voor de wolken enzo.
Het probleem was wel dat ik op het laatst eigenlijk een wat langere baan had willen maken, maar toen ik al eens eerder de finish naar achteren had verplaatst, toen had dat invloed op de complete race-lijn. Dat zul je vast wel kunnen voorkomen op een of andere manier, maar ik had toen geen zin meer om dat achteraf nog allemaal te gaan doen omdat het op dat punt gewoon al lekker liep, en ik wilde daar geen risico's mee nemen.
Veel tijd ging er ook in zitten om het er gewoon leuk en verzorg uit te laten zien. Plaatsing van bosjes, gras, rotsen, watervalletjes, die vliegende vogels in het begin als je net begint, etc etc.
Veel van de banen die je download van mensen die voor de eerste keer een baan hebben gemaakt, die zien er gewoon niet uit. Ze hebben heel veel bagger hier en daar neergegooid en dan moet je maar zien dat je er doorheen komt. Dat wilde ik absoluut niet. Ik wilde gewoon dat ie op bepaalde punten een kleine uitdaging zou kunnen vormen, maar als je het goed doet dat je dan met een goede flow er doorheen kunt racen zonder irritatiepunten.
Daarom was ik ook wel blij dat ik al redelijk snel een replay zag van iemand die er onder de 38 seconden doorheen kwam, en dat ging allemaal smooth
Laatst bewerkt: 18 mei 2012