De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Las de eerste zin voor de komma alleen maar. :emo:
    edit: oh het is van Aernhem, die quote van Rampage zegt genoeg. :p

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG] *)
    vEL *)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Volgend jaar kampioen toch?

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Wat? Dat volgende linksonderin?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Veel plezier in die 2 wedstrijden. Niet vergeten de wave te doen met papa en mama als je de wedstrijden weer via teletekst volgt :thumbs:

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Vind teletekst maar niks, kijk liever de samenvatting via youtube naderhand, wacht nu je het zegt, ik moet er nog eentje kijken. Kijk je mee?

[yt]mUtkVexivmA[/yt]

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heerlijk mannetje jij _O_

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Babies, het ging over NL, tyft lekker op

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omg Aersnhem :lol:

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Altijd leuk die Vitesse discussie :D

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Leuk filmpje!

Ik zie een miljoenenclub met grootheidswaanzin die met 11 man nog door 9 weggespeeld worden door een club waar ze al 2x dat seizoen billenkoek van gehad hebben. Daarnaast zitten er zeker 100 man in het stadion die waarschijnlijk ook nog eens ingehuurde figuranten zijn....

Het zal je club maar zijn...:emo:

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tweede helft stonden er 10 eredivisiespelers op het veld. Onder normale omstandigheden verliest Ajax, PSV of Feyenoord ook wel van Bayern. Logisch dus dat het 3-2 werd. :+

Niet dat het er maar ook enigzins toe doet of dat het ook maar enigzins representatief is. :p

Onder het mom van Afvallers (X)(X)L zie ik graag Bouma en Lens afvallen. Geen afvallers XXL maar wel afvallers: Siem de Jong kan het niveau nog niet aan en Maher is vooral vermoeid na het lange seizoen.

Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nu wilt vd brom alweer weg bij vitesse omdat anderlecht aanklopt. Wat een loser is het ook. Dacht dat ie bij zijn droomclub zat aernhem?

15. Seh

Seh Guest

Schijnt dat Jordania niet 100% achter hem staat. Kun je beter naar de topclub van Belgiƫ gaan dan bij de (nu nog?) subtop van Nederland de kans hebben na 5 wedstrijden op de bank thuis te zitten.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Haha het zit nog diep he :lol: Beetje meer respect voor de man die jullie voor het eerst sinds tijden in het linker rijtje en daarmee Europa in heeft geholpen.. nu staan jullie weer weg te rotten daar onderaan, zonder john stonden jullie dat vorig jaar ook. Wees blij dat je eindelijk een keer reden had om te juichen, dan altijd maar huilen. ADO is voorbestemd voor het rechter rijtje onderaan of in de juipler bovenaan, dus wees blij dat John weg is gegaan. Je moet niet met het lot spelen!

Wat mij betreft is dit het laatste om druk over te maken, zie het wel. John weg komt er vast wel een andere topper, John blijft ook goed.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die flapdrol heeft allerlei spelers gehaald waar er maar 1 de basis heeft gehaald. Hij zag zelf ook dat ie flutaankopen deed en ging weg. Het zit me niet diep hoor, dit was een ouderwets kut jaar en die ene x over 30 jaar dar we weer Europa ingaan ben ik zo blij als een kind. Ben geen supporter van ado geworden om te denken dat we altijd in het linkerrijtje spelen. Toch zou een stad als den haag wel gewoon in de top 5 spelen.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zou het wellicht ook als het niet zo'n achenebbisjclub was en daardoor niet zo'n kleine markt zou dekken.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    leuk die misplaatste arrogantie bij Aernhem. In europa zullen ze wel weer met de neus op feiten gedrukt worden.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    WTF ik las dit 2x met de gedachte dat Aernhem dit had getypt 8)

Deel Deze Pagina