Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wel 1 dingetje, of althans zei mijn Fysio. Ik liep en klein beetje met mijn schouders naar voren, iets minder als jou furies en die zei dat het slim was om het goed te gaan compenseren, dus iets meer rug als borst en nu sta / loop ik weer helemaal recht. Hij zei dat als je dat niet doet je er later veel last van kunt krijgen.

Weet niet of dit voor jullie ook geld hoor maar denk zeg het even =) Ik moest in iedergeval elke keer als ik borst deed 4 oefeningen 3 x 10/12 dan moest ik ook 2 rug oefeningen van 3x 10/12 bij pakken + 1 avond alleen rug. ( bij een rug dag doe ik ook biceps )

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je moet roeien met de riemen die je hebt Furies. Bij de ene staan z'n ribben iets verder naar voren dan bij de ander. Heeft Gdzr ook. En ik heb weer een breed ingevallen borstbeen (lichte vorm van pectus excavatum, valt eigenlijk pas op sinds m'n borst wat is gaan groeien), is ook niet alles, maarja ik doe het er maar mee, veel meer kun je toch niet.

En over iets anders:

Wat zou het toch mooi zijn als plaatselijke vetverbranding mogelijk was. Het cutten begint nu wel zwaarder te worden. Heb steeds meer zin om te snaaien. En dan niet eens super vette of suikerige dingen, maar zowat alles wat niet op mijn voedingsschema staat zie ik al als cheaten, wat sommige mensen misschien als heel normaal beschouwen.

Maar het gaat nu niet meer zo hard met de vetverbranding, volgens mij. Ik zit nu tegen de 12 procent aan (iets minder dan 12,5% denk ik, dat was vorige week gemeten), gemeten met huidplooi meting, maar de blokjes worden nog steeds niet echt goed zichtbaar. Hoe lager je komt in vet% hoe moeilijk het wordt om het er verder af te krijgen volgens mij. Ik vrees dat ik het ook niet ga halen, mijn doel. Dat is namelijk om voor 26 juni op 10% vet te staan. Maar als plaatselijke vetverbranding mogelijk was ging ik dus direct voor het buikvet eraf. :+

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb dat ook met die ribben. Als je van een schuine positie kijkt heb je zon gat er onder. Ben er ook voor naar de dokter gegaan, maar kunnen ze niks aandoen. Je moet er gewoon mee leven. Was er vroeger altijd onzeker door omdat het er vreemd uit ziet, maar als e zo een dagje op het strand loopt zie je dat super veel mensen dit hebben.

Ben al even niet meer naar de gym geweest, te druk met een hoop dingen maar vanaf volgende week ga ik weer. Weeg nu 91kg en qua gevoel heb ik nog wel evenveel massa als daarvoor en ben ik wat vet afgevallen. Miss kan ik wat foto's maken straks.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Apart, heb ineens echt ziek harde spierpijn in m'n borst8)
    Hele dag is het wel beetje gevoelig geweest, zo'n gevoel dat je wel wat gedaan hebt maar niet echt spierpijn voelt te noemen maar nu, schiet ie er ineens vol in.

Niet echt eerder gehad, dat ik ineens zo'n zieke spierpijn 'midden' op de dag krijg. Wel dat het pas op de tweede dag inslaat maar niet zo midden op de dag.

Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    @ 6:07 :lol: Lijkt me lekker voor je rug overigens.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goede progressie hoor, je begint al een beetje contouren te zien. Nu gewoon veel eten en hard trainen, want na 2/3 maanden worden de beginnergains minder ;) Hoe is je trainings- en voedinggsschema?

Damn ik wil graag gaan trainen, alleen ben al vier dagen achter elkaar geweest en na een armendag dan wordt borst trainen geen goede training. Getting addicted to this shit :D

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hierbij even wat foto's van hoe ik er nu uitzie, heb helaas geen foto's meer van vroeger althans niet waar je echt mijn armer / borst op kan zien zeg maar of ik moet 10 jaar terug gaan:p

6 April gestart met trainen dit is nu het resultaat, 4.5kilo aangekomen weeg nu 66,5.

Ben ook cardio erbij aan het doen voor toch nog een strakkere buik, en sowieso heb ik 0,0 conditie omdat ik rook dus die ben ik ook aan het opbouwen.

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    beetje onduidelijke foto's zie ik nu maarja klote iphone 3

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon door knallen. Niks over te zeggen verder. Na 3 maanden kan je nog niet echt zeggen ov je veel vooruit bent gegaan oid. Gewoon veel eten en door knallen

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja qua "dieet" zeg maar doe ik niks, ik let eigenlijk niet op mijn voeding, ik eet en drink waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb. Meestal gewoon doordeweeks om half 1 boterhammen, en rond 5 / 6 uur aardappelen, vlees en groenten. Weekenden meestal gewoon vette hap. En in de ochtend ontbijtdrank.

Trainen vind ik leuk, elke week minstens 3 / 4 keer, ben nog niet minder geweest dan 3 keer in de week dus moet ik volhouden, maar voeding zal ik niet volhouden ben zo gewend gewoonweg te eten wat ik wil eten en dat vind ik ook lekker haha het moet wel leuk blijven zeg maar :)

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je wel op je voeding zou letten dan krijg je veel meer resultaat te zien.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat zal wel inderdaad, maar zoiets is niet voor mij weg gelegd zeg maar, dat hou ik 2 weken vol en dan niet meer. Ik ga vaak genoeg met maten in de avond chille en zodra ik stoned of zat ben krijg ik honger en wil ik gewoon eten. Ook in weekende stappen etc dan word er gewoon veel gegeten.

13. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik let nu ook echt op mijn voeding en qua droger worden merk ik het wel. In mijn bulkperiode was ik ook zo'n 12 kilo aangekomen bij een lengte van 1,68. Maar voor mijn gevoel was ik niet echt gespierder geworden als ik in de spiegel keek. Kon het wel merken aan oudere t-shirt though. In ieder geval, als je gespierder en sterker wil worden hoef je volgens mij niet echt een dieet te volgen als je jezelf maar gewoon vol eet de hele dag door. Maar aangezien ik zie dat je een strakkere buik wil, is een goed dieet denk ik toch echt effectiever

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Hoe groot ben je Dagger?

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    En daarbij gezegd, ik wil geen propje worden, ik ben maar 1,74 groot ongeveer, te gespierd bij kleinere mensen is ook niet mooi imo. En mijn buik wil ik idd iets strakker aan de onderkant zeg maar, hoe mijn buik daar is is die bijna altijd geweest, het is nu wel iets strakker maar niet gek veel. Liefst natuurlijk 6pack maar ik heb gekeken wat ik daarvoor moet doen en gewoon besloten dat niet te doen =).

16. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Weest maar niet bang, je zal niet snel een propje worden. Daarvoor zul je heel veel moeten doen. Het vergt inderdaad veel discipline, maar ik zal ook geen avondje uit overslaan om zoiets te bereiken. Voor mij is het ook nog puur hobby, hoewel sommige mensen wel vinden dat ik veel doe. Maar dat zijn vaak mensen die niet trainen:+

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je zo traint zoals je nu doet, zul je nooit een propje worden ;) een sixpack is gewoon wat massa pakken op je buik, en dan droog staan

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja ik train gewoon elke avond of ik moet echt niet kunnen, mijn schema is:

Maandag: Cardio voor warm worden, dan Borst. en triceps en 2 rug oefeningen en cardio om af te sluiten.

Dinsdag: Cardio, Rug en biceps, cardio

Woensdag: cardio, Schouders ( nog minimaal door nek klachten ) en benen en cardio.

Donderdag:Meestal rust dag ( ik heb altijd wel 1 keer per week dat ik niet kan zeg maar, de dag verschild )

Vrijdag: alle groepen 1 oefening en buik en veel cardio om conditie op te bouwen.

Verder let ik natuurlijk wel wat op mijn voeding alleen niet veel, het is echt een hobby en ik wil ook niet dat het een obsessie word, ik zie meerdere mensen met mijn lengte die te gespiert zijn en dat vind ik niet mooi.

Qua armen en borst ben ik al flink vooruit gegaan aangezien die gewoon plat waren, ben ook van een maatje S naar M gegaan nu. Het gaat de goede kant op, nu alleen nog volhouden.......

Ik voorkom dat ik bijvoorbeeld 2 keer borst doe in de week omdat ik alles in balans wil houden, fysio heeft tegen mij gezegd dat balans heel belangrijk is om te voorkomen dat je krom gaat lopen zeg maar.

Laatst bewerkt: 1 jun 2012
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voeg dan iig genoeg eiwitten toe aan je dieet. Stelt echt niks voor :)

Bakje kwark in de avond. Extra stukje vlees/vis, shakeje en je bent al een heel eind. Eet je verder gewoon waar je zin in hebt ;)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vis lust ik niet, ga ik echt van over mijn nek.... Shake zou ik wel eens kunnen gaan uitzoeken. En wat voor kwark?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina