Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Seh

Seh Guest

De Jong gaat nooit op linksback gezet worden. Kun je daar wel over speculeren maar heeft niet zoveel zin imo. :+

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk wel dat het één van de laatste keren is dat je nog serieus voor de titel kan gaan. Ik zag dat de beste spelers nu 28 a 29 jaar zijn. Dit EK en het WK in Brazilië zijn dan de laatste kansen denk ik. Ik zie op dit moment geen nieuwe lichting met spelers van het kaliber Van Persie, Robben, Van der Vaart, Sneijder.

3. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Dyonko 4 bondscoach

4. Seh

Seh Guest

Want Strootman, Fer, Luuk de Jong, Narsingh, De Vrij, Indi, Gouweleeuw, Willems, Clasie, Anita, Rekik, Vilhena, Bruma en de rest zullen wel allemaal geen stappen meer maken in hun ontwikkeling inderdaad. :'-(

En dan heb je nog mensen als Van der Wiel, Krul en Elia die ook nog lang mee kunnen.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dit zie ik ook wel zitten op de Jong na dan. Maar dit gaat helaas nooit gebeuren met Bertje.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Natuurlijk heeft Nederland goede spelers, dan heb je gewoon een leuke selectie zoals België die nu heeft. Maar goed, Griekenland won ook het EK.

Zonder Mathijsen heb ik er dit jaar ook weinig vertrouwen in. Met Heitinga is het een aardig duo, met Bouma achterin kan je net zo goed open huis houden.

7. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Relax, ik dacht ook niet dat het goed ging komen wanneer Davids-Seedorf-Kluivert-Bergkamp-De boer - Reiziger - ... ging stoppen, blijkbaar wel.

8. Seh

Seh Guest

Jij denkt dat Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart op de leeftijd van een Maher ook al zo goed waren als nu?

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat kans minimaal is dat er hier vijf tussen zitten van het niveau van Robben, Van Persie, VdVaart, Sneijder, Afellay.

Blijft toch eeuwig zonde dat deze talentvolle lichting verneukt is door het resultaatvoetbal van Bert van Marwijk.

10. Seh

Seh Guest

Nou tis wat, op resultaat willen spelen ipv in de kwartfinale eruit vliegen tegen Rusland.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat heeft denk meer te maken met het gebrek aan kwaliteit achterin. Als ze te aanvallend spelen, geef je gewoon teveel ruimte weg. Nederland heeft niet Pique, Puyol, Sergio Ramos etc. lopen. Dat scheelt natuurlijk wel een stuk.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach onzin, ik weet zeker dat als je lang oefent op mooi voetbal je ervoor kan zorgen dat de verdediging minder te doen heeft.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het is niet zo omdat je zo suf speelt dat je de finale in gaat. Maar toevallig is het goed gegaan. Hoe je italie en frankrijk oprolde in 2008 was gewoon geniaal en dan komt er zo'n bout wedstrijd tegen rusland. Maar zo steekt voetbal in elkaar, van die 2 wedstrijden wel meer genoten dan het hele WK!

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat waren de keuzes. Dan is het makkelijk idd.

Speelden we goed tegen Rusland dan? Speelden we ze helemaal kapot met fantastisch positiespel maar verloren we door een lullig countertje? Nee, we hebben die hele wedstrijd niets te vertellen gehad. Met goed voetbal had het allemaal niets te maken.

15. Seh

Seh Guest

Dat zeg ik toch niet?

Ik heb liever resultaat en 'slecht voetbal'. Dan zoals het ging op het vorige EK.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja maar jij doet alsof er alleen de keuze is tussen kut voetbal en resultaat of goed voetbal en niks.

Met een beetje pech was er helemaal geen resultaat in 2010 en met een beetje mazzel een hoop resultaat in 98.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zet je keuze alleen in een ander daglicht: resultaat en slecht voetbal (WK2010) of geen resultaat en slecht voetbal (Rusland EK 2008 ). En dan ben ik het met je eens, dan heb ik liever het WK 2010. Volkomen logisch natuurlijk.

18. Seh

Seh Guest

Daarom snap ik het gezeik op Van Marwijk ook gewoon niet. Het enige toernooi dat hij geleid heeft is de finale bereikt. Daarvoor is dat jaaaaren niet gelukt, ook niet met totaal voetbal of hoe je dat aanvallende spel ook wilt noemen. Als er dit EK niks uit komt met kut voetbal, dan mag je zeiken imo.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar er is ook al jaren niet getracht om totaal voetbal te spelen 8).

20. Seh

Seh Guest

Oh, oké man.

Deel Deze Pagina