Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet relevant die Arsenal statistieken, als hij weer geen bal raakt op het EK, hebben we er geen flikker aan.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.889
    Engeland, wat ook geen echt groot land meer is. Punt is dat iedereen altijd zegt dat v Persie tegen de grote ploegen scoort en Huntelaar niet, maar bij de nationale ploeg doen ze dit allebei niet, terwijl van Persie volgens mij vaker tegen de grote ploegen heeft gestaan.

Maar dat terzijde. Ze moeten er gewoon allebei in, met van Persie als schaduwspits en Sneijder op de bank.

3. Seh

Seh Guest

En ligt dat misschien niet aan de aanvoer?
    Of denk je dat de al machtige Huntelaar er wel effe 8 in schiet straks uit de 4 kansen die hij krijgt. :emo:

4. Seh

Seh Guest

Wat een redenatie man. :lol: Omdat Van Persie er tegen de grote landen weinig in schoot en Huntelaar ook niet zou er maar voor Huntelaar gekozen moeten worden?

Maar Sneijder gaat nooit uit het elftal, dat is wel duidelijk.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou Huntelaar heeft weinig kansen nodig om te scoren. Dat is wel duidelijk.

6. Seh

Seh Guest

Tegen San Marino kan Cabral nog scoren man.

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Schaars dus vanavond vermoedelijk weer op LB. Persoonlijk zie ik dan toch liever Willems dan Schaars.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En daarom moet Huntelaar spelen en Van Persie niet.

En Sneijder eruit? Dan hoef je al helemaal geen steekpassjes meer te verwachten. Hij is op het moment de enige die met geniale passjes komt.

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Goed beargumenteerd van je, Seh. Voorlopig heeft Van Persie ook bar weinig resultaten om aan te refereren wat betreft Oranje.

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Pff, we zijn in de finale gekomen met 5 treffers van Sneijder :+ Waar hebben we het over.

11. Seh

Seh Guest

Er valt niks te beargumenteren. Ik vind Van Persie gewoon een vele male betere speler en spits dan Huntelaar.

En nogmaals, denk je werkelijk dat Huntelaar er het vorige WK 5 in had geschoten?

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.889
    RvP:
    Wat een toplanden, zeg. :+

En van Persie is inderdaad een betere voetballer dan Huntelaar, maar betere spits? Laat me niet lachen. :lol:
    Die gast scoort 1 keer veel doelpunten en opeens is het een topspits.

13. Seh

Seh Guest

Huntelaar was anders wel goed bij Milan en Real, daar heeft hij het echt waargemaakt. Een échte topspits, overal 20+ goals en zelfs tegen de toppers scoort hij regelmatig.
    Niet dus.

Huntelaar is een prima spits, maar als je Van Persie hebt moet die er gewoon in.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RvP is geeneens een spits...

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    In ieder geval meer dan Van Persie op het WK, al was dat ook niet erg moeilijk geweest. Je kan altijd wel de aanvoer de schuld geven, maar Huntelaar heeft betere statistieken en beter gepresteerd met diezelfde aanvoer. Huntelaar is gewoon een betere keuze voor Oranje.

16. Seh

Seh Guest

Neger wat? :lol:

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.889
    Huntelaars goals per minuten gespeeld waren anders hoger dan de rest van de spitsen bij die beide ploegen. ;)
    Bij Milan hebben ze dat gemiddelde alleen verneukt door hem rechtsbuiten te zetten. Het is duidelijk dat Leonardo geen kut van voetbal begrijpt.

Ik snap best dat je je mede-Rotterdammerts wilt beschermen, maar ga geen onzin praten.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat hij op die positie wordt neer gezet is iets anders. Is gewoon een buitenspeler met een actie. Beetje zelfde type als Robben, maar dan ook nog was spitsen kwaliteiten, maar van nature zeker geen spits.

Ik denk dat je hem het beste met Bergkamp kunt vergelijken (alleen dan slechter ofc). Hij hoort gewoon achter een spits te spelen.

19. Seh

Seh Guest

Dat heeft hier niets mee te maken. Al was van Persie een Amsterdammer met een Amsterdams accent, zal mij een rotzorg zijn. Die man is in alles beter dan Huntelaar.

8)8)8)8)8)8)8)8)8)
    Hij is notabene topscoorder geworden van de PL.

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:-

*zucht*

Deel Deze Pagina