Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voetballend was het zeker een kutfinale, dus voor de neutrale toeschouwer was het geen fuck aan. Maar oef, zoveel spanning, haha.

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Dat wel... en dan Robben, het moment 1 op 1 tegen Casillas... Kan er nog boos om worden :p

3. Seh

Seh Guest

Vooral omdat hij in een interland ervoor precies dezelfde kans wél afmaakte. :emo:

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je daar al boos om wordt.. Je vergeet zijn kans daarvoor nog dat hij werd neergetrokken door Puyol (= rood), maar doorliep en toen te makkelijk langs Casillas wilde.

Nu mag je boos worden :+

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja pannekoek, altijd liggen, maar toen het eens terecht was het niet doen

6. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Tuurlijk was dat wk onvergetelijk geweest als ze het wonnen. Maarja als he als. En ik herinner van 98 echt niet alleen de reultaten meer. Nederland - Argentinie en Nederland - Brazilie zijn nog steeds prachtige wedstrijden om weer terug te kijken. Bij 2010 was het én lelijk voetbal en geen prijzen. Maarja deze discussie duurt al te lang. de mensen die voor resultaat voetbal zijn gaan het toch nooit met de mensen die voor mooi voetbal zijn eens worden.

En ik ben benieuwd wat hij vanavond gaat proberen.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij gaat vanavond gewoon weer z'n WK 2010 opstelling het veld in gooien:emo:

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het WK '98 zal altijd baas blijven, puur door de goal van Bergkamp. _O_

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Jongens laten we geen oude wonden openhalen aub.

10. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    WK 2010? Welk WK? :eek:

11. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Begrijp mij niet verkeerd, ik zie ook het liefst mooi voetbal. Maar als het even niet lekker draait, dan maar de beuk erin, of verdedigen en dat ene schaarse kansje afwachten. Al is Nederland het aan zijn stand verplicht om eigenlijk altijd een knappe pot voetbal op de mat te leggen, zeker met zulke spelers (vooral middenveld en aanval).

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Wat zijn we lekker pessimistisch.
    We speelde toch wel geinig voetbal op het WK, uitgezonderd tegen Slowakije en Spanje? :+

Of was ik blind van de spanning?

Edit: ok misschien ook Brazilië... En Kameroen.. Hoe ging Japan? En Denemarken was ook niet hee... AH FUCK man we waren gewoon geniaal daar en daarmee uit! :+

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tegen Spanje was het belabberd, maar dat van de Spanjaarden ook. Spanning... Tegen Brazilie domineerden we na 60min de rest van de match gelukkig. En tegen Uruguay vond ik een hele goeie pot.. De Poulefase kan ik me ook niet meer herinneren :-/

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Japan was denk ik nog wel de ergste wedstrijd. Wat een drama. Werd nog bijna gelijk ook.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oja Japan , die wedstrijd..

Moest toen werken, zat ik samen met een collega de wedstrijd in de winkel te kijken op zijn laptop. Kwam er een enorme nicht binnen die opeens vet ging zeiken dat hij geholpen wilde worden en het niet acceptabel vond dat we voetbal keken.

Na 30 minuten ging hij weg met 1 basic shirtje:emo:.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    WK2010 werd resultaat geboekt. En bijna en als tellen niet. Misschien was het lelijk en misschien was het slecht, maar de finale werd gehaald en daarin was je zeker niet kansloos.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Is geen resultaat.

18. Seh

Seh Guest

Wat dan?

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Een tweede plekkie_0/

Nog steeds geen overwinning en ook was het niet om aan te zien. Dubbel kut dus.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    6 wedstrijden op een WK op rij winnen is zeker wel een resultaat.

Resultaat = winnen. Mooi voetbal is alleen mooi als er ook gewonnen wordt. Kan me geen reet schelen hoe mooi en goed er gespeeld was als je een wedstrijd verliest.

Deel Deze Pagina