De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan me het voetbal van het WK '98 vrij goed herinneren hoor. Toen waren we gewoon de beste. :cool:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Resultaat Nederland '98: 4e.

3. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Je punt?

Voetbal is één van de weinige sporten waarbij de beste ploeg niet automatisch wint. Een aloude wijsheid die jou niet onbekend in de oren moet klinken. :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Daarnaast waren Frankrijk en Brazilië beide beter, niet alleen qua resultaat.

Frankrijk was geweldig dat jaar.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Je zou toch denken dat Tyrant dat wel begrijpt met als perfect recent voorbeeld Bayern Munchen - Chelsea.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Zidane was geweldig dat jaar.

Taffarel was de beste in die strafschoppenserie.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ja en Bergkamp en Kluivert zorgde er voor dat Nederland uberhaupt de halve finale.

Dit is wel hele simpele argumentatie he 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Frankrijk had een mooi (maar oh zo onsympathiek team) met Desailly en Dechamps en Blanc en noem ze allemaal maar op

Waarom heeft niemand het eigenlijk over EK 2000?

Als we daar niet 24 strafschoppen en 745 kansen in 1 wedstrijd hadden gemist hadden we daar ook een finaleplaats gehaald tegen de fransen

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ga je me nu betichten van simpel argumentatiegebruik terwijl je het zelf net zo hard doet? |:-

Ik vond Nederland toen gewoon de best voetballende ploeg, beter dan Frankrijk en beter dan Brazilië. We speelden nagenoeg elke wedstrijd op zo'n hoog niveau. Dominant en aanvallend en met ontzettend veel flair. Frankrijk en Brazilië hadden dat in mijn ogen minder.

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wat dan? Ik probeer alleen te laten zien dat je elke prestatie wel naar individueel niveau kan reduceren.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Synchroonzwemmen niet :+

12. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
  13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja inderdaad. Het EK 2000 is echt een gemiste kans. Nederland was veel beter dan Italië en tegen Frankrijk hadden ze ook echt niet kansloos geweest. WK 98 was goed, maar een titel had er niet in gezeten denk. Brazilië werd overklast door Frankrijk.

14. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je staart je blind op resultaat. Maar resultaat gaat uiteindelijk toch vaak samen met goed voetbal(over meerdere wedstrijd). We hadden op het WK gewoon enorm veel geluk. tegen Brazilie werden we gewoon overklast de eerste helft en had je al 2-0 achter moeten staan, dan was het over en uit. Nu kom je door een toevalstreffer terug in de wedstrijd. en ga je uiteindelijk door.

Daarna hebben we geluk gehad dat we tegen Uruguay moesten en tegen spanje werden we wederom overklast en probeerde we onze zwakte te camoufleren door te gaan schoppen.

Als je kijkt naar het spelersmateriaal wat we hebben valt en veeeeel en veeel meer uit te halen,waardoor we een veel grotere kans hebben om kampioen te worden. Zoals we nu spelen worden we nooit Europees Kampioen mits we echt alles mee hebben.

Verder is voor mij voetbal nog steeds een sport om mensen te vermaken. Ik word niet vermaakt door resultaatvoetbal waar je alleen kan genieten van 1 of 2 beslissende momenten.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Frankrijk werd door Kroatië weg gespeeld in de halve finale.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Tegen de Kroaten hadden ze schijtmazzel, en tegen Italië ook (dik in blessuretijd de goal van Wiltord).

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ook goed verdedigd door Emanuelson, die iedereen zo graag als linksback wilde :lol:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was toch strafschoppen tegen Italië?

Thuram met 2 zondagsschoten tegen Kroatië en In de achste finale met al het geluk in de 120e minuut gewonnen van Paraguay.

Brazilië was ook in de halve finale geheel gesloopt tegen Nederland waardoor Frankrijk een makkelijke finale had. Geweldig spelen hadden ze het hele toernooi niet gedaan...

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oh wacht, ik dacht dat het over 2000 ging. My bad. Frankrijk-Kroatië was natuurlijk '98.

20. Seh

Seh Guest

Op RTL7 Jong Oranje tegen Luxemburg.
    Clasie na 40 seconde al met een bazen goal in de kruising en kort daarna Zeefuik met een penalty.

Deel Deze Pagina