1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Trials Evolution

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 jan 2012.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Die komen gewoon meteen in de game zelf onder de oude banen die je al hebt, dus als je naar Medium gaat, dan heb je eerst je lijst met Medium Tracks die in HD zitten, en daaronder staan de nieuwe tracks allemaal.

2. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Mijn eerste track voor Trials Evo geupload. Hij heet Yulani Rocks, het is een easy baan en hij is redelijk kort.

Gamertag is Yi Long 76. Redelijk tevreden over. Gewoon een soepele baan die er aardig uitziet. Nog geen gekke dingen ofzo erin.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zal morgen eens kijken :)

4. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks :) Gamertag is trouwens case-sensitive. Kon hem eerst zelf niet vinden want had geen hoofdletters gedaan(!)

Wel vreemd dat je niet kunt zoeken op de naam van de baan, volgens mij.

Ook vreemd is dat 1 persoon telkens moeite had om over de finish te komen (de laatste op de leaderboard), alsof hij niet geregistreerd werd ofzo.

De rest van de replays nagelopen maar alle andere players hadden daar geen problemen mee, en zelf ook nooit meegemaakt in de 100 dat ik het getest heb ofzo, dus geen idee waar het aan kan liggen bij die persoon. Misschien probeerde hij een bail-out finish of whatever. Geen idee.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Hoelang had je er nu over gedaan om hem te maken eigenlijk?

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wil wel tracks maken, maar na 10 minuten geef ik het op. :+ Die mooie tracks inspireren me, maar zodra ik zelf begin is het constant gepruts om de camera tijdens het editten goed te krijgen etc. Het werkt niet lekker, of ik ben er te onhandig voor. Ik wenste iig constant dat ik het kon doen met een muis/toetsenbord ipv controller.

Als je alle tracks ziet is het duidelijk dat het kán, maar ja. Je moet er het geduld voor hebben. Misschien probeer ik het ooit nog eens, maar tot die tijd speel ik liever de custom tracks dan dat ik ze maak.

Dus moet iemand anders maar een Harry Potter themed track maken. :cool: (misschien is die er al, maar met de zoekfunctie is dat onmogelijk te vinden. Je kunt niet eens op key words zoeken)

8. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Thanks voor het uploaden, man! :) \o/ Goede tijd ook!

Kan ik die video trouwens kopieeren zodat ik hem op mijn eigen YT-account kan zetten en public kan maken!?
    Hmmm... ik denk in een paar uur per dag, en dan een paar dagen. In principe zou ik het nu veel sneller kunnen doen als ik het na zou moeten maken omdat ik weet waar ik alles wil enzo.

De eerste keer gaat de tijd vooral zitten in het telkens checken van ieder stukje en of je soepel door kunt blijven rijden of dat er bepaalde punten zijn waar je telkens achter blijft haken enzo. Zelfs in de officiele banen heb je soms punten waar je toch opeens 'struikelt' omdat er iets uitsteekt wat eigenlijk weggewerkt had moeten worden, zoals bij die dichtklappende rotshand...

Daarnaast zit je soms met dat water te kloten om het er fatsoenlijk uit te laten zien, en hetzelfde geldt voor de wolken enzo.

Het probleem was wel dat ik op het laatst eigenlijk een wat langere baan had willen maken, maar toen ik al eens eerder de finish naar achteren had verplaatst, toen had dat invloed op de complete race-lijn. Dat zul je vast wel kunnen voorkomen op een of andere manier, maar ik had toen geen zin meer om dat achteraf nog allemaal te gaan doen omdat het op dat punt gewoon al lekker liep, en ik wilde daar geen risico's mee nemen.

Veel tijd ging er ook in zitten om het er gewoon leuk en verzorg uit te laten zien. Plaatsing van bosjes, gras, rotsen, watervalletjes, die vliegende vogels in het begin als je net begint, etc etc.

Veel van de banen die je download van mensen die voor de eerste keer een baan hebben gemaakt, die zien er gewoon niet uit. Ze hebben heel veel bagger hier en daar neergegooid en dan moet je maar zien dat je er doorheen komt. Dat wilde ik absoluut niet. Ik wilde gewoon dat ie op bepaalde punten een kleine uitdaging zou kunnen vormen, maar als je het goed doet dat je dan met een goede flow er doorheen kunt racen zonder irritatiepunten.

