1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon's Dogma

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is het een healer? Een echte, niet alleen maar Anodyne, maar ook wat buffs. Dingen slopen en vermoorden kan ik zelf wel. :p

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat moet het wel gaan worden maar ben pas lvl 10 dus moet nog even sparen voor wat betere healing spells/augments

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat die boosts met name komen door Augments. En die neem je dan niet mee omdat die class gebonden zijn.

Ik zal ook wel eens wat mensen gaan toevoegen als ze daar geen bezwaar tegen hebben. Pawns uitwisselennnn :D

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Kan blijkbaar toch wel:

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Oh erg tof! Dan ga ik daar ook maar eens gebruik van maken dan ;)

6. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Een eind moeten lopen maar ben weer in Gran Soren. Even allemaal dingen verkopen en dan maar een kleine questjes doen. Ben nu level 24 dus het gaat de goeie kant op. Dulle wat jij beschrijft herken ik ook ja, vooral in de nachten. Je hoort wat wat gegrom en dan gaan je haren overeind staan:p, vooral toen ik een draak tegen kwam.

Straks maar eens kijken hoe de pawns van XBW het doen. Door het gepromoot van Emma ga ik me bijna schuldig voelen om haar niet mee te nemen:p

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok thanks! Dus pawns van mijn friends list kunnen dus idd overpowered zijn. Zal het wel eens proberen. Leukste is natuurlijk met xbw pawns rond te lopen, maar als dat de uitdaging weghaalt weer niet natuurlijk ...

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou er inderdaad mee oppassen. Het is nu gewoon een goede difficulty en dat maakt de game ook zo tof.

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb met Cindy nu Hogere versie van Anodyne en een buff spell, tevens nog een spell waardoor je wapen holy effect krijgt. Zijn wel allemaal secondary spells dus ff op d-pad op help duwen en dan bufft ze voor een gevecht. Moet zeggen dat wel veel mensen mijn pawn gebruiken, buiten de xbw mensen dan, en geloof dat ik inmiddels een 5 star rating heb op alles. Altijd leuk als pawn terugkomt en gebruiker een leuke comment heeft gegeven.

Level 24 inmiddels en geprobeerd om die draak te killen. Kreeg 1 van zijn health bars weg maar duurde zolang en hij had er meerdere, ben dus maar weggerend aangezien ik door zijn blind spell niks meer zag en in blinde paniek door het bos rende, uiteraard meestal in een groep goblins of thief eindigend. Blind is echt fucked up in deze game, je ziet gewoon helemaal niks meer. Heb wel zijn zwakke plek gevonden en volgende keer gaat ie neer hehe.

Als ik vreemde geluiden hoor in het bos dan begin ik ook als een gek om me heen te kijken, spanning heeft Capcom goed gedaan in deze game.

@Gakkie: ik zou ook eerst wat lagere pawns nemen, als ik jouw berichten hier op xbw altijd lees dan ben jij wel iemand die echt alles onderzoekt. Je krijgt dan in eerste dorp en kamp genoeg te doen en je levelt vrij snel. Kan je als je beetje bij bent qua level de xbw pawns testen. Aan de andere kant kan 1 hoge pawn wel een goede gids zijn in het begin, aangezien die al aardig wat kennis heeft over mobs en areas.

Laatst bewerkt: 27 mei 2012
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Dat probleem heb ik dus ook. Wat voor pawn heb/maak jij?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Welk level is ze inmiddels? In het Google Docs bestand staat nog 17, maar ik neem aan dat ze inmiddels wat hoger is?

Haha. :D

Over Emma gesproken; Gisteren kwam tijdens een gevecht Lucius aangelopen met Emma over zijn schouder. Legde haar voor mijn voeten neer zodat ik haar kon reviven. Zag er vreemd genoeg heel aandoenlijk uit. :+
    Arme Emma. Ze doet zo haar best.

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zie vorige post, was nog aan het editten :+ Zal ff updaten, had ik gister om 01:30 geen zin meer in :)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, het stond in je spoiler. Was bang om die te openen. :+ Level 24 is prima. Ik ben 21, maar 3 leveltjes hoger dan mij is niet té hoog. En betekend dat ze wel even mee kan.

Dan kan ik eindelijk mijn (LB) en (RB) skill dingen volledig gebruiken voor destruction. Geen buffs meer, geen Anodyne. Gewoon totale chaos. :cool:

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Zo, m'n pawn en ik zijn beide level 24 nu. Allebei hebben we onze vocation level op max (Pawn heeft Mage, ik Strider), dus nog maar even wat skills kopen en daarna maar eens overswitchen naar een andere vocation!

Heeft een van jullie toevallig de Troublesome Tome quest al gedaan? Ik ben bij de bestemming aangekomen, alleen kan ik nergens die Grimoire vinden. :/

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vond die ook niet, zag wel een bandit NPC met een rood quest logootje, maar ja die heb ik gekilled. Wellicht moet je je als bandit gearen en met hem praten, ik vond namelijk ook bandit gear daar. Ga straks weer terug om te kijken of die NPC respawned want kreeg geen mission failed.

16. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem wel gevonden! In spoiler staat waar.
    In dat bandit kamp staat een toren, klim helemaal naar boven en daar is een kist!

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik lees net dat er een level cap is van 200. Damn. Heerlijk. :D

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gelezen dat dit de vrouwen thieves den was en je naar de mannelijke thieves den moest. Die bleek meer in de buurt te zitten van Cassardis. Dan zou je onderweg een man moeten tegenkomen die lastig gevallen wordt door bandits. Op het moment dat je die man bevrijdt, zegt hij dat er een bandit camp in het zuiden zit. Misschien dat ik straks daar even ga kijken.

Ik heb daar al gekeken. Tenminste, als we het goeie kamp voor ons hebben (zie spoiler hierboven). Maar in het kamp waar ik was, lag bovenop de kapotte toren een Hunters Bow. Geen Grimoire helaas.

19. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Emma en Cindy wederom meegenomen. Ben nu Gran Soren aan het ontdekken, heb nu 4 ( 3 gekocht, 1 ontdekt ) ferrystones dus wat er ook gebeurd ik red me wel:p

Vicill: Apart want zoals Grub al had uitgelegd, daar kon ik mijne ook vinden. Random location quest? lijkt me niet toch, item zal wel op 1 en dezelfde plek moeten liggen.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is deze game ergens mee te vergelijken?
    Heb de demo namelijk wel gespeeld maar kwam er nog niet echt wijs uit. En weet nu nog steeds niet echt wat ik kan verwachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina