De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anita heeft er voor gezorgd dat Ajax kampioen is geworden. Zonder hem was het nooit gelukt. Met een blok met Van Bommel en De Jong ga je nooit het EK winnen. Veel te weinig voetbal.

Het enige waar je nu op gokt is de individuele kwaliteit en de counter.

Met Van bommel als CV en Anita als CM krijg je veel meer voetbal en ben je in de combinatie veel sterker. De opbouw gaat veel sneller. Nu moet Sneijder en soms Affelay uitzakken om voor een beetje normale opbouw te zorgen. Tegenstanders die Verdedigend spelen ga je zo nooit kapot spelen.

Het is jammer dat Bert voor Resultaat voetbal gaat.

2. Seh

Seh Guest

Ik zag hem nog een lange bal geven hoor. :+ Heb ik Bouma in twee wedstrijden niet zien doen. Maar Vlaar is de next best na de 2 basis spelers. Dus geen gezeik en Vlaar moet er gewoon in dan.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Clasie of Anita zijn imo nu al de beste opties voor de CM-positie. Bikkels die hun duels winnen, vooruit kunnen verdedigen, als geen ander weten wanneer er druk moet worden gezet en daarnaast ook nog kunnen voetballen. De Jong en Van Bommel zijn verleden tijd. Al kan die laatste nog wel een beetje meevoetballen, is alleen totaal niet meer de aanjager die het ooit was. Veels te passief.

4. Seh

Seh Guest

In Brazilië, of daarna. :+

----Maher/Vilhena
    Strootman-Clasie/Anita

:D

5. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Eigenlijk te gek voor woorden als je ziet wat voor spelers je hebt en hoe je die nu gebruikt. Totaal resultaat voetbal wordt er gespeeld|:-

Ben blij dat ik volgend jaar weer kan genieten van onze Baas op het middenveld en laat iedereen hem maar lekker onderschatten zodat hij nog jaren bij ons speelt.

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Goed, alleen De Jong eruit en Rafael erin :)

7. Seh

Seh Guest

Willems? Gewoon Schaars man, Willems kun je het niet aandoen om tegen Ronaldo/Nani te spelen.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    :emo:

Ik word zo moe van dat vergelijken.

Schaars? Heb je die jongen gisteren zien spelen? Ik citeer de commentator van SBS6 :

"Schaars gaat! SCHAARS GAAT! STIJN SCHAARS GAAT!"

0,0 dreiging. Oh, en wat heeft hij ook alweer moeten doen de gehele wedstrijd? Niks. Willems was tegen Bulgarije gewoon goed bezig ... in de 2e helft meer ballen.

9. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja 0,0 dreiging omdat Afellay hem geen enkele keer aangespeeld heeft

10. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Dat komt door het feit dat Affelay met oogkleppen op stond e voetballen, ik vind dat echt helemaal niks die affelay. Doe mij maar Robben en Narsingh op de vleugels

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dat komt door het feit dat die vent een orgasme kreeg en begon te schreeuwen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nou ja, Schaars stond ook wel heeeeeeeeel erg vrij. Als Afellay dat op het EK flikt ga ik ook tegen de TV schreeuwen :+

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Waarom zou je de bal uberhaupt naar Schaars spelen? Die gast bakte er niks van. :+

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar laat Afellay weer even genieten tijdens z'n eerste wedstrijdje weer bij Oranje. Ik heb absoluut geen zin in Schaars, straalt geen fuck uit en is echt de meest saaie back die je je kan voorstellen.

En als je Afellay niets vindt, heb je gister niet gekeken. Die kan veel beter rondspelen met de ander spelers dan een Narsingh, die nog veel te veel mist voor Oranje. Gisteren weer, alleen op de counter is hij fijn, maar zelfs dan probeert hij alles nog op snelheid en een paar schaartjes te doen. Daar moet hij zeker aan werken. Als je tegen een aantal verdedigers staat, kan hij gewoon niets omdat hij dan te voorspelbaar is.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wacht heel even hoor ... maar jij rekent nu Narsingh af omdat hij een paar "schaartjes" deed? :+ Volgens mij heb ik Affelay dat constant zien doen... Narsingh is nog jong. Juist OMDAT hij jong is en niet bekend is het tot nu toe nog geen dreiging. Ik zie liever iemand die het constant probeert dan iemand die door 3 man gedekt word.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Idd. Ik zag Narsingh binnen een paar minuten 2 goede voorzetten afleveren. Ze kwamen niet aan, maar dat geeft niet, ze waren redelijk goed.

17. Seh

Seh Guest

Narsingh komt er wel, maar Robben en Afellay zijn gewoon de vleugelspelers voor dit EK. Klaar.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad... Afellay was lekker gretig gisteren. Zo moet het ook, gewoon gaan met die banaan. Klaar!

Is er al iets over de ernst van Sneijder z'n blessure bekend?

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop ernstig genoeg om hem minstens 4 weken aan de kant te houden. Dan kunnen we met een speler daar voetballen die er wel zin in heeft.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Steek
    Greg - Joris - John - Nigel
    Mark - Rafa
    Robben - vPersie - Ibi
    Hunter​
    Europees kampioen

Deel Deze Pagina