Daarom was ik ook wel blij dat ik al redelijk snel een replay zag van iemand die er onder de 38 seconden doorheen kwam, en dat ging allemaal smooth :)

Laatst bewerkt: 18 mei 2012
  9. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel sta ik 3e op jouw track! \o/

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan em zelf ook public zetten als je wilt? Maar hier is het originele bestand, zodat je (als je dat gewoon liever hebt) em ook kunt uploaden op je eigen YT account.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Jij mag hem uiteraard ook public zetten, maar ik vind het ook wel fijn om het op mijn eigen account te zetten, zodat als jij ruimte nodig hebt en het filmpje over ene poosje weer verwijdert, ik er in ieder geval een kopie van heb enzo die ik via mijn YT-account gewoon online kan houden :)

12. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Netjes. Gisteren had er nog niemand een Platinum gehaald, dus ik ga straks even kijken of daar inmiddels verbetering in is gekomen. Had de tijd wel goed ingeschat volgens mij, en de nr.1 van gisteren liet hier en daar nog wat fracties van seconden liggen, en die zat er vlak boven, dus hopelijk is er al een platinum geweest :)

13. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Track ziet er leuk uit alleen echt lekker ''loopt'' de track niet.
    Blijf vaak hangen achter rotsen en dat levert best frustraties op.
    Moeilijkheidsgraad is daardoor wel hoger dan easy.

Maar is echt je 1ste track?

Wel even 1ste plek neergezet ;)

14. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ja, 1ste track :)

Gefeliciteerd met 1ste plek! Had je platinum!?

Er zitten wel een paar punten in die wat tricky zijn, maar dat ligt eraan hoe je ze benadert, zoals je ook wel kunt zien in de replays van de snelste tijden. Anders had ik net zo goed geen obstakels neer kunnen zetten :p

Het level was eerst iets TE makkelijk, zoals die finish waar je nu nog even een klein hobbeltje over moet, dat was er eerst niet, dus dan zou je dat laatste stuk blindelings kunnen doen en dat is ook niet de bedoeling.

Andere kleine 'tricky' puntjes zijn die boomschans waar je wat naar achter moet leunen om er soepel en hard overheen te kunnen gaan, en dan kom je ook hard op dat stuk hout in het water en schiet je er meteen weer uit, waardoor die rotsen daarna ook een stuk makkelijker te nemen zijn :)

Als je dus weet hoe je moet rijden, dan moet ie vrij soepel gaan, zoals ook in de normale 'easy' banen :) Dat was tenminste ook wel de bedoeling erachter.

Het kan natuurlijk zijn dat ik het zovaak zelf getest heb en dus zo vaak die track heb gereden, dat die punten voor mij niet meer 'stroef' gaan, maar voor anderen die het level een paar keer spelen, dat ze daar wel nog tegenaan lopen...

Er staat trouwens een geweldige nieuwe track online, ben de naam even kwijt, maar die is erg groot/lang, grotendeels opgebouwd uit stenen blokken en op het eind 2 hele hoge torens. Zeer zeker het downloaden waard.

Ik was eigenlijk al van plan om ook een level in de wolken te maken (had al wat onderdelen gemaakt en gesaved, zoals ronde baden met roze water en rook enzo...), maar die nieuwe track die lijkt wel vrij veel op wat ik dus in gedachten had (alleen veel groter en ongelooflijk tof), dus ik moet even kijken hoe ik daar dan nu mee aan de gang ga...

15. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die laatste sprong voor de eindstreep is vervelend wanneer je een snelle tijd neer wil zetten. Elke keer gaat het daar mis bij mij :p

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    I know, al is die sprong WEL te doen, dus ik heb het zo gelaten. Daarvoor was het gewoon een kut-einde van het level, want dan vloog je gewoon rechtstreeks over de finish vanuit die sprong, en ik snap dat het stukje nu een beetje frustrerend kan zijn, maar anders was het compleet nietszeggend geweest.

Ik had het eerst nog geprobeerd met die houten boxen op die kade, maar die vormen eigenlijk geen obstakel, en later dus nog even die explosieve barrel daar neer gezet voor wanneer je per ongeluk terugstuitert, wat ik wel grappig vond en wat niet vaak gebeurt... :)

17. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook geen kritiek, dat stukje is prima zo. Het moet niet te makkelijk zijn ;)

18. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Oh, ik vatte het ook niet op als kritiek, maar als het wel kritiek was, dan had ik het ook niet erg gevonden. Kan ik meenemen naar de volgende baan :)

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel jij die Pandora-track Yi Long?! Die is erg mooi!

20. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, tof :)

Ben je al bezig met een nieuwe?

Deel Deze Pagina