1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 8 mei 2012.

  1. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeahhh!!! :D TOP MAN!
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh wat was Frans een drama tijdens te toets, kutste toets ooit, veel te lang, klote vragen die ook nog eens veels te lang waren en tijdnood, heleboel mensen niet af kunnen krijgen.

    Blijkt dus dat ik 31 punten heb van de 49, tussen de 6.1 en 7.1 = onvoldoende weg op het rapport en een dikke 6. FUCK WAT NICE.

    DAMN VOELT GOED
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice hoor! Ik sta een 5.6 voor natuurkunde en haal nu ook ineens een 7 waarschijnlijk 8).

    Volgende week donderdag vwo Frans. Wordt spannend..
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen wiskunde A. Als het meezit en ik in topvorm ben, verwacht ik een cijfer van tussen de 8 en 9.
     
  5. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand van HAVO vandaag SK gehad? Hij leek wel makkelijk 8) Maarja zal wel weer een 6je zijn oid.
     
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook scheikunde gehad. Alleen doen wij mee aan een pilot.
    Was echt moeilijk! Als ik naar het 'normale' examen kijk, lijkt die veel makkelijker dan de pilot.

    Antwoorden van de pilot staan volgens mij nog niet online..
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Men had ik dit maar, moet zo nog ef goed theorie knallen wil ik morgen een 5.5 halen :D
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wiskunde A is echt een schande tov Wiskunde B. M'n vriendin stond in de tweede periode in de 5e een 4.7 voor WB en heeft nu 74/84 punten (tussen 8.4 en 9.4) en staat al een 8.6.
     
  9. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat WisA eigenlijk wel samen met Natuurkunde en Scheikunde? Zit nu in 4VWO en doe ook Wiskunde B. Sta nu een 7 terwijl ik vorig jaar een 5.8 stond 8) Vind het (tot nu toe) wel meevallen eigenlijk, maar zal nog wel moeilijker worden...
    Twijfelde trouwens wel tussen A en B
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Op de Havo was het zo dat je dan het pakket Natuur Techniek had, daarin had je verplicht Wiskunde B.

    Is het nog steeds zo dat de centrale examens makkelijker zijn dan de stof die je door het jaar heen krijgt?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, CE's zijn echt pittig IMO.

    Sta voor Bio een 6.6, maar examen vanmiddag was dodelijk. FML. :'-(
     
  12. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb morgen Wiskunde B (havo) en moet nog beginnen met leren, 't meeste is gewoon "weten" denk ik altijd maar:+
     
  13. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor wiskunde kun je toch niet echt leren? Je moet gewoon je SE's goed maken zodat je een goed gemiddelde hebt en dan veel oefenen. :)

    Ik heb dinsdag nog aardrijkskunde (:'-() en daarna Engels (:D). Ben benieuwd of ik aardrijkskunde ga halen. Ben er nu volop mee bezig, maar het is en blijft een k*t vak...
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen Engels. Geen probleem, moet lukken. Ik heb nu nog maar 1 echte leer toets, en dat is economie. Momenteel slaag ik wel. Ik heb bij wiskunde paar punten laten liggen, omdat ik het een en ander was vergeten, maar me cijfer ligt rond een 7.5-8.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor Engels tussen de 6.3 en 7.6, netjes dus.

    Dinsdag scheikunde én filosofie, tering zeg. Ik stress hem hard voor die twee vakken, wat moet ik daar hard voor leren. Gelukkig sta ik een 7.3 voor filosofie en een 5.7 voor scheikunde. Prachtig haha, heb nog nooit in mijn leven een voldoende voor scheikunde gehaald, serieus, tot de laatste Praktische Opdracht (6.9). :cool:
     
  16. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    2jaar?Ik deed 12 jaar geleden examen........weet het nog als de dag van gister...maar voel me nu wel een enorm oude lul! ;)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog 4 dagen inclusief vandaag :D.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Morgen filosofie en scheikunde :'-(
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De dag des doods begint.. :eek:
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laat, maar ik wens je heel veel succes!

    Ik ben net klaar met aardrijkskunde. Het was niet erg moeilijk maar ik ben bang dat m'n cijfer lager is dan 5,2, dus dat wordt of herkansen (als mijn andere vakken voldoende zijn) of volgend jaar opnieuw...

    Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy Note met Tapatalk.
     

Deel Deze Pagina