Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bengoboom

Bengoboom Guest

Hoi!

Ik zit met een idee en wou even weten of jullie dat als meisje zijnde leuk zouden vinden.

Heb vandaag 3 maand met m'n vriendin. Wil haar vanavond dus verassen door naar haar werk(vakkenvuller bij de appie) te gaan met 3 rozen, een bak chocala en een leuk briefje.

Is wel leuk toch? romatisch? we zijn beide 16/17

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, hoeveel meisjes denk je dat er op een Xbox forum zitten? Niet zo bijster veel.

3. Bengoboom

Bengoboom Guest

Maakt niet uit, wat vinden jullie er als jongen zijn de van?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb liever bier en een dvdtje, maar dat is persoonlijk denk ik

5. Bengoboom

Bengoboom Guest

ff serieus. Wil weten of een meisje dat leuk zou vinden. Ik heb ook liever bier, tieten en een flinke portie sex.

Maar scoor ik punten als ik haar dat geef?

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik denk dat je dr in bijzijn van collega's een beetje in verlegenheid brengt.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Nee, daarvoor moet je een klantenkaart hebben en producten kopen.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Krijg je er wel een Fisker Karma bij.

Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    3 dingen. Wat voor chocolade? Je hebt witte, melk, puur, hazelnoot, amandel, bruin, zwart of ga je toch voor chocoladeijs, die kan je namelijk met straciatella, daar zit dan ook weer chocolade in maar dan met vanillaijs.

En wat voor roos? Je hebt rode rozen of witte. En hoe groot? In een potje? Of in een flesje??

En wat voor briefje? Wat staat erop? Schrijf je het of type je het?!

Wellicht dat dit allemaal meespeelt, hoor graag van je dan kunnen we je verder helpen of het een verstandige keuze is.

10. Bengoboom

Bengoboom Guest

Ja wil het ook doen als ze naar buiten komt, richting dr fiets dat ik daar sta ofzo?

11. Bengoboom

Bengoboom Guest

Merci chocola. Maar wil haar eigenlijk niet bedanken, beetje raar miss.
    Rode rozen. 3 losse.

Een romantische tekst!

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom tijdens haar werk? Dat zou ik zelf echt gênant vinden. Wacht haar dan op na het werk en ga dan wat leuks doen. En chocola is wel een beetje cheesy. ;)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Doe een leuk dansje!

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zou haar ouders een avondje uit eten geven. vervolgens bij haar thuis vanaf de deur tot haar bed rozenblaadjes strooien. Rondom het bed kaarjes zetten waarbij jij dan op haar bed wacht met 1 roos en een doosje chocolade.

95% zeker dat je die avond dan geluk hebt en ze zal wegsmelten. Om buiten op een parkeerplaats nou rozen te geven met chocolade is niet echt romantisch imo en dan moet ze die rozen + doos chocola ook weer mee nemen op de fiets, waardoor ze waarschijnlijk valt op de rozen, waarbij de doorns dan in haar zei steken. Ook zal de chocolade op de grond zijn gevallen waardoor ze die van de grond af moet eten. Omdat ze de chocola van de grond af moet eten krijgt ze een bacteriele ziekte en beland in het ziekenhuis.... heel je avond zal verpest zijn en zei zal super chagerijnig zijn waardoor het waarschijnlijk uit gaat. niet echt wat je wilt toch?

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Er wordt best veel gezegd in je verhaaltje, Dagger. :+

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit begint steeds meer op Fok forum te lijken en ik het komt mede door mij. :'-(

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Hoezo dat?

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    tsjah...:+

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Random crap, de een reageert serieus op rare vragen en ik ga lopen kutten. Bij fok moet je ook de helft van de reacties wegflikkeren als je op zoek bent naar nuttige informatie.

Een jaar terug was XBW nog normaal. Toen ging iedereen kutten als er weer eens een domme thread werd geopend. Good old times. <3

20. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Gast... Je gaat toch niet je meissie verwennen in de AH.... Ik zou aan de manager daar vragen of je zijn/haar kantoor mag gebruiken om een potje seks te hebben op de tafel. 8)

Ga lekker uit eten met haar en zorg dat je daarna het huis voor je alleen hebt.... Doet wonderen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina