Heb met Cindy nu Hogere versie van Anodyne en een buff spell, tevens nog een spell waardoor je wapen holy effect krijgt. Zijn wel allemaal secondary spells dus ff op d-pad op help duwen en dan bufft ze voor een gevecht. Moet zeggen dat wel veel mensen mijn pawn gebruiken, buiten de xbw mensen dan, en geloof dat ik inmiddels een 5 star rating heb op alles. Altijd leuk als pawn terugkomt en gebruiker een leuke comment heeft gegeven.
Level 24 inmiddels en geprobeerd om die draak te killen. Kreeg 1 van zijn health bars weg maar duurde zolang en hij had er meerdere, ben dus maar weggerend aangezien ik door zijn blind spell niks meer zag en in blinde paniek door het bos rende, uiteraard meestal in een groep goblins of thief eindigend. Blind is echt fucked up in deze game, je ziet gewoon helemaal niks meer. Heb wel zijn zwakke plek gevonden en volgende keer gaat ie neer hehe.
Als ik vreemde geluiden hoor in het bos dan begin ik ook als een gek om me heen te kijken, spanning heeft Capcom goed gedaan in deze game.
@Gakkie: ik zou ook eerst wat lagere pawns nemen, als ik jouw berichten hier op xbw altijd lees dan ben jij wel iemand die echt alles onderzoekt. Je krijgt dan in eerste dorp en kamp genoeg te doen en je levelt vrij snel. Kan je als je beetje bij bent qua level de xbw pawns testen. Aan de andere kant kan 1 hoge pawn wel een goede gids zijn in het begin, aangezien die al aardig wat kennis heeft over mobs en areas.