De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Een jaartje nog. Helaas. Of je moet em nu snel verkopen. Wel kut man, krijgt hij eindelijk vertrouwen van Koeman. Veel speeltijd. En dan wil hij weg. Echt een goede speler, altijd al gevonden. Liep mee naar voren wanneer het moest en wist wanneer dat niet te moeten doen. Had ook een hele goede pass in huis. Die zagen we het laatste seizoen steeds vaker.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Maar het is toch niet dat ie veel toekomstperspectief heeft ofzo? Las dat ie een aanbieding van >4 ton had, dat gaat ie echt niet zomaar buiten Feyenoord verdienen. Ik snap zn keuze echt niet.

3. Seh

Seh Guest

Hij wil gewoon op het middenveld spelen.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb liever golden goal dan penalty's. Met een golden goal heb je tenminste wel een echte winnaar. Met penalty's wint de beste ploeg vaak niet zie CL finale.

5. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Zou dat het zijn denk je? Dan kan ik het wel begrijpen. Hij is in het Feyenoord van nu overbodig op het middenveld en als dat je favoriete positie is.. dan kan je beter bij een middenmoter spelen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zelfs op het middenveld zou hij echt wel 10-15 wedstrijdjes per seizoen meepakken toch?

7. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nee joh, denk je? Immers/Bakkal, Clasie, Goossens, Vormer, El Ahmadi, Vilhena, Mokotjo..

8. Seh

Seh Guest

Maar Leerdam nog een jaar houden, als we er geen miljoen of meer voor kunnen krijgen, vind ik ook prima.

Darvin Leermaat op de rb. _O_

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Misschien komt ie met kerst wel met hangende pootjes terug bij Van Geel

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien door het feit dat Janmaat gekocht is en hij misschien geen basisplaats meer heeft?

Na een uur zou er niemand meer op het veld staan ;)

11. Seh

Seh Guest

Dan zou het natuurlijk met een max van 5/6 spelers moeten zijn he. :+

12. Seh

Seh Guest

Hij heeft de deadline van vandaag laten verlopen, dus denk niet dat Van Geel nog een nieuwe aanbieding doet. Van Geel wil zo duidelijk maken dat als hij een deadline stelt je zo lang de tijd hebt, daarna heb je gewoon pech.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En waarom zou hij met hangende pootjes terug moeten komen. Die jongen kan echt wel wat, al denk ik dat het aanbod qua backs in NL een stuk minder is dan het aanbod middenvelders.

Goeie RB zou Heerenveen bijvoorbeeld wel kunnen gebruiken :+ Meer dan een extra rechtshalf

14. Seh

Seh Guest

Ook Twente zou hem prima kunnen gebruiken, en PSV.
    5 miljoen krijgen ze Cabral er gratis bij.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    7 miljoen maar dan moet je Cabral houden en hoger ga ik niet!

16. Seh

Seh Guest

Ook prima, Newcastle ziet in hem de nieuwe Van Persie.

17. Seh

Seh Guest

Mr. Yellow. _O_

18. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb eigenlijk nog zeer weinig van hem gezien, maar volgens Oranje, Feyenoord en (ex)spelers moet hij door gaan groeien tot een heel groot talent.

19. Seh

Seh Guest

Hij is echt goed, alleen hij mist nog een beetje power. Maar dat kan nog komen natuurlijk. Techniek, paseerbeweging, kappen, combinaties, goede afronding. Hij heeft eigenlijk alles. Alleen nu nog wat snelheid en/of power.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laat ze dan snel een RvP waardig bod doen zou ik zeggen :+

Ik zie het in ieder geval niet in hem. Toegegeven , ik heb hem eigenlijk maar een uur echt aan het werk gezien (bij Sch-Fey) maar heb zelden een speler gezien met zo weinig overzicht.

Die jongen is de helft van de tijd volgens mij echt alleen op de wereld. En ik geloof niet dat dat iets is wat je kan leren. Dat overzicht heb je of dat heb je niet.

Dat kan hard gaan, Assaidi was anderhalf jaar geleden ook maar een sprietje wat al omviel als je naar hem keek. Maar een speler die flink in het krachthonk gaat zitten kan dat in een jaartje zo veranderen.

Laatst bewerkt: 25 mei 2012

Deel Deze Pagina